Nou, dan kom ik ook maar es ff om het hoekje kijken 
Ik ben Joyce, 20 jaar, woonachtig omgeving Deventer, tevens ook studente Nederlands Recht aan de Universiteit v. Groningen, daar woon ik ook op kamers, maar ik ben ook veel thuis te vinden op vrije dagen en in het weekend.
Rijdt al aantal jaar eerst voornl. recreatief met een enkelspan shetmerrie, tevens ook onze fokmerrie. Stokmaat ong. 1.03m, Odine v/d Plak, ookweg gewoon domweg 'Otje' of 'Ot' genoemd 
Sinds vorig jaar begin gemaakt met het rijden van wedstrijdjes:
-Indoor Haarle; NK vaardigheid shetten
- Shetlandmendag Voorst, dressuur/vaardigheid; foutloos in snelle tijd, 1e in klasse enkelspan + dagkampioen. 5e NK ringsteken.
- Horse Driving Bussloo
Dit jaar rijden we waarschijnlijk nog weer mee met de volgende wedstrijdjes:
- Shetlandmendag Voorst (dressuur/vaardigheid/marathon/speel-uw-spel/ringsteken
- Horse Driving Bussloo
- Vaassen
En dan nog de jaarlijkse koetsentocht in Bathmen; zo'n 50 km. op één dag 'ff' afleggen 
Nog een aantal andere shetten hier op de wei, waaronder Cupido (zelfgefokte hengst uit Otje x Grandioso v. Wegdam), inmiddels 3, waarmee ik waarschijnlijk deze zomer bezig ga.
2span ambities zijn wel aanwezig 
Voor foto's e.d. zie profiel. De meesten zullen me echter wel een beetje kennen 
Antwoordt op de bit-vraag:
Ik heb in het begin op een simpele Utrechtse Stang (Bokkenbit) gereden, maar dat vond ik eigenlijk maar een onding voor mijn pony.
Nu aantal jaar overgestapt op liverpool, rijdt nu met een dunne liverpool met pompwerking (bitje van Elien) en dat bevalt eigenlijk prima