Aghzo op die fiets.. Gister was er bij ons op stal wedstrijd, alleen vanwege de regen was zaterdag afgelast en vaardigheid was hindernis 1. Deze stond op 180cm Dus met mijn karretje van 104cm ging dat dus super makkelijk Dus voor het eerst geen ballen en ook nog eens best wel snel.. Ben begonnen met indoors dus dan hoef je natuurlijk geen vaardigheid (op maat ) te rijden.. Dus moet nog even gaan aanvoelen hoe het het beste kan met mijn pony.
helaas geen tijd gehad om te bellen, en ook eff geen tijd om er achteraan te zitten heb gisteravond van mijn vriend te horen gekregen dat ik mn spullen kan pakken omdat hij niet meer verder met mn wil, dus ben druk op zoek naar woonruimte vandaag, en spulletjes ophalen strakjes..
Dus helaas druk met andere dingen, maar als ik straks eff tijd heb, dan ga ik wel eff bellen.
deze week al 10 keer proberen te bellen, maar er wordt gewoon niet opgenomen. Op de e-mail wordt ook weer eens niet gereageerd, dus ben benieuwd wat voor een smoes ik weer krijg. Wordt er wel een beetje knettergek van!!!
neej, wordt er ondertussen een beetje boos om. Vindt het zo asociaal om niet even terug te mailen, of he telefoon op te nemen. Bel nu ook maar zonder nummer herkenning in de hoop dat er opgenomen wordt. Maar ik werd gister gewoon weggedrukt!!!
Aaahh...nee zo is het niet leuk meer. Je mag nu best even een meevaller hebben!
HTM
Geplaatst: 28-07-11 15:32
ik ga volgende week een auto kopen!!!! heb een mooie gezien waar de trailer achter mag, dus dan kan ik lekker met een vriendin van mij keer naar het bos
gisteravond heb ik maar weer eens geprobeerd contact te krijgen via de e-mail omdat de telefoon niet op werd genomen. Heb vandaag antwoord terug....
Excuses voor het lange wachten maar mijn man moest onverwacht naar het ziekenhuis. Begin volgende week komt hij weer terug en maken we een afspraak tot levering van uw wagen. Wij hopen op uw begrip.
Vorige week maandag de 18de had ik hem nog aan de telefoon en zei hij dat het geen twee weken meer zou duren... Nou mooi niet dus. Word er ondertussen een beetje boos over, want geloof de e-mail ook niet! Nou hopen dat ik volgende week iets hoor, maar ik ben bang dat ik over 6 weken nog geen kar heb, en dan is het seizoen voor mij wel weer over.
Anke
Geplaatst: 29-07-11 16:54
Lizzzzz
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-11 21:02
HTM schreef:
ik ga volgende week een auto kopen!!!! heb een mooie gezien waar de trailer achter mag, dus dan kan ik lekker met een vriendin van mij keer naar het bos
Ohhh joh.. Rij jij altijd in de bak met de wagen.. (Sorry voor dat verbaasde Maar bedenk me nu dat niet iedereen, net als ohz, altijd maar naar buiten gaat)
sorry. Bedoelde onder het zadel... Mijn paard, en die van mn vriendin kunnen niet voor de kar... Rijd alleen met mn pony's voor de kar, omdat ik daar niet op kan zitten
Ja, maar weet niet of dat a.s. zaterdag lukt, ben dan jarig, en de kar komt dus in de middag, maar hoe laat... Geen idee... maar anders komen er zeker zondag foto's met pony's ervoor