Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Toen ik net thuis kwam, had ik direct een bloeding. Gebeld en weer terug, stiek erom en alles heel strak eromheen, voet ijskoud. Nogsteeds. Vanochtend weer bloed naar de huisarts, echt op me flikker gehad hoe hoog de pijngrens ook is, BLIJVEN liggen niet lopen, alleen naar de WC en verder niet... Paar keer ff peukje gerookt vandaag op t balkon met de begeleiding, ik rook normaal niet veel, en voor me ouders ben ik ookal gestopt maar bij dit soort dingen zo behoefte aan.

Met die camera's.

) en zowaar aan het eind liep hij keurig links en rechtsom plus de oprijlaan op en neer
Misschien een idee om er een dierfysio bij te halen om je te helpen met spieropbouw?
fijn dat je haar nog even houdt (of helemaal time will tell).
en met zoon naar de hockey etc etc. Zit nu eindelijk weer op de bank
). Bij het longeren ging ze in galop nogal bokken, dus ik vond het wel wat spannend, maar zoonlief zag het helemaal zitten. Eerst wat gehangen, maar daar reageerde ze helemaal niet op. En na een poosje dus maar echt in het zadel. Helaas zaten er geen veiligheidsbeugels aan, dus die nemen we volgende keer zelf maar mee. Afgelopen week is er nog een 9-jarig meisje overleden doordat ze met been bleef hangen. Moet daar niet aan denken. Pony deed het heel braaf en zoonlief deed het ook super goed. Heel netjes steeds belonen, met stem en beenhulp aan de slag geweest. En hij kon keurig rechtop zitten
Zag er echt heel leuk uit. Ik heb nooit iets zadelmak gemaakt, dus misschien heb ik het helemaal mis, maar ik vond dat het wel wat lang duurde, zeker 20 minuten. Volgende keer (wsl zondag) wil ze al gaan draven als het weer zo braaf gaat. Mijn gevoel zegt dat het allemaal wat snel gaat, maar goed, misschien is het wel beter om ze wat te overdonderen dan het rustig aan te doen.
. Voorheen ging ik altijd door, wat voor weer ook, ik ben nu echt een lui mens geworden. Ik voel me wel vaak schuldig tov Rembrand. Maar ja, volgende week moet ik wsl weer heel veel uren werken en ben nog aan het bijkomen van afgelopen weken. Ik kan helaas niet alles....