Citaat:
@VHU heb jij een rooie golf? je bijrijdster een paarse sjaal, en heb je een verdomd fel trailerlampje in je trailer wat brandde tijdens 't rijden? zo ja, heldere Lacuun had je gespot, en we moesten de snelweg af anders hadden we gezwaaid
Eueueue....ja dus. Daar kwamen wij dus achter, achter dat trailerlampje doordat onze meer dan geweldige Golf er dus de brui aan gaf bij de afslag Zevenbergschenhoek. Gelukkig merkte ik dat vlak voor de afslag waardoor ik nog iets de afrit opkon maar prut prut prut en daar stonden we dan
Wegenwacht gebeld, u heeft paarden op de trailer, dan bent u een spoedgeval. Dus binnen een half uurje was de wegenwacht er
die constateerde behalve een kapotte bobine (??nooit van gehoord maar zonder kun je niet) een uitlaat die door die bobine kapot was gegaan en dus ook dat ontzettend helle trailerlampje. Lampje hebben we er dus maar uitgedraaid. Was soort bouwlamp
Maar goed ik had nog nooit met pecht met trailer+auto langs de weg gestaan en was zo blij met Tamara supergroom die meewas want alleen was dat echt niet te trekken geweest zeg
Uiteindelijk het hele spul toch nog vrij vlot weer in Rotterdam gekregen. Daar aangekomen bleken de pony's los te staan en hadden zich zelfs omgedraaid en weer teruggedraaid, ze stonden keurig met hoofdjes naar voren, maar toen we ze inladen stond Alwyn links en Snuit rechts, toen we ze er dus uit wilden halen stond ALwyn rechts en Snuit links
heel bijzonder....
Auto staat nu voor de garage en krijgt morgen nieuw materiaal en wellicht zijn ontslagbrief want dit wil je toch echt niet
We hadden wel heerlijk dagje gemaakt, alleen dus wat bizar einde.
Alwyn meets Rizanta

Zo'n 10/11 km gemend met Snuit en in de bak, in echte 30x60 ring gemend met Alwyn (was nog hele kunst om uberhaupt goed hoefslag te volgen
) en daarna uurtje les met Rizanta, echt dressuur geoefend in die ring, jeetje dat is in principe een grote ring maar met zo'n groot peerd en wagen vond ik het nog best wel klein af en toe
Wel weer hele mooie stukken en weer veel geleerd.
Pffff ben helemaal beetje opgefokt en tegelijkertijd helemaal moe van alles