[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 12:38

Geniaaaaaaaaaaal! Die heeft lef zeg!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 13:24

Lacuna wat goed van je paardjes :) leuke foto!

De heren waren vanmorgen heerlijk vrolijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

b485

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 14:08

Die Kay is toch echt een knappe pony. Heeft echt een sprekende uitstraling.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 14:16

Kay blijft knap :).

Ik heb vanmorgen (voor mijn doen) iets heel stoers gedaan :D.
Ben met Lotje naar buiten geweest. Lot is niet meer dan betuigd, heeft er nog geen 10 keer voor gelopen en moet nog 4 worden dit voorjaar.
We gingen bij ons de dam af en kwamen op de eerste 100 meter 4 trekkers tegen, vond ik niet grappig aan gezien Roos (mama van Lot) daar echt extreem debiel op kan reageren. Dat is ook precies de rede waarom ik niet graag voor de wagen naar buiten ga.
Maar die rare dikke plof vertrok geen spier :D. Was wel nog wat kijkerig op vlekjes op de weg, maar liet zich goed corrigeren en bleef netjes in mijn hand lopen.
Afbeelding
Het was wel de laatste keer voor de concourswagen tot haar veulen komt :o. Het lamoen is niet zo heel breed, en Lotje wel :+. Volgende keer de sulky maar pakken.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 15:01

Zo dat is een dappere vrouw :D Wat ik niet snap is dat degene die dus aan het filmen was niets tegen die inbrekers deed... _-:(

@Dennis, haha, goed zeg! Hoe vaker je met ze de weg op gaat hoe beter het in principe zou moeten gaan. Maar moet zeggen dat al die trekkers dan direct lijkt me ook niet zo'n succes :=
@Tine sterkte...ik wil ook heel graag zo'n bus, moet even met manlief overleggen maar die zit nu in India. Hij wil ook wel graag een bus. Maar is nooit zo van de spontane acties :x dus ik moet dit zorgvuldig gaan brengen :+
@Biancacoo leuk is dat als je direct zo'n goed gevoel bij een pony hebt.
@Jellee vrolijke poowns :j

Pony's waren lekker aan het dutten in de zon, lagen in het zand, alle drie zo schattig. Was dus best wel inspannend geweest allemaal, ook voor hun. En voor Freddy als achterblijver die gisteren volgens mij helemaal beledigd was want er kwam maar een schamel hinnikje en hij ging amper bij de mannetjes kijken O:) Nu zag hij er wel weer tevreden uit.

Wat zo'n zonnetje allemaal wel niet kan doen he, hele wereld ziet er dan gezelliger uit. Krokusjes uit de grond, alles lekker droog. Heerlijk.
Nu nog een meevaller van de garage >;)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 16:06

maisie: wat voor maat welsh zoek jij?
ook nog een kleur in gedachte?
ik zoek 125cm,maar ben ook in dubio of het een c-pony gaat worden,mijn vriend zijn oudste dochter groeid zowat uit sunrise.
(gelukkig rijd ze ook op de manege)
maar inderdaad nu ff stiekum aan het kijken,heb al genoeg lopen,hoewel de 1,5 jarige kwpnhengst wel een keer weg moet
(dus als iemand wat weet????,is een voice ,uit nomana sportstam,en bewegen dat hij kan.....baal ervan dat ik er zelf niet meer kan rijden :( ))

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 16:13

Wij hebben ook nog een welsh die we gaan verkopen. Is onder het zadel en loopt ook voor de wagen. :Y)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 17:36

Dennis wat knap van lot!
Poeltje welke ga je verkopen? die knappe valk?

Ik heb net uurtje met Jelle gemend in het zonnetje, hij liep echt ontiegelijk fijn!!

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 17:45

Nee, valkje blijft. We gaan Winner verkopen, omdat we er gewoon te weinig mee doen en de dochter van Yvonne al genoeg pony's te rijden heeft.

Loopt in enkelspan, dubbelspan en vierspan. :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 18:04

Winner ziet er leuk uit. Hoe groot is hij?

Weet iemand waar je eskadron halsters kunt kopen in de 'shet' maat. Geloof dat dat P1 is?
Een internetshop. Vind de nieuwe collectie erg stoer.
Laatst bijgewerkt door Susanne op 08-02-11 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 18:07

Weet niet hoe groot hij precies is. Winner is B pony'tje denk ik.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 18:16

Gaaf. Kay wil hem wel :P

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 19:05

:wave:
Stoer dennis!!! :) lief dikbuikpeerd ;)

ik ben weer thuis, vandaag paardjes gevangen die terug naar huis (loevestein) mochten :) wat een oerkrachten zeg, geweldig!! :)
Nog even gespeeld met draad om de omheining te maken
en nu ben ik net thuis, met m'n vriendje genaamd ''hoofdpijn'' ^) had ik zin in.. ^)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 19:24

Wat super van Lot!! Maar ik begrijp dat ze de kar niet alleen trok, ze had hulp *\o/*

VHU: mijn man denkt er nu aan om zijn volgende (lease)auto ook een bus te laten zijn. Hij rijdt al jaren (lease) Toyota Avensis, maar denkt nu dus ook aan een bus. Wel een veel luxere uitvoering dan de mijne, maar ja, hij woont zowat in zijn auto, maakt heul veul kilometers.

