Ik herken het wel..het helpt hier idd ook om de rust in de roedel te bewaren.
nou..
dan maar...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dan maar...
janouk schreef:http://www.chaletparketsport.nl/?cat=6 Verslagje van de clinic met Meneer Anton bij Theo Timmermans. Heel leerzaam en wat kan die pony lopen!!
Met Janouk gaat het niet fijn. Ze heeft erg last van het shaken en van haar voorvoeten. Grrrr niet blij. Om moedeloos van te worden.

Vanaf zondag zat ik weer op de kar, maandag dagje rust gehouden, gister buitenritje gemaakt met een knettergekke pony, en vandaag dagje rust. Morgen weer even heen.
getver.nu maar een dagje nietsdoen achter het glas vd zon genieten....wel blij dat ik ponys heb en eruit moet om te voeren en binnen/buiten zetten....
Van Ollie heb ik nog veel meer maar dat gaat (nog) niet weg, weet niet of ze toch nog terugkomt zou erg stom zijn als ik alles verkoop en heb straks weer een pony
behalve de Toklat pad waren dit eigenlijk dingen (heb nog wat dingen liggen) die toch over waren. Ik weet niet hoe het bij jullie is maar op een of andere manier weet ik altijd weer van alles te verzamelen
toen eten gegeven en nu zijn ze in de tuin, straks even uitlaten. Resultaat is weer geen gejank en geblaf
dus moet erg op mijn tong bijten af en toe en wil me nergens mee bemoeien. Heb Ollie en Ber niet voor niets 'in bruikleen' gedaan zodat ik het minder druk heb ... pfff lasting hoor dat sort dingen
. Onderwijs is natuurlijk onzeker, maar tot nu toe loopt het als een trein, dus heb daarvoor gekozen. Is geestelijk natuurlijk wel wat zwaarder, maar het wordt ook iets beter betaald.