Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dit ivm fysiek ongemak, daar kan ze natuurlijk ook niks aan doen.
, ik wil je wel helpen hoor! 
Maar verder was hij heel relaxed en braaf. Alleen de middendraf was vandaag wel een dingetje, ik kreeg steeds een hele mooie galop (die zijn we momenteel aan het oefen in het bos dus ik snap de verwarring wel) Flurk schreef:Na lange tijd (2,5 jaar) afgelopen weekend weer eens op menwedstrijd geweest en Vaardigheid gereden in Putten. en YES we kunnen het nog. 3 winstpunten rijker!

heb er onwijs zin in! Headset is ook binnen, hoop dat dat goed bevalt.
Hadden 195 en 190 en twee keer een 1e prijs
Was een fijne sfeer en een hele gemoedelijke wedstrijd. SophievdV schreef:Vandaag was een geslaagde dag! Ook al was de merrie echt niet normaal heetHadden 195 en 190 en twee keer een 1e prijs
Was een fijne sfeer en een hele gemoedelijke wedstrijd.
zag je inspannen, ze had er zin in.
.
Nu heb ik eigenlijk helemaal geen benul hoe dat in z'n werk gaat. Moet je groeten en zo ja, wanneer? Hoe werkt dat precies met de barrage? Tips om het parcours goed te onthouden want daar zie ik nog wel het een en ander misgaan
Ik heb me weer teveel op de hals gehaald geloof ik
. Als de bel gaat heb je nog even de tijd om naar de start te rijden en te beginnen. Even een beetje vaart maken voor je over de start lijn ga, foutloos rijden is moeilijker dan snel, dus ga eerst gewoon voor een lekkere wakkere draf dan in galop willen rijden. Wel goed door rijden na de laatste poort dat je wel over de finish ga en niet deken dat je bij de laatste poort al klaar ben.
.
SophievdV schreef:Jolliej: dankjewel! Ze is ook prachtig vind ik haha![]()
Jij hebt het ook top voor elkaar met je combinatie met de auto en trailer. Hilarisch die kleine koppies zo naar buiten en wat zijn ze mooi! Mijn jongste zoon was ook echt gecharmeerd van je ponies. Gefeliciteerd ook met de resultaten!