Nou vandaag dus in blaricum gereden en ik moet mijn mening bijstellen. De spoken en beren die ik gisteren zag waren geen enkel probleem. Jammer was dat mijn dressuur resultaat tegenviel en ik ook nog zo dom was om 2 ballen in de vaardigheid te rijden en de hindernissen nog iets sneller moet leren rijden. Conclusie geeindigd op een 5 de plaats met 1 winstpunt. Gezien de omstandigheden tevreden met dit resultsaat en volgend jaar gaan we weer maar doen we het anders en hoop ik op beter resultaat
Gelukkig dat de spoken en beren weg zijn gebleven. Hopenlijk was het een mooie wedstrijd in Blaricum.
Ik heb vorige week contact gehad met de KNHS over de kampioenschapvoorwaarden voor 2014 en ik heb een link toegestuurd gekregen met daarin de voorwaarden voor dit jaar. Misschien dat jullie er wat aan hebben. Via de zoekfunctie heb ik het namelijk niet kunnen vinden op de KNHS site. Hierbij de link: http://staging2.knhs.nl/media/7535059/K ... M-2014.pdf
Hee wolkj dan weet ik nu wie je bent. Ha ha. Jou paard stond ook bij olthuis. Je reed in dezelfde klasse als ik. Ik was die met oranje kar. En bruin paard. Werd in de dressuur 2e achter jou. Maar wij zijn nog maar net begonnen dus ik ben al super blij met de zesde plek en een wp. Gefeliciteerd met je 1e plek trouwens
Bedankt Baudy! Wij hebben Heukelom en Horst ook helemaal uitgereden en moesten in Uden stoppen op zondag ivm niet rad lopen van Youp. Dus dit was onze vierde wedstrijd, en eerste keer 1e plek !
Het was mijn eerste tweedaagse. Echt super gaaf om te doen. Maar wel vermoeiend. Zowel paard ( 6 jaar) als ik zijn groentjes en hebben veel geleerd. Paard is nog zo onder de indruk van alles dat ik hem niet in galop kreeg in de hindernissen. Maar dat tandje harder komt nog wel.
Zo, weer onderweg naar huis naar sgmw Tilburg. Dit weekend mee geweest als groom bij 4span pony.
De dressuur was de beste proef van het seizoen, vaardigheid helaas 0,18 wegens tijd. Mooie 2e plaats op 3 strafpunten van nummer 1. Vandaag de 2e plaats vast kunnen houden, zowel in de marathon als het algemeen klassement.
Super tevreden!
Op naar Schijndel over 2 weken. Gaat daar nog iemand heen?
Ik ben zaterdag ook in Harich Rij zelf niet mee, maar ben groom bij de vorige eigenaar van Dexter Heb er zin in, lijkt me erg leerzaam! Ben nog niet zo vaak groom geweest, rij altijd zelf