Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jeetje... zes pagina's bijlezen... da's een boel informatie van jullie allemaal 

Tot onze heeeele grote verbazing hebben wij vanmiddag ondanks de regen en de wind heerlijk met Harlekijn gemend!!! Hij is ook bij het wegrijden op vier beentjes gebleven en was werkelijk superbraaf
Har braaf!?
zie je wel dat ook jíj een toppaard hebt! 
en dan te bedenken dat ik sinds maandag pas echt braaf aan het doen ben (in de zin van; geen cola, 1x per dag fris, appeltje savonds ipv chips etc..) maar het klinkt logisch, ik moet namelijk kleinere gaatjes in m'n riem en m'n nieuwe broek zakt af 
slecht in het voedingspatroon, maar wel heel lekker
Citaat:Ga zo nog even bij hem kijken als hij goed staat. en mijn vriend gaat denk ik ook even mee
maar hij meent het nooit verkeerd 
Citaat:Tot onze heeeele grote verbazing hebben wij vanmiddag ondanks de regen en de wind heerlijk met Harlekijn gemend!!! Hij is ook bij het wegrijden op vier beentjes gebleven en was werkelijk superbraaf
heeft die laatste sessie met Peter toch gewerkt

Dan kom ik keertje naar Dids ???!!!! 
En maar eens kijken of ik bij pa en ma eens kan bijhouden of ik ook wat kwijtraak, wel zo cool voor dids 
Ik rijd de komende 3 weken rond met grote auto's en word 't jokertje bij 'n autobedrijf
dus ik ben 6 daagjes in de week bezet 

VanHuisUit schreef:Citaat:Ga zo nog even bij hem kijken als hij goed staat. en mijn vriend gaat denk ik ook even mee
Dat is leuk dat hij komt kijken ondanks zijn allergie. Misschien vindt hij Alwyn in het echt wel leuk![]()
Alwyn zal in het begin wel wat zenuwachtig zijn, was hij bij mij toen ook op stal en bij Peter eerst ook. Maar als hij het eenmaal kent is hij de rust zelve. Is met alles zo met hem. Hij wil het je altijd naar de zin maken, maar snapt soms niet direct meteen hoe hij dat moet doen, dat maakt hem soms wat onhandigmaar hij meent het nooit verkeerd
Citaat:Tot onze heeeele grote verbazing hebben wij vanmiddag ondanks de regen en de wind heerlijk met Harlekijn gemend!!! Hij is ook bij het wegrijden op vier beentjes gebleven en was werkelijk superbraaf
zie je wel
heeft die laatste sessie met Peter toch gewerkt
![]()
@Naaltje wokken is toch gezond?

tja, het is braboland bij jullie, je kunt alles verwachten (pre-carnaval acties?)?
. 
Alle werkzaamheden die moeten gebeuren, maar die ze beter door een goeikope muts als ik kunnen laten doen dan door een dure monteur

Volgende wordt lekker weer een ouwetje 
nee ik loop vreselijk charming rond in een oversize mannenoverhemd en ouwe broek met van die grote schoenen met stalen neuzen
Niks getailleerd overhemd oid, niet echt sexy hoor 
krijg weinig anders onder handen daar..
en die is momenteel ook te smerig om aan te zien
Normaal gezien was ik hem elke maand zeker 1x, vaak 2x
) Bassie & Adriaan....Citaat:ik loop vreselijk charming rond in een oversize mannenoverhemd en ouwe broek met van die grote schoenen met stalen neuzen
Hij vond het een schatje. Maar een van de laatste keren dat hij mee is geweest. Hij is al weer aan het niezen en we zijn maar 10 min geweest
en stond rustig. Morgen gaat hij even in de paddock naast de ijslander