Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ga zo nog even bij hem kijken als hij goed staat. en mijn vriend gaat denk ik ook even mee
Citaat:Tot onze heeeele grote verbazing hebben wij vanmiddag ondanks de regen en de wind heerlijk met Harlekijn gemend!!! Hij is ook bij het wegrijden op vier beentjes gebleven en was werkelijk superbraaf
VanHuisUit schreef:Citaat:Ga zo nog even bij hem kijken als hij goed staat. en mijn vriend gaat denk ik ook even mee
Dat is leuk dat hij komt kijken ondanks zijn allergie. Misschien vindt hij Alwyn in het echt wel leuk![]()
Alwyn zal in het begin wel wat zenuwachtig zijn, was hij bij mij toen ook op stal en bij Peter eerst ook. Maar als hij het eenmaal kent is hij de rust zelve. Is met alles zo met hem. Hij wil het je altijd naar de zin maken, maar snapt soms niet direct meteen hoe hij dat moet doen, dat maakt hem soms wat onhandigmaar hij meent het nooit verkeerd
Citaat:Tot onze heeeele grote verbazing hebben wij vanmiddag ondanks de regen en de wind heerlijk met Harlekijn gemend!!! Hij is ook bij het wegrijden op vier beentjes gebleven en was werkelijk superbraaf
zie je wel
heeft die laatste sessie met Peter toch gewerkt
![]()
@Naaltje wokken is toch gezond?
Bassie & Adriaan....Citaat:ik loop vreselijk charming rond in een oversize mannenoverhemd en ouwe broek met van die grote schoenen met stalen neuzen