[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:39

jee jullie gaan weer veel te snel! :D

zag leuke foto's voorbij komen!

bruin ideaal tuig, mooi! *D

rivaldo coupons binnen zonder startkaart...
misschien was je startkaart nog niet klaar?
even bellen misschien?

tine aan een nieuwe wagen, spannend!

Wij hebben vandaag heel snel na het werk (vroeg naar huis gegaan :o ) nog snel even in kunnen spannen, met dit weer is het al tot 6 uur licht! *\o/*
Ze stond te zweten in de paddock, had zich druk lopen maken die sufferd... :+
Op de weg ook nog erg kijkerig, maar daarna in de bak deed ze het eigenlijk best wel weer heel fijn toen ze eenmaal goed los was! :j

Susanne

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:43

Ik ben ook nog steeds heel blij met mijn bruine Ideal tuig :+:

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:53

oehhhh mijn canvas schilderij is binnen <3

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:56

L_Rivaldo schreef:
oehhhh mijn canvas schilderij is binnen <3

Foto ? :P

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 22:01

Cool laura :)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 22:25

even een snel berichtje. heb gewerkt vandaag en ben bekaf.

gisteren op stal geweest en veale heeft een dik achterbeen. Gisteren gekoeld en vandaag weer, maar lijkt slechter te gaan. Morgen da maar even bellen voor de zekerheid.

O ja en de kinderkamer is ook binnen. Mijn vader is nog aan het sausen, van het weekend gaan we alles inrichten en wassen ed

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 22:31

:wave:

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 22:39

tallechie dat is vervelend! hopelijk is het niks ernstigs..

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 22:57

Op de coupons staat kring en daar moet ik wat invullen bedoelen ze dan enkelspan pony?
Bah baal ervan dat ik nu nog niet alles heb.

foto plaats ik morgen even ;)

Tallechie: Ai dat is niet fijn, misschien even tijdje stappen?
Fijn dat de kinderkamer er al is :D

Morgen maar weer knhs bellen, kan mijn blanco coupons niet opsturen omdat ik mijn span/startkaartnummer niet heb. Op mijn knhs staat ook niets..

Morgen verwacht ik de staartzak van rivaldo.. rood met blauw/wit glitter ruitjes :D.. hihi dan kan ik zijn staart alvast wassen en blijft hij schoon }> Ook remleidingen ontluchten met remvloeistof, tuigenhangers ophangen en likstaanhouder :).. hihi heb alle klusjes waar mijn pa mee moest helpen opgespaard :P

Heel misschien langboom inkorten maar denk dat we daar niet aan toe zullen komen.
Laatst bijgewerkt door L_Rivaldo op 08-02-11 23:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:04

tallechie vervelend zeg, sterkte...

laura kan weer vooruit... :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:06

hihi ja, ze doen elke keer alles met stapjes, en dat voor de 13de alles daar aanwezig moet zijn.. Elke keer denk je hey daar is het.. en sturen ze het half of niet compleet terug.. hihi.. ach we moeten er maar om blijven lachen nietwaar? Al hoop ik wel dat het voor zondag in orde komt, ben er bijna :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:16

Zo *komt ffies snel om het hoekje kijken* en heeft vluchtig even meegelezen

@Maisie, ik ben benieuwd oftwel eigenlijk nieuwsgierig. Op MP zag ik ook nog een ontzettende leukerd staan. Ik vind dit ook een schatjes <3
http://link.marktplaats.nl/419693978
@Nouvel, wat heerlijk hé langer ligt en wat fijn dat je ffies een rondje hebt kunnen doen +:)+
@Tallechie, hopelijk is het niets ernstigs met Vaele :(:)
@Rivaldo, ik ben ook benieuwd naar een foto ;) , balen dat je nog niet alles binnen hebt.
@Tine, als de andere niet reageert dan is de beslissing makkelijk genomen vwb je nieuwe menkar.
@VHU, tsja bij mannen moet je zulke dingen wat voorzichtig brengen mbt nieuwe of andere dingen. Het is nl. heel erg herkenbaar voor mij :o ;)

Ik heb net nog even snel een taartje in elkaar geflansd voor mijn verjaardag morgen. Eigenlijk wilde ik de pony's nog longeren maar ik ben écht versleten na werken, boodschappen, kind brengen en halen van de voetbal en nog een taartje maken. Morgenochtend zijn ze weer de eerste :o

Dit is het resultaat van een snelle taart, zonder tierelantijnen want daar had ik geen tijd meer voor :o
Jullie kennen de pony ongetwijfeld, ik heb getwijfeld tussen een foto van Bruutje of Simba maar het is Bruutje geworden...
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OZWFCCQF.jpg

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:20

jee wat een gave taart zeg!! :wow:
dat wil ik ook als ik jarig ben! *\o/*

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:25

@Nouvel, zo'n taart is heel erg simpel om zelf te maken, alleen heb ik meestal tijdgebrek := zoals zo velen met paarden

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:27

hoe krijg je zo'n foto op marsepein? Wil ik ook wel graag maken met mijn verjaardag hij is erg mooi gelukt.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:27

dat is ook hier altijd het probleem...
het enige dat nog af en toe wel eens geproduceerd wordt is een appeltaart... 8-)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 23:35

Nog heel snel even hier kijken voor ik naar bed ga. 8-)

Ollie, kun je mij (via pb) vertellen hoe ik zo'n taart moet maken? Mijn zoontje is in maart jarig. Lijkt me leuk als ik hem zo kan verrassen.

