even mee met samenvatting van oa Claudia
en wel even een "persoonlijke"

en Biancacoo je filmpje via fb gezien, wow, echt gaaf!!!
en ik ben ook even megadruk dus gewoon een snelle zwaai!

oja, en fijne vakantie voor Ips
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PeerAppel schreef:Ik kom binnenvallen, sorry. Ik lees morgen bij.
Maar ik heb 1 kleine tip. Geen kar kopen zonder kussens tenzij je een week erna nog spijlen in je rug voelt en letterlijk blauwe billen wilt hebben. Of tenzij je heel handig bent en er zo kussens op maakt.
Baal er erg van dat wij nu alleen een kussenloze kar tot onze beschikking hebben, maar gelukkig hebben we tuinkussens en maken we daar volgende keer een mooie constructie van.
Kortom: Het doet écht pijn.
VanHuisUit schreef:Gave schoenen Aks echt mooi. Zwaar K van je rug.
@Batlow, ik verdien er niets meer aan dus hoef hem niet te promoten maar mijn tweewieler staat weer te koop (paard dat ervoor moest ging niet). Is echt super degelijke tweewieler.
Oxer vind ik persoonlijk net te klein voor een D. Heb die van mij na een paar keer rijden overgedaan aan Aks. Voelde niet goed, vond het te wiebelig en vond dat ik te laag zat / de kont me te dichtbij kwam. Maar het kan wel, Crazymel hier op bokt heeft haar grote D ervoor gehad. De pony van Aks, Diddle is een C, die past er netjes voor.
En het is maar een mening he, wat ik zeg, als je het wel wilt doen moet je het natuurlijk gewoon doen. Ben soms wat direct
Crazymel schreef:VanHuisUit schreef:Gave schoenen Aks echt mooi. Zwaar K van je rug.
@Batlow, ik verdien er niets meer aan dus hoef hem niet te promoten maar mijn tweewieler staat weer te koop (paard dat ervoor moest ging niet). Is echt super degelijke tweewieler.
Oxer vind ik persoonlijk net te klein voor een D. Heb die van mij na een paar keer rijden overgedaan aan Aks. Voelde niet goed, vond het te wiebelig en vond dat ik te laag zat / de kont me te dichtbij kwam. Maar het kan wel, Crazymel hier op bokt heeft haar grote D ervoor gehad. De pony van Aks, Diddle is een C, die past er netjes voor.
En het is maar een mening he, wat ik zeg, als je het wel wilt doen moet je het natuurlijk gewoon doen. Ben soms wat direct
lees netjes mee
maar heb mijn oxer weg gedaan omdat ik achteraf ook vond dat mijn d er te groot voor was, aks c pasten er veel netter voor.
zou ook geen van beide kopen
VanHuisUit schreef:Je kunt altijd bieden he![]()
Begrijp het hoor, geld groeit niet zomaar aan een boompje jammer genoeg. Maar zou persoonlijk dan dus gewoon even doorsparen, alhoewel dat soms best lastig is als je zo graag wilt.
Batlow schreef:Crazymel schreef:
lees netjes mee
maar heb mijn oxer weg gedaan omdat ik achteraf ook vond dat mijn d er te groot voor was, aks c pasten er veel netter voor.
zou ook geen van beide kopen
Ja, zou 1,40 te groot zijn voor de oxer? Omdat er wordt aangegeven dat er max 1,55 voor kan, en die van mij is toch wel 15 cm kleiner... Lekker dan!