Is ook wel handig met onze huidige trailer, want zijn auto mag hem alleen maar trekken als ie leeg is. Dat schiet natuurlijk niet op :D

Wat een heerlijk zonnetje vandaag, krijg helemaal lentegevoel.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 19:28

Citaat:
maisie: wat voor maat welsh zoek jij?
ook nog een kleur in gedachte?
ik zoek 125cm,maar ben ook in dubio of het een c-pony gaat worden,mijn vriend zijn oudste dochter groeid zowat uit sunrise.
(gelukkig rijd ze ook op de manege)
maar inderdaad nu ff stiekum aan het kijken,heb al genoeg lopen,hoewel de 1,5 jarige kwpnhengst wel een keer weg moet

Tja wat zoek ik. Grote B kleine C. Het liefst een beetje stevige type met veel behang. Ruin.
En de kleur. Alles wat niet standaard is. Maar het liefst gewoon bruin ofzo.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 19:33

Maisie schreef:
En de kleur. Alles wat niet standaard is. Maar het liefst gewoon bruin ofzo.

Bruin is toch standaard? :? :? :?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 19:38

tine10 schreef:
Wat super van Lot!! Maar ik begrijp dat ze de kar niet alleen trok, ze had hulp *\o/*

Nee, een tegenwerker :+.
Onder het zadel loopt ze gewoon helemaal niet meer, ze weigerd gewoon (net als Roos als ze drachtig is). Voor de wagen vind ze leuk en gaat nog wel. Zijn maar een km of 3 weg geweest, vond ik mooi zat voor een eerste buitenritje met een pony die al aardig op zwangerschaps verlof is.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 19:41

volgend mijn moeder is mijn startkaart binnen *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 19:43

Hee Rivaldo, dat is goed nieuws. Ik neem aan dat je coupons er dan ook zijn?! Wanneer start je precies?

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 19:44

Laura, roze is tegenwoordig stoer voor mannen dus,… Tummy wil het. :D

Over marktplaats.. ik kijk soms maar niet vaak maar als ik er op kijk eigenlijk nooit bij de ponys ik heb mijn maatjes al waar ik trots op ben en hoef er niks bij.

VHU, knappe ponys die zich wisselen van kant in de trailer. :=
Alwyn is echt iniminie bij Rizanta!

Jelleee, ik heb verschillende eskadron halsters. De P1 valt heel wisselend ik had er 1 die was veelste klein die was ook maar aan 1 kant verstelbaar. Nu heb ik een andere luxere P1 en verschillende P2 en passen perfect. Heb ze via de veiling van Ebay gehaald lekker goedkoop. :P

Buck heeft ook gemend met Kim vandaag, zelf ook nog 5 min gereden. Mevrouw Lizzel gepoetst dat vond ik even veel relaxter wat een haar komt eraf!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 19:49

haha bruin is idd standaard. Maar dan iets met bruin zeg maar. Met lichte manen en staart of met vlekjes of met apparte aftekeningen. Robijn is ook bruin. Alleen hij is palomino x schimmel en heeft ook een lichte staart.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 19:51

Over bruin gesproken ik heb hier iets heel mooi bruins liggen!!! ? namelijk een Ideal tuig. :D
Mooie deal. Nu nog eventjes in de kast opbergen tot mevrouw zover is!!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 20:19

AHHHH die wil ik ook !!!!!

Nou ja nog even sparen kan niet alles tegelijk.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 20:21

Ik geloof dat ik lang genoeg heb gewacht op die andere wagenbouwer en dat ik mijn nieuwe kar bij Van Schie ga bestellen. Dan moet eerst koopcontract nog getekend en dan duurt het nog ongeveer 8 weken. Theoretisch kunnen we dan in mei met de nieuwe kar aan de slag. Spannend. *\o/*

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 21:28

tine10 schreef:
Hee Rivaldo, dat is goed nieuws. Ik neem aan dat je coupons er dan ook zijn?! Wanneer start je precies?

Kom net thuis en er zitten alleen 3 coupons in, begrijp er echt niet veel van.
2 voor dressuur en 1 vaardigheid precies wat ik nodig heb voor aankomende zondag, maar moet ik het al invullen deels of blanco opsturen (zijn blanco coupons) hihi ik had van de knhs wel iets meer info verwacht toen ze het opstuurde :P.. ik als leek snap er niet veel van :P

Dennis: Wat doet ze het goed zeg :D door wie is lotje gedekt?

Jelle: Wat een heerlijke foto's stonden die van mij ook maar altijd op het land.. lekker de ruimte,..

Vandaag hoorde ik onder het losrennen rivaldo een doffe kuch geven.. gelijk paniek, maar hij deed het maar 1 keer. Daarna bij het uitmesten hoorde ik een van de 2 kuchen op de gang.. geen idee wie dat was maar tum brieste daarna. Dus denk dat hij het was. Hopelijk was het maar gewoon een kuchje.

Ze hebben heerlijk een half uur gerend, wilde gaan mennen maar er is iets met mijn elleboog. Vaak als ik iets wil oppakken of ik draai me arm kan ik hem soms niet terug buigen.. Doet erg veel pijn en het lijkt net of hij ''uit de kom gaat'' al denk ik dat dat het niet echt is want dat zal nog wel meer pijntjes geven. Ik werd vanochtend wakker en als ik mijn elleboog wil buigen of iets wil tillen doet het zo pijn (geen spierpijn, maar voelt als een soort ontsteking in het gewricht) Kijk het nog effies aan.