[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:02

't is van de West Brabant mencompetitie (http://www.regiocompetitie.com/Kalender ... ender.html ).
Heb geen idee wat ik van Bente kan verwachten := maar goed dat wist ik toen met Rizanta ook niet dus het enige wat je kunt doen is gewoon maar gaan, we zien wel. Ze kan netjes llinksom/rechtsom lopen stap/draf overgangen / figuren zijn redelijk. Met een beetje pech galopperen we de hele proef en met een beetje geluk gaat het best aardig :) Het gaat mij puur om de ervaring zodat we volgend seizoen 'serieus' kunnen gaan starten.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:17

VHU: stoerrrrr 8-) wedstrijdje met Bente
Biancacoo: ikke wil ook!!!

Had net hele discussie hier. Manlief vindt het onzin dat ik Rembrand weer in de wei heb gezet. Stel dat hij vies wordt. Tja... risico van het vak denk ik dan. Hij moet morgen ook al bijna hele dag op de trailer staan, dan vind ik het wel erg sneu als hij dan ook nog de hele nacht op stal moet. Als het zou regenen, zou ik het wel hebben gedaan, maar het is droog, dus hij moet het maar redden hoor. Heb hem flink ingespoten met equishine, regendeken met hals op. Ga morgen wel op tijd naar achteren, mocht er nog herstelwerk nodig zijn.

Nou, ik ga zo naar bed. :z

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:19

@Tine, die van mij willen alleen maar naar binnen als ze me 's avonds zien lopen dan gaan ze bij het hek staan hinniken gekke /3 en

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:21

stef, als jij vervoer hebt wil ik wel met abbey en jou meerijden :j
mag ik dan ook een stukje rijden? :D

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:23

Zo van alles bij gelezen.

Zag een heel mooi portret langskomen!!!

Iedereen met wedstrijd morgen veel succes.
Wij gaan morgen op stal stallen schoonspuiten ('wij'..... ik denk niet dat ik veel van nut kan zijn...)

Nu met bakje thee Holland's got Talent kijken.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:33

Die van mij gaan binnen altijd in de stront liggen en blijven buiten een stuk schoner ;).
Hier gaat dus er een regendeken op en naar buiten (zomer en winter).

LadyMadonna

Tine, Green spot remover aanschaffen :j is echt tover middel!

Kim, als ze gewoon normaal is wel, maar ze is nog nooit op vreemd terrein geweest dus even zien wat ze doet ( niks gok ik ;) )

Oh trouwens, ze us wel op vreemd terrein geweest, toen met de clinic, das wasr

Suzan_bobar

Zo wat gaan jullie snel zeg, ik ga eerst even wat bijlezen en dan zal ik even mijn avontuur vertellen van vandaag :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:40

stef, ik kan in ieder geval naast je zitten :j

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:44

Een menmeeting lijkt mij erg leuk :j Helaas is Boobsie er nog niet aan toe om mee te gaan naar onbekend terrein.

Iedereen goed bezig geweest en ik lees dat welshjes ondeugend zijn voor de wagen, geef ze een vinger,..... hahaha (geld niet alleen voor welsh hoor, paints kunnen er ook wat van hahaha)

Bicci, wat vervelend dat je man niet wil groomen,... balen.

Nouvel, lekker gereden en op zoek naar een bijrijder

Naaltje, druk aan de klus :D

Er wordt een spannend 4 span samen gesteld hahaha, wie wordt de menner ervan?

Biancoo, ben ook benieuwd naar het resultaat van je airbrush

OOOOOH wauw, mooie airbrush zeg! Heel sprekend :j

Royaltjuh, terug in de meelees stoel. Ben bang dat ik mij daar volgende week ook in parkeer, want jullie gaan echt heeel snel ;)

VHU, goed bezig met Bente

Zo en dan mijn avontuur vandaag met Boobs :D Wat ben ik hem dankbaar en wat ben ik trots op hem :j
Ik heb vanmiddag een super rit met Boobs gemaakt! Hij begint echt mee te denken en loopt echt braaf voor de wagen. In het begin wat problemen om van huis weg te komen (wie verzint het dan ook dat er een nieuwe kabel de grond in moet, van die grote haspels, een bouwkeet en graafmachines voor de deur :()
Daarna super! Boobs heeft zelfs een ongeluk doen voorkomen door stil te gaan staan na een gat van bijna 1 meter diep waar we SCHEEF door gingen. Hij ging staan, zocht balans en ging heeeeel langzaam verder. Daarna liep hij verder alsof er niets was gebeurt (wij met ons hart in de keel, was op een stijle afdaling namelijk en dachten echt dat we om zouden gaan,...) Boobsie is SUPER! en heeft een grote emmer slobber thuis gekregen! Toppony! Ben keer op keer verbaasd hoe goed die muiter het doet!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:48

