Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar hij is wel een mannetje met streken hoor
. Als je hem maar een vinger geeft gaat hij drammen, heel hard draven of heel hard stappen en wil hij niet stilstaan. Maar als je dat niet laat gebeuren is het een schatje
En daarna lekker met snuit draken in het bos

) en mijn tuig hangt nu (redelijk) netjes!!
ben er stiekem best wel trots op

IT als jij met Stef meegaat en we blijven een beetje bij elkaar heb ik ook een soort van groom mocht dat nodig zijn.
Ik zit namelijk op mn hca-tje, dus heb geen plek voor iemand erbij...
Of ik moet toch de andere wagen meenemen, maar die moet ik dan eerst maar eens afschilderen.. haha dan kun je ook met mij mee als je dat leuk/gezellig vind.
) En ga zo eten en nog even naar eef. Zou met dit mooie weer even moeten gaan rijden, maar denk dat ik te moe ben en dan heb ik altijd wat tekort aan geduld. Dat doe ik arme eef dan maar niet aan.. 

knap ik altijd heel erg van op

''

wat jammer....
alle karretjes(en pony/paarden verzamelen)

(zit geen vloer in)
)happytime schreef:lees hier een menmeetingalle karretjes(en pony/paarden verzamelen)
![]()
naaltje met een man voor het raam(was hij knap? )en daarna je kast in.....ahaaaa![]()
bicci: waarom wil je vriend niet groomen? de kar moet toch ingereden worden(doen mannen toch ook met hun auto"s en moeten wij ook mee?)![]()
ik heb mijn kar verkocht,morgen word hij opgehaald![]()
en.....hopelijk tuig gekocht...

Nou probeer er dan nog maar iets van te brouwen
Deed hij ook toen hij met Rattan in tweespan stond, en Rattan deed dus net zo hard mee, ze zijn precies hetzelfde
Peter en Riette hebben toen allebei geprobeerd er iets fatsoenlijks van te maken maar dat lukte gewoon niet. Nou als het hun niet lukt heb ik niet de illusie dat het een ander wel lukt eerlijk gezegd. In vierspan die twee voorop is prachtig om te zien, dan hoeven ze niet te trekken, mogen ze stoer voorop lopen, dat vinden ze geweldig. Maar dan proberen ze het ook steeds weg te lopen stelletje monstertjes.
Maar goed hij is al 14, ik weet niet of je dat er nog uitkrijgt. Heb hem nu in ieder geval paar keer best goed aan het werk gehad, qua dressuur. Dat had ik een paar maanden geleden echt niet durven dromen. Dus op wonderbaarlijke wijze zit er wel vooruitgang in