Ik heb er ook onwijs veel zin in! Gister in een keer mn rijbewijs gehaald dus kan fijn mn autotje meenemen om daar tuig enzo in te leggen is het tenminste verzekerd enzo en vind k fijner.
Ik moet ook nog wat spulletjes halen gelukkig heb k nog 2 weken de tijd.
Ik heb er ook zin in. Ik hoef nooit zoveel voor te bereiden. Tuig staat gewoon voor stal en ik heb een 2persoons dekbed over. Flikker mijn bussie vol met drinken en lekkere dingen en de week kan beginnen
Oja, ik moet ook nog slotjes regelen.. Mijn spul gaat lekker in zo'n kast.. Lekker makkelijk. Had gister les en dat Ging best lekker.. vandaag maar een lange buitenrit denk ik..
ik weet nu niet meer of ik nou dressuurles of wedstrijd had opgegeven, mn ma had brief al opgestuurd haha... Maar wil nu bij nader inzien L proefje proberen want wil die week na instructieweek wel proberen voor KNHS, aangezien we nu al na 2 wedstrijdjes de punten binnenhebben (5wp, 188(3e) ,180, 190(1ste) en 195(1ste)) En aangezien L minder stappen en dus meer draven (meneer vind stappen moeilijk, maar de draf en galop gaat helemaal heerlijk haha) dus ja, gewoon zien en gaan haha
ik denk dat het ter plekke geen probleem is om t een en t ander aan te passen hoor.. Gewoon begin van de week nog even overleggen.. Tis vast geen punt.
Ik probeerde gister een halster te scoren maar dat wat ze hebben viel echt tegen voor die kleintjes.. :-(
Bij avezaath in Maurik en divoza.. Eef heeft een te grote kop/kaak voor pony maar maar past een shetmaat vaak ook niet. Ik wil dus ook niet bestellen maar in de winkel kijken met m'n huidige erbij. Vind te breed en met fleece enzo ook niets.. Ik ben dus gewoon lastig
Divoza heeft ook vrij weinig, was me wel bekend haha. Ja ik koop alles online of uit Duitsland, Engeland of Amerika. En we hebben heel wat ruitersportwinkels in de buurt, stuk of 8.
Nou ja eef dr hoofd is vaak te groot voor shetlandermaat, maar dr kaak is weer te groot voor, de vaak voor welshjes gemaakte, ponyhoofdjes.. Of ze past t halster niet, of alles moet op z'n kleinst waardoor het ook geen potje meer is.. Door de al vele miskopen bestel ik liever niet meer online heb haar oude halster bij agradi gevonden, maar wilde eigenlijk wel eens iets anders maar goed, vrees dat dat er niet in zit voor nu.
Mijn instructrice heeft moeten afzeggen ivm blessure paard. Bij Albertine hangt het erom (droes op stal) en mijn Det doet het ook nog niet goed. Lekker dus zo vlak voor menkamp
Zit je niet mee ipsilonka.. Hopen dat t goed komt..
Ik moet eef vanwege de warmte steeds vrij geven.. Tis hier steeds over de 30 graden! Pfff.. Maar goed hopen dat ze t een beetje trekt op kamp.. Hoop dat t dan niet zo warm is :-S
sandra86
Geplaatst: 23-05-12 17:31
Ipsilonka schreef:
Mijn instructrice heeft moeten afzeggen ivm blessure paard. Bij Albertine hangt het erom (droes op stal) en mijn Det doet het ook nog niet goed. Lekker dus zo vlak voor menkamp
Jep! Hier ook binnen.. Ik heb er zin in! Enige minpunt: ik vroeg om twee lessen van itz dus graag di of do, maar heb nu geen les van dr.. Jammer :-( verbeterpunt, met z'n tweeën per groep en drie kwartier les i.p.v. Met z'n drieën en een uur.. Super!