Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hafjelinger schreef:Wow, van +35 naar +20, puntje om thuis ff te oefenen met die vaardigheid
Divine schreef:hafjelinger schreef:Wow, van +35 naar +20, puntje om thuis ff te oefenen met die vaardigheid
Haha, dat kun je wel stellen ja! Zat al te bedenken.... spoorversmallers.... zouden die ook bestaan?
Het zal inderdaad oefenen worden. Maar goed, als ik nu foto's zie van mezelf in de vaardigheid, recht van voren genomen.... dan houden we ook wel heel veel ruimte over hoor
Echwel schreef:S_zanne schreef:Goede veranderingen!
Ik vind het terecht maar wel jammer (voor ons) dat bij de vaardigheid een goedgekeurde helm is vereist.
Moeten we even kijken naar nieuwe cappies.
Die heb je dan toch al??
Echwel schreef:Het was alleen voor klasse 1,2en3 en voor de vaardigheid krijg je geen presentatiepunten dus ik ga geen extra geld uitgeven aan weer dure helmen..
Wel aan bodyprotector iig voor de groom zodat ik verzekeringstechnisch kan zeggen dat we alles aan de veiligheid hebben gedaan
Echwel schreef:De belangrijkste wijzigingen zijn van de week op de bvm vergadering gegeven, verder staan op http://www.hoefnet.nl wat wijzigingen..
Ook staan er data voor bijeenkomsten voor uitleg van de reglementen door de KNHS..
Denk dat het voor rijders en grooms verstandig is daar naartoe te gaan zo kun je nl ook vragen stellen
ykja schreef:ik ga er ook zeker heen maar voor district zuid is er nog weinig bekend.
vindt het jammer dat alleen een samenvatting geplaatst wordt... ben iemand die altijd alles helemaal wil doorlezen en mijn interesse is gewekt ..
maar geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens
Divine schreef:ykja schreef:ik ga er ook zeker heen maar voor district zuid is er nog weinig bekend.
vindt het jammer dat alleen een samenvatting geplaatst wordt... ben iemand die altijd alles helemaal wil doorlezen en mijn interesse is gewekt ..
maar geduld is een schone zaak zeggen ze wel eens
De nieuwe reglementen zijn nog niet te downloaden (althans, niet op de KNHS-site), maar het nieuwe boekje is al wel verkrijgbaar via de webshop van de KNHS
Nieuwe reglementen