Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sander_lotte schreef:Ik ben inderdaad 1 uur kwijt, maar als ik hem inspan ben ik 2 tot 3 uren kwijt. We komen altijd minstens 1 plas tegen en dan is het tuig en de wagen vuil, ik ben zeker een uur aan het poetsen.
Het was dus echt op .... sterkte Tine en zeker ook voor je man. Ik denk dat het zo moest zijn Tine, hij is nu ingeslapen op de kliniek, wel naar dat het niet thuis kon maar voor alle zorg die je ervoor en erna hebt is dit wel onder alle verdriet die er is beter denk ik. Hoe is je zoontje eronder? Was je man er nu wel of niet bij toen het zover was.Citaat:wil nog wel even zeggen dat het heel netjes ging bij de dierenarts. Het gekke was wel dat Quincy zijn hele leven een enorme vechter is geweest en nu helemaal niet tegenstribbelde
Citaat:kwamen nog een aanspanning van Hanemeijer tegen, Jor had er geen problemen mee, maar paard van mijn vriendin wel, die wilde al rechtsomkeert naar huis maken en zonder jor had hij dat ook gedaan, maar Hanemeijer hield gelukkig rekening met ons. afijn zijn we lekker aan het rijden, komen we hem een half uur later weer tegen ging toen gelukkig ook goed.