. Ik heb trouwens laatst een chauffeur laten staan, weet dat die man er niks aan kan doen, maar leverancier was erg moeilijk, zou ook nog eens een dag eerder komen, maar kwam niet opdagen, maar liet weten de dag d'r na te komen na 12:00 staat er rond 06:50 een vrachtwagen op de straat (terrein van ons was nog dicht
), nou hier is ochtendspits, dus die heeft even mogen staan, ga me niet gek maken in mijn pyjama totdat de mannen er waren
, heb me jaren in alle bochten voor iedereen gewrongen, soms ff niet
.@Janouk: ik vind het wel spannend, ben het helemaal niet gewend, wil nu wat opbouwen en hij krijgt lekker een uitloopje, dus dat is wel fijn. Ik denk dat hij er iig waanzinnig op vooruit gaat, maar is altijd stressvol zo'n verhuizing, zeker voor een karaktervol hb-paardje van 26 jaar.
Heb net een Hay Bar voor hem besteld, daar laten we dan nog een slowfeederrekje voor lassen, ben eens benieuwd of de vlasstal dan schoner blijft
.Nu nog even pallet vlas bestellen en kijken dat ik nog hooi krijg, dat is ergens wel balen dat ik mijn mooie hooi tegen kostprijs van de boer heb weg gegeven
, ben benieuwd wat ik nou mag gaan betalen. 

helemaal op elkaar hahaha.
denk dat het tijd wordt dat hij langzamerhand wat serieuzer aan het werk komt
Ollie was juist erg rustig, maar die had zondag waarschijnlijk nog in haar benen zitten
dus fijn werkcollege gegeven, studenten gaven allemaal presentaties, deden goed mee met alles en fijne ochtend gehad
wel beetje
maar 't ziet er zeer mooi uit.
, ben echt blij met de stallen, ze zijn nog niet klaar, maar al erg mooi
en die 2 kerels staan dan echt zo te kijken
, maar de mannen hebben zo wel weer genoeg beweging gehad, hahahha.