Ik hoop het ook voor je Baudyh. Prachtige fokmerrie trouwens die jullie te koop hebben. Geen idee hoe het met de handel is eigenlijk... sportpaarden lijkt me momenteel redelijk lastig, want er zijn zo weinig (basissport)wedstrijden... of valt dat mee? Zit er totaal niet meer in
happytime
Geplaatst: 08-03-21 13:42
Wat een knapperd baudyh gelukkig past er geen paard in mijn trailer(ponymentrailer)dus helaas.en ponys genoeg Wat gaaf die PP,heb er ook aan gedacht maar met kleigrond word dat spekglad in de winter. Vhu ff tanden op elkaar om karretje op te poetsen en verkopen Hier gaat het met de dag beter,geen resttumor gevonden en 22 maart 3 weken elke dag bestralen en daarna is het hoofdstuk borstkanker afgesloten
VanHuisUit
Geplaatst: 08-03-21 18:02
Pfff klinkt nog een heftige 3 weken HT... Zo te lezen voel je je momenteel goed? Ben je niet te veel afgevallen? Wat een jaar heb jij achter de rug zeg
Nou mijn nieuwe badkamer en toilet zijn helemaal klaar
Wat fijn Ht, dan bijkomen en alles een plekje geven..... Sterkte.
VHU, fijn badkamer klaar, geniet ze.
Poetst maar niet te hard hoor, hij wordt hier ook weer vuil
Biancacoo
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-21 20:06
Ht...nog even heftige weken dus... veel sterkte..daarna hopelijk lekker weer en kun je bijtanken en met je paardjes genieten. Vhu..heel gaaf zonde badkamer, geniet ervan...ik ben bijna op 3-kwart van de badkamer.. Baudyh...na corona weer fit worden valt echt zo tegen, ..... zo heftig... en hoop dat jullie mooie veulens krijgen.. en verkopen..ja is altijd afwachten..
Verder..allerlei plannen....maar te weinig tijd..... Hahahaha....en spaargeld....
VanHuisUit
Geplaatst: 08-03-21 20:08
Vind dat zo knap van jou Biancacoo! Hier hebben ze er 3 weken over gedaan met diverse vaklui. Inclusief slopen en 2 nieuwe plafonds / schilderen etc. Maar dan nog, kan niet zeggen dat ze tussendoor veel hebben stilgezeten
Citaat:
Poetst maar niet te hard hoor, hij wordt hier ook weer vuil
hahaha Belker neemt dus mijn wagen over
Toch lekker Biancacoo spaarcentjes die van mij zijn nu soort van verdampt
Spaargeld, wat is dat? “Even” voorlopige inkomstenbelasting 2021 betalen en je bent blut........ Straks in juli de inkomstenbelasting 2020 ook nog. Nouja, vanaf 2022 is het maar 1x per jaar. Nadeel van deels ZZP-er zonder BTW aangifte.
VanHuisUit
Geplaatst: 08-03-21 21:26
Herkenbaar Belker ik had dat destijds met de B&B ook... (zoiets dan andere constructie maar komt qua inkomsten op het zelfde neer, of laat ik zeggen uitkomsten, uitgaven ).
Biancacoo
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-21 10:20
Nou ja idd..die spaarcentjes worden wat zeldzaam nu..maar kleine dingetjes elke keer doen..we hebben geen haast.
Vanmorgen even lekker met de hondjes op pad geweest.heerlijk
Tine Lekker geesprongen en Patrick is druk op de manege. De PP groeit en is al in gebruik.
VHU heeft tweewieler verkocht. En houd nu geld over. Je wist toch dat paardjes houden een dure hobby is. Maar badkamer klaar en centjes op.
Baudyh wacht ongeduldig op eerste veulen en druk druk. Succes met verkoop van fokmerrie. Beterschap voor jullie allemaal.
Ht goede berichten en nog even de keizen op elkaar.
Biancacoo heeft badkamer bijna klaar en gister lekker gewandeld.
Hier buiten veel gedaan en dan s'avonds geen puf meer om te reageren. Gister Cor opgehaald bij de beleerder ik moet nu km gaan maken met hem. maar hij mag eerst weer tot rust komen. Gister hem met zijn maatje in zijn bekende weitje gezet, en vandaag de boel aangepast zodat hij met Eef naast de rest kwam te staan zodat de grote draak aan hem kan wennen en hem straks niet opeet. Maak draak er niet zo een poeha van als de vorige keer. Hoop dat het niet zo lang duurt voor dat ik ze bij elkaar kan zetten scheelt een hoop werk. Nu eerst de storm maar afwachten.
tine10
Geplaatst: 10-03-21 18:11
Mooie samenvatting Marga. Ik sluit me er even bij aan. Deze week erg druk, 4 dagen werken en 2 online cursussen. Dus vanavond maar weer heel vroeg naar bed
Voorzichtig allemaal met de storm
VanHuisUit
Geplaatst: 10-03-21 18:17
Ben niet aangesloten op stormverhalen dus ben benieuwd
Ja of paarden geld kosten. Maar je weet pas hoeveel het echt kost als je ze een poosje niet meer hebt. Echt wel veel eigenlijk en ik deed echt super sober
Ik ga nu door voor de revisie van de keuken
Ben echt blij dat ik gevaccineerd ben.... vandaag op school echt weer massa's leerlingen die zich nergens aan houden ben er ook zo klaar mee. Maar ja...
