[AR] [HK] Mendurance praat topic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eilatan

Re: [HK] Mendurance praat topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 18:24

Zo vandaag de trailer aangepakt, stangen zitten nu op Kyano hoogte en stalbaas gaat mooi tussenschot lassen :D Mendurance, kom maar op XD

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 19:11

Dat is mooi Toydoll, we zien je straks vast wel bij de Mendurance.

Vandaag had ik een pony vrije dag want er moest inkopen gedaan worden voor de vakantie. We hebben verder geen tijd meer dor verschillende clinics, wedstrijden en het werk van mijn man. Dus nu zitten we uitgeput maar voldaan op de bank, eindelijk eens een stapel nieuwe zomerkleren voor mezelf gekocht want alles ging de laatste tijd naar de pony's.

Maandag heb ik een onderlinge in Rhoon, voor het eerst met Barney in de dressuur starten en eens oefenen met de proef zonder dat het direct officieel is. Kan ik gelijk de gemaakte tweewieler uittesten, ik ben erg benieuwd.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 20:30

Leuk !! Succes maandag dan!!! (ohja, maandag is koningsdag natuurlijk... Ik moet gewoon werken helaas).

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 20:48

Mijn stalgenootje heeft gister Buck zijn tuig gevet voor me! <3

Mijn beste vriend!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik wil nog een keer een weekje naar het Drentse Friese Wold...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 21:04

Oei Napie dat zijn nog heel veel aanmeldingen die je moet hebben.... hoe was dat voorgaande jaren met de aanmeldingen?

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 21:22

Vorig jaar waren er genoeg deelnemers, misschien komen de aanmeldingen nog want het lijkt erop of er steeds later wordt ingeschreven voor wedstrijden.

Voel je je beter VHU en heb je morgen die wedstrijd?

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 21:23

Owja VHU morgen starten, succes voel je je al fitter ? Klasse 1 ging je doen toch?

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 21:36

https://www.dropbox.com/s/mox1pk8k51zxo ... 2.jpg?dl=0

vandaag 20km gereden en vooral gedraafd en gegalopeerd,op de foto mooie afdaling met lastige ondergrond,foto met mobiel niet zo scherp door het gehobbel op de stenen.morgen avond hal ik de 2 op en ma hebben we de rit in someren

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 21:50

Da's steil Keona :oo gaaf hoor dat je dat durft.
Helaas geen wedstrijd morgen, is weer uitbraak van rhino in Brabant kreeg vanuit stal vragen en heb besloten niet te gaan.
Voel me gelukkig stukken beter (erg fijn dat het heeft geregend scheelt zoveel stof in de lucht) thanks for asking :) direct maar ingeschreven voor Ommen volgende week, 34 km k1 gaan we de andere kant maar op :+ doel is goed en fris uit het rondje te komen zodat ik een goed gevoel krijg richting onze poging een lange 2 te gaan doen in Surae/Teteringen eind mei (64 km of zoiets <<) )

Stond vanavond weer mijn band lek van mijn auto -O- had ik niet eens gekund al had ik gewild. Echt zwaar balen heb van de week net nieuwe band op laten zetten, snap er niets van.

juliedo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 21:53

keona schreef:

vandaag 20km gereden en vooral gedraafd en gegalopeerd,op de foto mooie afdaling met lastige ondergrond,foto met mobiel niet zo scherp door het gehobbel op de stenen.morgen avond hal ik de 2 op en ma hebben we de rit in someren

Oooh nou weet ik wie jij bent! Leuke pony's heb je :) Ik heb nog een foto van een van jouw pony's bij de voorkeuring bij Teteringen (ik ben Laura's groom, loop de hele dag rond met camera), als je wilt kan ik hem je pb'en.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 22:19

juliedo24 schreef:
keona schreef:

Oooh nou weet ik wie jij bent! Leuke pony's heb je :) Ik heb nog een foto van een van jouw pony's bij de voorkeuring bij Teteringen (ik ben Laura's groom, loop de hele dag rond met camera), als je wilt kan ik hem je pb'en.

