baudyh schreef:Ipsilonka schreef:Ava heel veel sterkte!
Waarom is vos fout dan Baudyh?
Omdat daar bijna geen vraag naar is. Voor de mensport willen ze bruin en zwart. Laatst nog naar een lezing geweest en na de tijd met Mieke van Tergauw zitten praten. Ze zitten bijna te smeken om bruine en zwarte. Maar vos, nou nee die niet.
Ik zeg niet dat er geen koper voor is. Maar gewoon veel moeilijker.
dat klopt echt, ik hoor het ook hier lokaal.Ze geven meeruit voor een zwarte dan een goede talentvolle vos! Maar ook ik kwam thuis met iets waar ik niet naar zocht, spijt heb ik er nog niet van gehad.
, ben er wel hoor, Dingetje! Echter als hubby thuis is, ben ik niet zo actief met reageren. Hij vindt het saai als ik aan de pc of telefoon zit, dus moeten de HK topics maar ff wachten. Hij is vanmiddag weer naar boord gegaan
.
Bente was toen enorm veel belangstelling voor die was binnen twee weken verkocht.
heb je ook niets aan. Apart kleurtje vind ik altijd wel leuk, Piet is zo'n appaloosa-dingetje hou ik ook erg van.
houdt me van de straat)

en is toch alles behalve vos.
er komt vast een leuke en lieve nieuwe baas/bazin voor haar.
eigenlijk wordt ik er een beetje boos van.....zit wel eens te kijken "pony te koop van 21 voor een hoofdprijs" dochter is eruit gegroeid......pony heeft de kinders de mooiste prijzen bezorgd en moet nu maar weg
ik denk dan mag die zijn ouwe dag dan niet slijten na alle bewezen diensten voor de kindjes