[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 23:00

Dat is een spannend dagje voor Tallechie, zou fijn zijn als heupbroekje af mag, succes
Frensie, klinkt heel herkenbaar, doe het ook 't liefste allemaal zelf... beetje control-freak :D En wat gaaf dat je naar Duitsland gaat trainen!

Ik ga de pc uitzetten... heb er voor vandaag helemaal genoeg van hahaha :+

Slaap lekker strakjes allemaal!

Oja, Tine, was benieuwd wat jij eigenlijk van Dokter Deen vindt? Jij attendeerde het topic er destijds op, heb 't aantal keer gezien, vind het best aardig, beetje vermaak op de maandagavond :D

EDIT:
we hebben vandaag zo'n 5 pagina's volgekletst :D
(tenzij jullie nog ff doorgaan straks en het er nog meer worden)

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 23:01

Frensie Ik ook hoor vooral op wedstrijd, Ik vergat nog wel eens wat dingen, maar doe het gewoon zelf inladen, kan Ik alleen maar boos op mezelf worden als Ik iets vergeten was.
Maar wel handig als je paard niet op de vrachtwagen wilt, kan het dan aan hem beter overlaten, hij heeft met name ook paardentransport gedaan en is heel wat gewend, bij hem gaat het vlekkeloos ;)
Maarja Ik mag nog niet legaal rijden dus ben Ik wel van me vriend daarin afhankelijk, gelukkig vind hij het niet erg, vaak wel leuk, dus dat scheelt heel erg.

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 23:03

Hoefsmid stuurde net ook een sms, die wil morgen ook komen.
Dus paps maar weer gebeld als hij de hele dag op stal wil zijn. Dat wilde hij wel.
Dus morgen ruin op stal ipv hengst, paard en pony weer mooi op de hoeven en les gehad.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 23:04

Oh er is echt veel belangstelling voor de wagen, had niet zoveel mailtjes verwacht maar goed meestal haken er nog wel veel af vaak. Morgen tijd om op te meten, (domweg vergeten) dus dan kan Ik iedereen weer meer informatie geven :p

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 23:04

Dat wordt een productief dagje morgen Tallechie!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 08:11

Goedesmorgens allemaal :wave:

Zo, hier is al een wasje opgevouwen, wasje in de droger gedaan en nieuw wasje in machine gestopt, staat lekker te draaien. Dan is de vaatwasser al uitgeruimd en de plantjes hebben water gekregen. Poets zit al te eten en de koffie staat te pruttelen... heerlijk!!! Ik zeg: let the day begin :):)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 08:47

Goedemorgen allemaal.

Duim duim duim voor Daan dat de heupbroek af mag blijven.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 08:55

Goedemorgen

Jullie kletsen te veel ;(

Tallechie: hele drukke dag voor de boeg. Hopelijk mag daan broek uit.
Prinsje: ook al druk bezig geweest. Dr Deen is leuk vermaak inderdaad. Is zo leuk om dingen van Vlieland te zien. Eind april gaan we er weer heen.
NS: fijn dat er veel belangstelling is. Als je zo'n knoop hebt doorgehakt, is het fijn als het ook snel gebeurt
Frensie: ik wil ook alles zelf doen hoor. Ook bijv in en uitspannen (nou ja, vooral inspannen natuurlijk), wil ik zelf doen. Als er dan iets wordt vergeten is het mijn eigen schuld. Helaas kan ik niet meer zoveel autorijden, maar eerder ging ik ook altijd alleen met paard en trailer naar bos toe.
En grote auto's... ik rij in een bus. Soms lastig met parkeren, want meeste parkeerplaatsen zijn voor kleine auto's gemaakt lijkt het wel.