Ik ben niiet in teteringen geweest,zou daar dit jaar heen gaan maar was afgelast?

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 22:19

Rhino in brabant hoop dan dat de rit in someren door gaat maar zal toch wel

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 22:27

Ja hoor alles gaat gewoon door. Er heerst de hele winter al rhino in Brabant/Belgisch grensgebied gaat op en af maar er wordt anders mee omgegaan dan twee jaar terug door KNHS / dierenartsen / organisaties.

Ik blijft op verzoek van stal thuis.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 22:38

Ja snap dat wel op een grote stal.wij gaan wel lekker rijden en er een lekker trainingsrondje van maken.weet iemand hoe de grond daar is.mijn pony,s zijn wel wat gewend maar vind wel fijn om te weten

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 07:47

Oooh nou weet ik wie jij bent! Leuke pony's heb je :) Ik heb nog een foto van een van jouw pony's bij de voorkeuring bij Teteringen (ik ben Laura's groom, loop de hele dag rond met camera), als je wilt kan ik hem je pb'en.[/quote]

Bedoel je misschien Barney en Pip, de zwarte pony's?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 11:33

De meeste aanmeldingen komen vaak in de laatste maand. Dat is al jaren zo maar dat maakt me vaak toch nerveus. Inmiddels zijn de officials geregeld. Hopelijk komt de vereniging zijn afspraken na wat betreft het regelen van sponsoren en het vraagprograma........altijd balen als ik dat uit handen moet geven

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 11:43

Teteringen gaat waarschijnlijk verplaatst worden naar oktober

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 13:25

Napie schreef:

Dat zou fijn zijn

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 14:23

Napie schreef:

Oh, dat zou mooi zijn zeg!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 13:06

Dat zou idd mooi zijn, is de kalender toch nog redelijk gevuld.

Vanochtend lekker rondje gedaan met Ollie, we zijn denk ik weer door ons (migraine, griep, hooikoorts) dipje heen :)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 17:44

Net terug van someren wat een geweldige paden,
32km met een gemiddelde van 13,3 hartslag de oudere pony 48 en het jonkie 50.we hebben de hartslaggemeten na binnenkomst na het uitspannen.zeer tevreden

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 18:17

Verstandige keuze VHU

Keona lekker getraind, netjes hoor!

Hier lekker in t bos gereden vlakbij en toen naar t andere bosje aan de overkant waar we niet meer uit wisten te komen. Bosjes zijn mega klein maar toch kun je er schijnbaar verdwalen haha.
Onze stoere koningsmannen. {:} (telefoon foto's)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

<3

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 18:42

super leuke foto,s

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-15 19:16

Verstandig vhu en vandaag weer lekker gereden mooi zo!

Keona netjes hoor had je zelf meetapparatuur of hun daar? Wilde de rit ook rijden maar had geen groom.

Leuke foto's ls

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 19:26

Vandaag twee keer 187 punten gereden in de onderlinge wedstrijd. Vorig jaar eenmaal gestart met Barney en dat verliep niet al te best, veel onrust en gestuiter. Nu zijn we een jaartje verder vol lessen en oefenen en ging het gelukkig veel stabieler en netter. Maar ook nog genoeg om aan te pakken en te verbeteren. In mei starten we officieel in Zwartewaal.

Deze week weer verder met de Mendurance trainingen want juni komt steeds dichterbij. Dit wordt afgewisseld met dressuur en vaardigheid. In mei staat er weer een vaardigheid en dresuurclinic gepland van Christiaan Provoost en een dressuur clinic van Saskia van Heesch georganiseerd door de KNHS. Daarna is het vakantie en zijn we eerst acht dagen weg en dan halen we de pony's op en gaan we nog tien dagen naar Stoeterij Willemien. Kunnen we nog wat laatste trainingen doen voor eind juni.

Dat gaat goed Keona en leuke foto's Ls.