Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cyclo86 schreef:Post hier af en toe iets en lees al vrij lang trouw mee (wat nog niet mee valt jullie gaan echt als een speer)
Bedacht me dat ik me nog niet helemaal fatsoenlijk heb voorgesteld (een kertje halfbakken en daarna bijna niet meer gepost) en vind dat nu dat ik toch eindelijk wel iets wil gaan doen met mijn welshje er tijd voor wordenzal ook proberen jullie bij te houden
Ik ben 24, oorspronkelijk kom ik uit de buurt van rotterdam, maar ben in Belgie gaan studeren. Inmidels ben ik afgestudeerd dit jaar en ben hier blijven plakkenwoon samen met mijn vriend in oost-vlaanderen.
Ik heb 1 paard (draver) 2 jaar haar verzorgd toen moest ze weg en heb ik haar overgenomen en nu is ze alweer meer dan een jaar van mij. Haar heb ik zelf ingereden en we rijden nu bitloos buiten en ons doel is enduranceritten te gaan rijden. Voor foto s check mijn profiel
Ik heb 1 pony een welshje haar heb ik pas sinds ik een eigen weide heb voor mijn paard en een weidemaatje zocht. Originele plan ws niks mee te doen ze is ook al 20 mjah wat grondwerk beginnen doen en het kriebelt toch heel erg. Ze is nog fit en vind het leuk waarom niet was de gedachte. Dus ik ben langzaam aan het orienteren om haar voor een karretje te zetten en naturlijk eerst mezelf mencursus laten volgen. Intussen voor alles geregelddoen we wat lange lijnen en ander grondwerk en wandelen aan de hand. ze pakt het allemaal super op. Ik weet weinig van haar vroeger enkel dat ze op haar ohz hebben gehad maar dat ze daar bij bokte en dat ze 4 veulens heef gehad
hier wat fototjes van mijn ponytje want die gaat normaal geizen het onderwerp zijn van mijn post in dit deel van het forum
eerste keer lange lijnen
haar lieve kopje
mijn 2 knapperts samen
verder dan poging beetje te samen te vatten wat ik gelezen heb:
hele mooie airbrush van bianco
ollie en tine klaar voor wedstrijd (vind het super tine dat je hem op het weiland laat staan duidelijk paard voor ambitieen met dit weer zal hij vast schoon blijven ook). veel succes beide morgen
bobar heeft kar recht gehouden super (heb je topic gelezen vind het apart maar als het werkt voor julie prima toch![]()
VHU gaat oefenwedstrijden rijden succes komt vast goed als ik lees wat je hier al bereikt heb (w8 nog altijd op foto van felgroen endurancehalster die je ergens tijd terug beloofd had want ik wil zelf ook zoiets bestellen voor mijn paard)
tallachie die ziek issterkte
verder vast een hoop vegeten het gaat zo snel hoop dat ik het beetje kan bijhoudenmaar het is hier wel super gezellig en (bijna) verslavend