Nu moet ik snel zoon naar school gaan brengen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 09:26

Hier een drama nacht achter de rug. Daan is van half 3 tot half 6 wakker geweest. Dachten eerst tandjes maar spul werkte niet, luier was schoon, uiteindelijk fles aangeboden en hij had dorst. Ik denk dat hij weer in een groeispurt zit of zo want hij eet en drinkt de laatste tijden veel meer.
Ik hoop dat ik het vandaag volhoud

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 09:54

Tallechie succes vandaag en sterkte na een wakkere nacht...
Frensie wat gaaf dat je met Gwin op vakantie gaat en bubbles mee !! super, ik ben jaloers.... :o

Vanmiddag nog even naar autodealer, hij moet gegevens hebben enzo want we hebben voor mij een "nieuwe"auto uitgekozen...krijgt een trekhaak en dan kan er een hondenaanhangertje achter voor de husky's !! ikke helemaal blijer de blij !! *\o/* dus dan op zoek naar een mooie hondentrailertje..hahaha !! :j en...weg is het spaargeld weer..... -O- _O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 10:52

Heb ivm de vele hoofdpijn maar fysio gebeld. Hopelijk word ik snel teruggebeld voor een afspraak. Is niet leuk meer.

Net pony even gemend, ging best aardig.

Nou, ik ga snel weer verder met mijn kluslijst

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:19

Tine hopelijk helpt de fysio.
Tallechie druk dagje met de paardjes en balen dat daan niet lekker heeft geslapen.
biancacoo gaaf een hondenkar !!
PrinsjeH jij bent er ook vroeg bij !!

Zo ik ga de ramen zemen aan de voorkant. Gisteren de achterkant gedaan maar nu is de zon er niet dus kan ik mooi de voorkant doen. Vanavond ledenvergadering van de haflingerclub bij ons. Hopelijk komen er niet veel. Club is een beetje aan het uitsterven.

En dan moet ik zo ook nog naar de advocaat bellen daar heb ik ook zo geen zin in. Maar goed dan kan ik wel vanmiddag lekker naar de pony's !!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 12:08

hoe cool is deze: http://link.marktplaats.nl/535859507 alleen wel veel te prijzig voor mij....

Maisie druk ramen zemen..en vanmiddag lekker pony's doen, veel plezier alvast.
Tine..balen van je hoofdpijn.
Hoe gaat het met rembrand ?? loopt hij al wat beter ??

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 12:41

Rembrand loopt weer goed, de smid komt vrijdag langs. Als hij weer ijzers onder heeft, ga ik maar eens een lekkere buitenrit ohz met hem maken.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 12:59

Dat is inderdaad een mooi wagentje Biancacoo, maar wel duur!!

Tine hopelijk kan je snel terecht bij de fysio! Fijn dat Rembrand weer goed loopt.

Maisie druk aan het huishouden, en advocaat bellen...

Ik heb Gwin vanochtend gelongeerd. Ze leek totaal geen spierpijn te hebben. Heb maar kort gelongeerd, de bak was erg mul. Daarna met de fries en stalgenootje naar buiten geweest. Fries keek zijn ogen uit! Normaal heeft hij oogkleppen op, en nu kon hij alles zien. Hij was super braaf.

Nu lekker boterhammetje eten!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:02

Maisie schreef:
Zo ik ga de ramen zemen aan de voorkant. Gisteren de achterkant gedaan maar nu is de zon er niet dus kan ik mooi de voorkant doen. !

Onze glazenwasser doet het hele huis (voor, achter en aan de zijkanten, onder en boven) voor 12 euro per keer. Daar ga ik het zelf niet meer voordoen. Hij is zo klaar, terwijl ik al langer bezig ben op de ladder op de hoogte verdieping af te stellen. _/-\o_ En hij doet het ook zonder strepen (wil mij ook niet altijd lukken).

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:03

Wow dat is wel een mooi prijsje Janouk!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:07

Ik heb geregeld dat hij onze buren ook allemaal kan doen, zodat hij maar een keer al zijn spullen moet pakken en meteen een aantal boerderijen kan doen.Dat was een mooi prijsje waard.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:15

Wij hebben ook een glazenwasser voor 15 euro in de maand voor buitenom.

Weer les gereden. Instructeur was naar een clinic geweest en ging wat uitproberen bij Veale ging op zich wel goed. Alwyn ging wel prima. Daarna pony gecastreerd en paarden geent. Straks nog hoefsmid en pony van zus moet dus extra bewegen. Dus donderdag en vrijdag 4 x naar stal.

Zo even douchen en klaar maken om naar het ziekenhuis te gaan.

