Zo, spulletjes gepakt, zo mams ophalen en rijden we richting stal. Voor het eerst met de nieuwe kleding/nieuwe wagen. Wagen is nog niet helemaal goed, maar ben benieuwd wat ie nu doet. Vorige keer hadden we bij het voorspan last van een draaiende zweng, waardoor aan de ene kant de strengen hoog zaten, en de ander sleepte over de grond. De achterpony had zich daarin totaal vastgezet. Ben benieuwd
mriekie
Geplaatst: 16-01-10 12:52
JoyCiej007 schreef:
Zijn er nog bokkers die morgen Heeten gaan rijden? Ik kom waarschijnlijk even kijken.
Het was wel het plan om daar te groomen, maar helaas zullen wij het komende jaar niet meer met het 4span aan de start komen.
Wanroij was superleuk!!! Ik zit in de finale, dus we mogen morgen weer rijden!! Kelsey was heel braaf, en lekker heet. Ze heeft het goed gedaan, ondanks dat op het eind haar wintervacht wel een beetje in de weg zat.
Ik ben zelf echt super tevreden met ons resultaat! De pony liep harstikke goed. Zelf was ik heel even de weg kwijt maar dat kon ik op tijd goed herstellen.
kiepejanie
Geplaatst: 18-01-10 00:13
Ik had je zeker zien rijden was om 12:00 uur daar ben na de finale`s naar huis gegaan, ik had idd gezien dat je de weg kwijt was maarja dat kan de beste gebeuren, je pony liep idd heel netjes.
gr.
patrick76
Geplaatst: 18-01-10 00:36
wij ook erg fijn gereden vandaag in Wanroy. Als zesde geeindigd van de 13. Helaas gingen de beste 5 naar de finale. Paarden hebben weer veel geleerd vandaag. Mooie wedstrijd. Houden hem in gedachten om volgend jaar zelf ook te rijden met ons enkelspan.
Wij niet, jij wel?? Succes dan!!! Wij gaan a.s weer naar Geldrop
kiepejanie
Geplaatst: 24-01-10 19:39
Wij gaan wel, zijn nog vrij jonge pony`s dus veel oefenen dan kunnen we van de zomer met de buitenmarathons er weer tegen aan. jij ook sucsses in geldrop als je het zo doet als in wanroij dan komt het wel goed.