Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nu links en rechtsom eigenlijk steeds keurig gestapt met zowaar ook al de broek/rugriem/culeron erbij en hoofdstelletje met oogklepjes (plus 't schoftje). Hij slaakte een diepe zucht toen we klaarwaren en ik alles er weer afhaalde
Het is wel nog of links of rechtsom. Heb nog niet veel wendingen gedaan e.d. maar hij was/is het bitje nog helemaal niet gewend dus dit vond ik al erg knap van hem.
hoop dat je er ook een beetje van hebt kunnen genieten Ava!
je kunt wel elke dag even gaan kijken natuurlijk
't is wel een beetje je kind achterlaten he.

), je wordt iedere dag opnieuw uitgeprobeerd. Maar er zijn ook veel voordelen: je komt op heel veel verschillende scholen, in heel veel verschillende groepen, je hebt geen eindeloze vergaderingen, ouderavonden en noem zo maar op. Tegenwoordig moeten leerkrachten zo idioot veel administratieve dingen doen, waardoor de werktijd zo'n beetje wordt verdubbeld. Als invaller heb je dat probleem ook niet
. Ik geef mijn lessen, kijk het werk na en als alles klaar is kan ik gewoon naar huis. Komt een dag me niet uit, dan plan ik mezelf uit.
superfijn...zal ene dag idd makkelijker zijn als andere dag .
. Ben je nog in de hottub geweest afgelopen weekend?
. Dus.... wie nog DE-zegels in zijn la heeft en er toch geen moer mee doet: wij kunnen ze heel goed gebruiken!
meeneem. Het staat hem erg mooi en hij vindt zichzelf bijzonder geweldig zo grappig.
totdat ze zo groot worden dat ze alleen nog maar bleren en moeders lastig vallen 
Super dat het goed loopt, en een nieuw paard aangeboden gekregen..
tjee..spannend...maar idd..moet wel in t
plaatje passen..

)) want jas aantrekken is ook zo'n 'teken'. De ene keer linksaf uit de deur de andere keer rechtsaf. Ook een keer gewoon weer teruglopen enz. Zodat ze op mij gericht blijft en niet haar Eigen feestje ervan maakt (want dat is het volgens hem dan).
terwijl ze anders als ik maar een stap op de trap zet om naar beneden te komen al begint te bleren.