Super Suzan!!!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:53

@Suzan, wat een +:)+ pony heb je!
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 19-08-11 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:55

Jah echt ongelofelijk. Mirjam was mee en ook zij was verbaasd. We hebben Boobs echt bedankt dat hij zo meedacht en zo relaxt reageerde. Na 2 jaar lijkt het kwartje te vallen :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:00

Suzan_bobar schreef:
Jah echt ongelofelijk. Mirjam was mee en ook zij was verbaasd. We hebben Boobs echt bedankt dat hij zo meedacht en zo relaxt reageerde. Na 2 jaar lijkt het kwartje te vallen :D

Er is dus nog hoop :=

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:02

wauw brutus is echt onwijs mooi gedaan..
susan:wat goed,top pony hoor.
voor iedereen die morgen gaat starten: heel veel succes *\o/*
ik heb mijn kar naar voren gehaald,banden opgepompt en morgen mag die weg(pfff in 12 jaar tijd maar 9x mee gereden ofzo) :j
(en nu maar gaan sparen voor een marathon,ben stiekum wel een beetje verliefd op de dutch) <3 :j

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:16

Ollie1 schreef:
Suzan_bobar schreef:

Er is dus nog hoop :=

Ik heb altijd geweten dat het geen kwaaiig heid was van hem. Maar sinds hij een ridderpaard is (zoals een klein meisje bij de schaapskooi hem noemde) loopt hij als nooit tevoren :j nu ben ik weer helemaal de trotse eigenaar :D

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:20

wauw mooie airbrush! Nog een shetter proberen? Haha ;)

Voor iedereen die wedstrijd heeft morgen, succes!

SB. Wat super dat je paard met je mee dacht en jullie daarmee veilig op de wagen heeft kunnen houden! Geniet van die prachtige 'waaaauuuw ik ben trots op je <3 ' momenten!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:26

Die koester ik en gaan mee in de Bobar encyclopedie :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:27

super SB!! :) braaf paard!!

en een geweldige airbrush gezien! :oo wauzers!
Echt ik heb nog wel een vacht-oefen-object? (winterfjord? :P )

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:28

dat klinkt super suzan!

ik ben vanavond aan het knutselen geweest aan een langere dubbele longe... :+
had een oude enkele longe mee genomen en in een emmer sop gezet, HH longeerlijnen zijn duidelijk niet geschikt voor longeren in de regen...
alles was zwart, incl mijn handen die nu niet meer schoon worden... :=

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:28

Suzan: superpaardje!!
Stef: heb Green spot remover staan, maar nog nooit gebruikt (heb het ooit een keer gewonnen, samen met detangler gel. Had ik ook nog nooit gebruikt, tot mijn instructrice dit afgelopen week zag staan. Nu gebruik ik die laatste dus voor de staarten, wat een spul!!) Heb eigenlijk nooit last van greenspots, meer van bruine }:0
Dennis: binnen of buiten maakt hier gelukkig weinig uit qua viesmaken. Maar ik vind het eerlijker naar mijn paarden als ze gewend zijn 24/7 buiten te staan, zeker als hij morgen heel lang op de trailer moet, om ze in de wei te laten. Als het stromende regen was, dan had ik ze wel binnen gehouden hoor. Toch een beetje eigen belang dan :o
Ollie: dat is ook een stukje gewenning. Als ze eenmaal weten dat ze snachts buiten blijven, willen ze niet meer naar binnen. In de winter willen ze wel weer naar binnen, maar ja, dat is dan ook weer een stukje gewenning.

Nu ga ik echt naar bed.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:35

Ollie1 schreef:
@Tine, die van mij willen alleen maar naar binnen als ze me 's avonds zien lopen dan gaan ze bij het hek staan hinniken gekke /3 en

laat me raden
als ze jou op dat moment zien lopen valt er vrij kort daarna iets te bikken? :9 ;)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:36

Fifi gaat ook graag naar binnen 's avonds.
Ze ligt buiten nooit, denk dat ze dat niet durft, en 's nachts in haar box ligt ze altijd...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:37

Dat maakt niet uit hoor Tine, het werkt op alled

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:41

Boobs hinnikt altijd als ik kom (krijgt overigens alleen wat na het werk van mij), maar is blij als hij de wei weer in mag. Hij is dood ongelukkig op stal. Verveelt zich ziekelijk en krijgt vrij snel dikke benen. Stress maakt hem mager. Nee hij loopt lwkker buiten 24/7. Ook in de winter zonder deken (mits zijn vacht dit toelaat). Hij maakt alleen de zomerdag gebruik van de kfapschuur bij 30graden of zoals nu met dunne vacht en het regent. De winterdag staat hij er weinig.