Is hier -10 geweest vannacht, alles is dus bevroren, dus ga zo paardjes in de wei zetten. (werd om half 10 door zoonlief wakker gemaakt, dus daarom pas zo laat)
Prachtig weer, dus zal zo wat foto's maken.
Rembrand heeft maat 4 van ijzers, dus die gaat het ook niet passen
De rest loopt op blote voeten gelukkig.VHU, hoe is Bente?
Ollie: jij durft, nu te fietsen met pony. Hier nog veel te veel sneeuw/ijs op de weg.
Bianca: heerlijke foto's. Hier ligt Mowgli (Leonberger) ook steeds uitgebreid te rollen in de sneeuw. Zo grappig als hij daarna weer wegloopt.
Nou, ik ga buiten aan de slag.
.
, hier ook een heel blije hond, ze had trouwens meteen een ingescheurde nagel van gekkigheid en hier komt er wss ook een labje bij
Jeetje Tine -10
't was hier -4 geloof ik. Nu nog -1. Maar morgen gaat het warm water regenen heb ik begrepen jammergenoeg
maar ze staat er ook altijd ruim op.
en zo dus wagen ophalen.
geprobeerd, maar echt de ringen passen er niet door.
) wel begint het al vroeg die versmallers op de brievenbussen
hier nu nog +1,3, heb vandaag heerlijk een recreatief ritje gemaakt met Joekel en dat ging prima
enig idee hoe de pony hoefbevangen is geworden?
). Dus dat dametje maar even aan het werk gezet en gelongeerd, wat ze zeer vrolijk deed met oortjes erop en af en toe een bok
.
voordat het een grote soppige bende werd.....
is sinds Bente en Blondie dus weer in Rotterdam staan opeens weer zeer geinteresseerd in pony's/paarden. Komt hij vanmiddag opeens met de opmerking dat hij toch wel heel graag zou willen leren paardrijden
en dat ik hem dat dan wel kan leren. Nou ik heb gezegd dat hij dan maar met Bente en Blondie moet beginnen en dat we dan wel verder zien.