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:22

@poeltje; leuke foto’s, je voorpony lijkt op simba, is toch net zo’n kleurtje? +:)+ Vind het iedere keer weer leuk om een tandem te zien.

@biancacoo: is te hopen dat melody beter gaat lopen :(:)

@lanouska: zou inderdaad fijn zijn als de KNO wat voor je kan betekenen :(:)
Lastig toch als je niets te doen hebt, maar gelukkig heb je een wedstrijd gevonden, wel spannend als het zo lang geleden is dat je met arjan gereden hebt.
Goed bezig met je samenvatting! _/-\o_

@prinsjeh: klopt wat akshay zegt, officieel zijn we gewoon bestuurders en moeten we op de rijbaan, ohz voor de wagen en aan de hand. Maar bij ons wordt het gedogen dat we op het fietspad rijden, en we gaan voor fietser en wandelaars altijd keurig aan de kant en ruimen onze mest op, wordt bijzonder gewaardeerd. :o
Ja ik snap als je die voegen niet meer schoon krijgt, dat je wat anders wilt proberen. Weet eigenlijk niet of ik ze nu weer schoon kan krijgen, heel de winter nog geen tijd gehad om te boenen, en heb vanaf september vorig jaar (na mijn val) niet zo veel meer kunnen doen! :o
Dus jij bent framblij! *\o/*

@bicci; ik snap nu wat een kikkerkar en een kikkerkarmobiel is! :o?

@tine10: ja is inderdaad raar dat er wel gemeten wordt, terwijl er sterk wordt afgeraden met paarden te reizen?
Ja soms moet je op visite! En met mooi weer is dat helemaal zwaar!
Helaas ook nog een wei om bij te houden, je hebt het echt zwaar! :D

@Akshay: goed bezig geweest! +:)+

@ARhytmical; verwacht dus binnenkort wel menfoto’s met kids! Wat super leuk dat jullie dat nu ook gaan doen! :j
Ik had nog familie wonen in Dalfsen: Piet de Hoog, ken je die. Hebben maar af en toe contact, wonen nu in Hattum.( geloof ik!)

@biancacoo: ik schreef dat, maar ja jij hebt een kleine aanspanning, maar dan nog, als je de kant in gaat rijden ze je keihard voorbij, althans hier hoor.
Ja jij moet niet alleen paard gerelateerd denken, maar ook hond gerelateerd!

@vhu: ja het is verschrikkelijk hoe snel iedereen gaat. Probeer het weer op te pakken maar is lastig!
Wat is de redenatie er achter 30 km 2 dagen vrij? Lijkt mij dat je wel wat licht werk kan doen, want helemaal stil zetten is toch uit den boze? :o?
Weer ohz starten, goed hoor!

@avaluna: kip gezocht! :# O! gelukkig weer gevonden!
Connor kan nu lekker proefjes oefenen!

@bicci: lekker weekie weg!

@maisie: wat vervelend zulke brieven, zit er maar bovenop! :(:)

@lanouska, ontstoken kaak :(:)

@prinsjeh: lekker op mick gereden, misschien kan je aan de kabouter vragen of ze even weg willen gaan als jij aan het rijden bent! :+

@nienschaap: als wij verhuizen, komen we jouw kant op, dus dan mag je lekker groomen bij ons hoor! Maar ja eerst hier wat verkopen! |(
Ja als er iets niet goed gaat bij een KPN ofzo, wat een drama, weet er alles van! Zitten echt dozen daar! :o?

@gem: super hoor een wei om te dressuren, is zo prettig, wij hebben er ook één (moet het wel droog zijn)
Ik maak ook altijd van die mooie schema’s vind het gewoon handig! :o

@janouk: ja met zo’n taart moet je wel eten! :~ Gaaf zo’n drafbaan. Lijkt mij ook wel wat. :j

@akshay: ach arme jij! :(:)

@bicci: jij ook al, schiet niet op arme jij! :(:)
Leuk naar Boszicht, zie ik ineens mezelf voorbij komen, is erg leuk daar, we hebben daar ook ohz een lang weekend gereden echt fantastisch! :)

@tallechie: heb het maar druk met daan en de paardjes, eigenlijk is het dan lastig om ook als dat geschrijf van iedereen bij te houden!
Morgen alles tegelijk om 10 uur? Rijden en pony castreren( oef)! _/-\o_

@frensie: goed bezig geweest gisteren! _/-\o_
Lijkt mij ook geweldig in de Eifel, maar wel zwaar om te trainen! Vind je het niet eng zo’n end in je eentje te rijden!

