Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sander_lotte schreef:Ik ben inderdaad 1 uur kwijt, maar als ik hem inspan ben ik 2 tot 3 uren kwijt. We komen altijd minstens 1 plas tegen en dan is het tuig en de wagen vuil, ik ben zeker een uur aan het poetsen.
Meer plassen gaat ook hoor
Die is echt kurkdroog, stof vliegt je om de oren. En in de wei is de grond ook keihard, echt niet leuk.
Ik wil gewoon een piste, met of zonder water, maakt niet uit
Dat zou geweldig zijn!Het was dus echt op .... sterkte Tine en zeker ook voor je man. Ik denk dat het zo moest zijn Tine, hij is nu ingeslapen op de kliniek, wel naar dat het niet thuis kon maar voor alle zorg die je ervoor en erna hebt is dit wel onder alle verdriet die er is beter denk ik. Hoe is je zoontje eronder? Was je man er nu wel of niet bij toen het zover was.Citaat:wil nog wel even zeggen dat het heel netjes ging bij de dierenarts. Het gekke was wel dat Quincy zijn hele leven een enorme vechter is geweest en nu helemaal niet tegenstribbelde
). Daarna naar huis, net gekookt en straks weer verder met een van die stukken waar ik die deadline voor heb. Het gaat wel voorspoedig dus gaat denk ik allemaal lukken.... maar dus geen paard of pony gezien pfffff.
)
dan is het toch logisch dat hij dood gaat).
mooie spookjefotos weer! 
verf ik 'm wit voor je! 

hij ging héérlijk! echt superblij met dat beest
we zijn zowat een uur bezig geweest, afentoe wat lange teugel rondgestapt, lange teugel rondgecrosst
en dan weer een beetje serieus werk 
Weer helemaal in m'n uppie ingespannen en uitgespannen,
), en ik moet hem van de wei gaan halen. Dan borstel ik hem nog snel even en dan gaat het tuig op. Alles bij elkaar ben ik toch wel een half uur bezig voordat ik op de bok zit.
Ik moet van de dokters iedere beweging zo rustig en gecontroleerd mogelijk doen, anders zit ik met een hernia.(en dat willen we écht niet)
), dan zou ik nog niemand hebben die met me mee wil. En ik kan echt nog niet alleen op pad gaan. Misschien als Romeo wat ouder is, maar nu zeker nog niet.
maar dat gaat ook echt op 't dooie akkertje
Als ik druk en vlug wil den dan neemt dids dat over 

ging toen gelukkig ook goed.
dus je hebt nog even te gaan
heb hem nu 4 jaar geloof ik... ik weet 't niet eens meer
lijkt wel of ik 'm altijd al had
Citaat:kwamen nog een aanspanning van Hanemeijer tegen, Jor had er geen problemen mee, maar paard van mijn vriendin wel, die wilde al rechtsomkeert naar huis maken en zonder jor had hij dat ook gedaan, maar Hanemeijer hield gelukkig rekening met ons. afijn zijn we lekker aan het rijden, komen we hem een half uur later weer tegen ging toen gelukkig ook goed.
lijkt het net of ik het al aardig kan
Maar ik denk dat Romeo het ook nog erg moet leren. Bij ieder contact met de teugels stopt hij, dat is best wel vervelend om meer te corrigeren dan dat het goed gaat
Ik kan het in ieder geval blijven proberen en hopen dat het vroeg of laat wel lukt
Wie weet...ooit...
Als Romeo beweging hoort van bij ons thuis (deur dichtslaan oid), gaat hij al hinniken en klaar staan aan de poort
Hopelijk blijft dit zo