Biancacoo
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-21 10:00
Marga gaaf Cor thuis, ik hoop dat jullie er een fijn menpaard aan gaan hebben , leuk !! Vhu ha ja...paarden kosten veel geld... hier de hondjes.. Vanmorgen heb ik een niks doe ochtend.... later op de dag ff werken... Fijne dag allen.
tine10
Geplaatst: 11-03-21 18:22
Waarom kunnen mensen zich *&*&&%& niet aan de regels houden???? Vandaag bij een kleutergroep aan het werk. Blijkt er gisteren een kind naar huis gehaald te zijn, omdat vader positief getest was. Dat kind had helemaal niet op school mogen komen. Vandaag een kind wat flink aan het snotteren en hoesten was. Van de directeur moest ik het nog maar even proberen, want ja, anders gingen de andere ouders misschien klagen. In de loop van de dag werd het steeds erger, dus toch de ouders gebeld (die vervolgens boos worden op mij) En de dag afgesloten met een kind wat tijdens het gymen in het speellokaal alles onder de diarree spoot. Het staat dus niet in mijn taakomschrijving om dat op te ruimen. Maar beide ouders waren niet bereikbaar en ik kon dat arme kind toch moeilijk een uur helemaal bevuild laten staan. Gelukkig wat handschoenen kunnen vinden en haar zo goed en zo kwaad met een emmertje warm water schoongemaakt. Nu maar hopen dat beide kinderen van vandaag niet corona-gerelateerd waren.
VanHuisUit
Geplaatst: 11-03-21 19:31
Potverdrie Tine wat onverantwoordelijk van die ouders. Niet alleen richting jou, maar ook richting alle andere kinderen en ouders van het klasje. Erg naar
Ik had dan vandaag weer allerlei leerlingen die niet op kwamen dagen was er zo klaar mee
Wagen vandaag bezocht gezellig met stalhoudster gekletst en wat paardjes binnen en buiten gezet. Was gezellig morgen Belker 'live' meeten eindelijk, we waren toch zoiets van plan vorige jaar rond deze tijd wat een jaar.
Het is ook heel vermoeiend, maar ja, als niemand het ziet en ik wel duik ik er maar bovenop.......
tine10
Geplaatst: 13-03-21 17:10
Raar paard....
Hij vindt het duidelijk echt niet leuk om binnen te staan, of dat nu een trailer, schuilstal of gewone stal is. Maar vannacht gaat hij toch echt even binnen staan, alles is zo gruwelijk nat, kan hij droog staan/liggen.
Hier staat de ijsco ook bijna altijd buiten. Behalve als ik het hooinet in de schuilstal ophang.
marga1
Geplaatst: 13-03-21 19:37
Het is een Ijsco die zijn slecht weer gewend. Thor heeft vast een goeie vacht. Hier staat Maflinger in de schuilstal, sateliet lau staat erbij en Pep op het hoekje (mini mammoet). En Cor staat achter de windbreker van pallets en Eef met z'n kont in de wind en regen. Laatste twee staan apart Mafje is toch wel erg drakerig, hij kan mooie slidingstops maken in de prut, anderhalve meter voor de draadjes is omgeploegd.
Gister de eerst rit met Cor in het tweespan gemaakt, het ziet er veel belovend uit.
Eef links Cor rechts.
Biancacoo
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-21 20:20
Gaaf Marga !! Super dat het goed gaat in 2-span Haha..ijsco's in hun element
Ging super. En vandaag aan de linkerkant in het span ging nog beter en hij was een stuk ontspannender. Geeft niets om auto's zo fijn. Nu nog afwachten wat hij van die toeristische meuk vind. (tuk tuk, solex, buggy's, quads enz.)
tine10
Geplaatst: 14-03-21 15:04
marga1 schreef:
Ging super. En vandaag aan de linkerkant in het span ging nog beter en hij was een stuk ontspannender. Geeft niets om auto's zo fijn. Nu nog afwachten wat hij van die toeristische meuk vind. (tuk tuk, solex, buggy's, quads enz.)