Tallechie: weet je ook hoe hij aan het dikke been komt? Spannend dat de kamer nu bijna klaar is.

Rivaldo: gewoon weer even bellen. Heb je die blanco coupons wel van knhs gehad? Klinkt me namelijk niet heel logisch. Lijkt me eerder dat de vereniging die heeft gestuurd ofzo.

Echt heerlijk dat het zo lang al licht blijft!!!

Nou, ik ga snel naar bed. Hopelijk morgen weer met beide knullies aan de slag. Moet wel de bodem van de bak vannacht goed blijven met die vorst.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 00:06

jammie weer zo"n lekkere taart die voorbij komt......zo is er elke dag wel wat te vieren!!! :Y) :Y)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 00:12

De basis dingetjes heb ik zelf van Bokt afgehaald.

Taarten decoreren, maar pas op het is verslavend :P
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=31&t=1416128

Zo'n foto kun je maken en op laten sturen bij bedrijven die een foodprinter hebben.
bijvoorbeeld:
http://www.cake.nl/fotoupload.php

Ook heb ik hier een adresje in het dorp en daar kan, ik kan even vragen of zij ook opstuurt en is iets goedkoper dan cakeplanet, echter zit er dan geen rand omheen en ook geen tekst, maar dat kun je zelf doen toch?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 00:47

Ooooooo ik vind marsepein zo lekker :9 Foodprinter, dat woord is nieuw voor mij, klinkt zeer aantrekkelijk :j

Vanavond lekker gewerkt, is hele leuke groep deeltijders. Eigenlijk heb ik dan niet het gevoel dat ik aan het werk ben, heerlijk.

Citaat:
Voordeel is dat hij al 3 is dus ik gelijk kan gaan beleren. Mochten we dan geen klik hebben dan gaat ie gewoon van de herfst weer weg. Als het wel een leuke is heb ik wel een probleem dan moet robijn waarschijnlijk weg. Maar dat zien we dan wel weer.

Sorry dat ik even doorvraag :o maar wat zoek je in een nieuwe pony wat Robijntje niet heeft? Het lijkt me juist zo lekker dat Robijn nu 5 wordt en je er nu gewoon echt mee aan de gang kunt gaan. Met een driejarige ben je toch weer een jaar aan het opbouwen en dan is het maar weer afwachten wat het wordt. Heb ik me bij Alwyn echt in vergist, hoeveel tijd en training er in gaat zitten om een pony een echte menpony te laten worden. En dat ze gewoon pas met 4, 5 jaar flink aan het werk kunnen.

Ollie ziet ook mooie poowns, zulke heb ik hier ook hoor ;) kleurtjes van deze zijn wel heel bijzonder :j

Heb nog geen prijsopgave van de auto...ze zijn nog op zoek naar onderdelen :7

Nou ga hond uitlaten en dan in mijn bedje. Hoop morgen nog op Rizanta te kunnen gaan rijden, ze is vandaag gelongeerd en heeft heel goed haar best gedaan, het is ook zo'n kanjer. Dan moet ik de middag en avond colleges en begeleiding geven, dus ik zal hier weinig te vinden zijn. Veel plezier morgen allemaal, het wordt weer heerlijk weer zeggen ze :evaw:

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 08:45

Goedemorgen allemaal,
Zoo, heerlijk gemend zie en lees ik !! bij mij vanavond weer naar les, en van de zomer weer meer trainen.

Vandaag kijkdag op de school van mijn zoontje, kunnen we even spieken in de klas, dat is wel leuk, hij zit pas sinds december op school en ik ben echt benieuwd hoe hij zich vermaakt in de klas, dus vanmorgen ga ik het zien !! :j

Melody heeft een bultje/soort wrat onder haar buik , die moet nog weggehaald worden, nu met die vorst moet ik het weer uit laten stellen, het is een groeiend grijs bultje, er komt soms een soort pus uit ...bleh, echt raar.
Maar de DA wil het past weghalen als de vorst echt weg is !! balen dus dat het weer vriest, het bultje groeit gewoon door.

zo'n taart lijkt mij ook wel wat, in april is mijn man jarig, ga dat toch maar eens proberen.

Ollie die taart ziet er gaaf uit !! Brutus is een geweldig dier om te zien !!

Tine spannend ! bijna eruit over de nieuwe wagen !!

Bruine ideaal tuigen zijn erg mooi ! maar ben zelf meer van het zwart en kunstof... :o

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 08:53

he balen van de auto
balen van vealles achterbeen :(:)
balen van de vorst waardoor bultje niet weg kan.. volgende week houden ze ook weer ''een soort van winter'' zeiden ze gister op het nieuws..

zo.. ik ben gisteren na 2 :o diclofenacjes (waar ik geen reet van merkte) naar m'n bed gegaan, en heb na 12u toch slaap gevonden.. gelukkig is de koppijn nu bijna helemaal weg :):)
Ik ga zo even naar mn ouders, wat rommeltjes halen en even koeken halen voor klasgenootje :))
in Den bosch gaan we vandaag bossche bollen halen, en ik hoop vanmiddag dids te kunnen stalken :D

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 08:55

olli en poeltje van harte gefeliciteerd

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 08:56

happytime schreef:
olli en poeltje van harte gefeliciteerd

:j :j :j

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 09:28

Mogge,

@Poeltje jij ook van harte gefeliciteerd *\o/*

Manlief heeft buiten vlaggetjes opgehangen met '40' er op. Hij vind dat iedereen moet weten dat ik 40 geworden ben 8)7 Leuk zo'n vent :o