Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben nooit een grote waardeerder van Tinkers maar die van jou ziet er zeker leuk uit!
al dagen helemaal weg van een pony. Ga als het meezit dinsdag kijken want door al die trainingen die ik moest geven kon ik niet eerder gaan kijken.
sonjim schreef:Dat is ook een optie Sanne, althans bij de HCA bij mijne lukt je dat niet.
bij de zwarte sulkys kan het idd niet.
mét zere rug. Morgen op kraamvisite, daarna naar Ciska, les kijken en daarna haar Lotje naar de hengst brengen.
veulentje knuffelen
.. maar was toch echt opzoek naar een bonte.. we gaan wel lekker zo he met zn 2jen hihi
.. Wat gaan we hierna doen?
:D:D
.. ben nu even beetje aan het voorbereiden
.. adres en tel opschrijven
.. ga zo eerder naar stal (werd toevallig eerder wakker) en haal ik mijn trailer alvast leeg.. hihi is een karrenopslag
.. hooinet vullen, stro erin en gaan met die banaan 
ook goedemorgen!
Ik ben net wakker haha.

(weet niet meer van wie)
Maar maak je niet ongerust, hij is 10 cm te klein voor bij Romeo
, en over het meten van pony's, Lacuna gaat haar auto wassen, Jenkins gaat Sil wassen, Plutolover welkom! Snel foto's plaatsen van het totaalplaatje hé
, tallechie met weer een goed cijfer (proficiat!) en Naaltje met gruwelijke hoofdpijn
Dingen komen tegen de stroomdraad, dus is er veel stroomverlies... En heb ook de wei uitgemest, en Romeo vond er niets beters op dan voortdurend de kruiwagen om te gooien.
En dan haal ik mest van een plaats, gaat mijnheer in het heel andere uiteinde van de wei mesten waar hij anders NOOIT gaat
Achja...Wat moet hij anders doen? Dan maar baasje pesten..
Pff dan zou het toch handig zijn om een sulky te hebben...
er heeft een groote D pony voor gestaan. En stanley zelf is een kleine D.