Ooooooo ik vind marsepein zo lekker
Foodprinter, dat woord is nieuw voor mij, klinkt zeer aantrekkelijk
Vanavond lekker gewerkt, is hele leuke groep deeltijders. Eigenlijk heb ik dan niet het gevoel dat ik aan het werk ben, heerlijk.
Citaat:
Voordeel is dat hij al 3 is dus ik gelijk kan gaan beleren. Mochten we dan geen klik hebben dan gaat ie gewoon van de herfst weer weg. Als het wel een leuke is heb ik wel een probleem dan moet robijn waarschijnlijk weg. Maar dat zien we dan wel weer.
Sorry dat ik even doorvraag
maar wat zoek je in een nieuwe pony wat Robijntje niet heeft? Het lijkt me juist zo lekker dat Robijn nu 5 wordt en je er nu gewoon echt mee aan de gang kunt gaan. Met een driejarige ben je toch weer een jaar aan het opbouwen en dan is het maar weer afwachten wat het wordt. Heb ik me bij Alwyn echt in vergist, hoeveel tijd en training er in gaat zitten om een pony een echte menpony te laten worden. En dat ze gewoon pas met 4, 5 jaar flink aan het werk kunnen.
Ollie ziet ook mooie poowns, zulke heb ik hier ook hoor
kleurtjes van deze zijn wel heel bijzonder
Heb nog geen prijsopgave van de auto...ze zijn nog op zoek naar onderdelen
Nou ga hond uitlaten en dan in mijn bedje. Hoop morgen nog op Rizanta te kunnen gaan rijden, ze is vandaag gelongeerd en heeft heel goed haar best gedaan, het is ook zo'n kanjer. Dan moet ik de middag en avond colleges en begeleiding geven, dus ik zal hier weinig te vinden zijn. Veel plezier morgen allemaal, het wordt weer heerlijk weer zeggen ze