Pff, dat is wel schrikken Aukie.
Heb vandaag wedstrijd gehad.
Ik was foutloos in de vaardigheid, wel met wat tijd. Stond super krap kwa hindernissen en kwa tijd. Ben er in een sukkeldrafje door gegaan en had 8,5 stafpunten aan tijd. Bleek ik later nog 1e mee te zijn (1e zonder winstpunt, schiet niet erg op...).
Voor de dressuur was de puf er een beetje uit, reed ook nog fout de eerste proef. Had uit eindelijk 196 punten in de 1e proef. 2e proef had ik m'n keertwendingen verkeertom gedaan (dus links eerst ipv recht of andersom), dus had ik -2 en -4. Dus en uit eindelijk 193 punten.
Op naar volgende week. En net wat meer gaan rijden met Roos ipv echt heel enkel eens pakken zoals ik nu al maanden doe.
Z starten vergt toch enige voorbereiding
.
Brenda startte Trendy hobbyklasse, voor het eerst. Ze gaan over 2 weken IBOPen en vond het wel fijn dat ze al wel eens gestart waren. Vaardigheid een hoop strafpunten, maar verder wel braaf. Dressuur had ze 186 en 182, dus gewoon netjes voor een 1e keer. En helemaal niet onbelangrijk, braaf met inspannen. Trendy wil nog wel eens gaan staan springen en stijgeren, maar onze oefening (iedere dag in en uitspannen, ook als we helemaal niet gaan mennen) lijkt te helpen. Moet ook wel, met de IBOP moeten we in de baan optuigen.