@prinsjeh: ik weet dat het veranderd is, max gewicht is nu iets van 4250 dacht ik, maar ik zou het CBR even bellen, die weten precies wat wel en niet mag. :o?

@tallechie: hopen dat daantje zijn heupbroekje uit mag! Wat zielig toch met zo’n kleintje die overal last van heeft! :(:)

@Biancacoo: super straks misschien wel een nieuwe auto, spannend! *\o/*

@Maisie: goed bezig, sterkte met de advocaat! Y;(

En janouk laat de ramen zemen, is inderdaad niet duur!

Hèhè, ik ben er, jullie banketstaaf wat af! 8)7

Ik heb gisteravond gehoord in Ermelo, dat er nog een aantal test worden uitgevoerd, en dat de KNHS vanmiddag pas een uitspraak doet of alles weer door kan gaan.

Wij hebben altijd zelf water en emmers etc bij ons, ook niks meer uitlenen, voorkom toch ook een hoop ellende.

Zo heel de ochtend bezig geweest aan mijn samenvatting, willen jullie het voortaan was rustiger aan doen! _-:(
Zo nu eerst paardjes eten geven, hondjes uitlaten en zelf eten. Dan lekker rijden met Pink en verder aan mijn aangifte, wat een lol! :+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:35

Zoooooo, wat een topsamenvatting!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:36

Janouk dat is idd een mooi prijsje !! Ik kan gelukkig de bovenverdieping alle ramen vanuit binnen doen dus ook de buitenkant. Ik doe ze ook niet elke maand. Dat was wel te zien ook.

Zo nu ga ik naar de pony's.

@ kiss mooie samenvatting., Veel plezier met rijden en succes met de aangifte.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 14:02

Weer een echte Kiss-samenvatting :D . Veel plezier met Pink-rijden en je aangifte :D !

Vanmorgen heb ik een nieuw wit schabrak gescoord voor Prinses Ster, met zilveren rand en kroontje :+ , witte rijbroeken voor Joëlle, haarnetjes, elastiekjes, Equishine en shampoo, wollen halsdeken met kruissingels EN dressuurbordjes voor in de wei *\o/* ! Wat kun je daar dan toch ff gelukkig van worden :') . Oppaskindjes waren mee, en zijn nu dus weer wat uit hun ritme, hopelijk trekt dat zometeen wat bij :(:) .

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 14:33

Flink geshopt Gem! Lekker hoor!

Kiss wat een supersamenvatting!!
Ik vind het niet eng om zo'n stuk in mijn eentje te rijden. Alleen bij Luik is het echt heel vaag... maar gelukkig kan ik een tomtom van de zaak meenemen. Ik rijd daar haast nooit mee, maar voor zulke stukken is het wel erg fijn.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 14:42

@Tine, het is zeker fijn van mij mag de wagen inderdaad gauw weg, had hem al eerder te koop gezet maar toen kwam er telkens wel weer een pony die ik mocht beleren enzo en met je eigen wagen is dat toch echt het prettigs :D.
Wat fijn dat rembrand weer goed loop :D!

@Kiss, heeft weer een super samenvatting gemaakt :D,
Haha ja zeker laat dat maar gauw gebeuren dan ;) nou hier zijn de plannen gemaakt om ooit _O- naar Enschede en omgeving te verhuizen maar ja daar moeten eerst ook de lichten fatsoenlijk op groen willen springen.
Ja nou krijg nog bericht dat nu alles veder goed is, maar heb er soms een hard hoofd in hoor!.

@gem, heeft lekker lopen shoppen.

Iedereen veel rij plezier vandaag :D.

Ik ben net klaar met werken, was vandaag weer een gekkenhuis op de afdeling :+
straks even opruimen en schoonmaken, zou ik gisteren doen maar totaal geen zin in :Y)
Boodschappen en nog een poging doen om te gaan skeeleren.