maar late castratie blijf je toch altijd wel beetje hengstenuitdrukking zien 
Daarom wou ik kyano eigenlijk ook laat castreren
maarja ik wil er ook wat mee doen haha. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar late castratie blijf je toch altijd wel beetje hengstenuitdrukking zien 
maarja ik wil er ook wat mee doen haha. keona schreef:Ik denk zelf dat als je deze pony hebt en hij gat echt zo fijn dat je nog weinig gaat doen met kyano.ik vind het echt een leuke pony maar zou je hem niet weg doen als de klik er niet is.niet aanvallend bedoeld,maar denk als je geniet van de andere en je kunt gaan mennen je keuze snel is gemaakt welke pony je mee pakt
Alleen voor de koets was het wat lastiger, maar laatste 4x ging het super, dus ik denk dat we daar ook wel overheen komen!
Dennis schreef:Leuk Toydoll, gefeliciteerd. Ga je vast veel plezier van hebben!
Ik twijfel nog of ik naar Wateren ga voor de mendurance. Gene waarmee ik samen zou (beide als groentjes) gaat niet. En in mijn eentje, zonder groom, iets gaan doen waar ik echt geen ervaring mee is niet echt wat voor mij.
het is wel super gezellig hoor (m)endurance en Wateren schijnt erg leuk en goed georganiseerd te zijn.
keona schreef:Tolbergfan schreef:Rijden er nog shetcombinaties mee met de recreatie rit 7 juni die georganiseerd wordt door VRT Teteringen? 20 of 30 km...
Rit in teteringen?
lijkt wel alsof we een week op trektocht gaan. Voor het eerst sinds jaren weer ergens slapen voor de wedstrijd, vind het best wel spannend allemaal (slaat nergens op, zelf veel vaker gedaan en Ollie is altijd zeer relaxed op vreemd terrein maar goed, het is wel een hele reis (ruim 150 km)).