Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Zie hier de foto's:
Maisie schreef:die van mij krijgen vanavond hun regendekentje op. scheren doe ik pas eind oktober.
Gisteren bij dekkers geweest. en waarschijnlijk gaat het er zo een worden. het model lijkt op die van sammykuh maar dan al weer wat veranderd. Gewicht komt rond de 200 dus dat is mooi.
Alleen zit nog even met de kleur. ik heb rode shirts en beschermers. maar ik vind zwart met een rood biesje een beetje standaard. Nu zit ik wel te denken aan donkergrijs met rode wielen ofzo.
Iemand nog ideeen ??
Maisie schreef:o ja ik zoek een wagen marathon enkel/dubbel rond de 200 kg met enkel bokkussen met molenrem en alleen voor geremd. En met een dressuurstoeltje.

oeps foutje idd alleen achter geremd. voor dus geen remmen
Maisie schreef:oeps foutje idd alleen achter geremd. voor dus geen remmen
excuus![]()
Ja het wordt idd die paarse maar dan wel een beetje anders. Wel beugels van achter maar geen beugels rond het bokkussen. en hij wordt minstens 10 cm korter zodat de wielen iets dichter bij elkaar komen. ook wordt de bok 5 cm lager.
snap je het nog???
die paarse kar is inderdaad net iets anders veel ronder enzo. Maar nog 5 cm lager is dat niet te laag jij rijd toch ook met a ponys ?? Maisie schreef:ja welsh A van 1,21 hoog.
De kar wordt niet lager alleen het bok gedeelte. moeilijk uit te leggen.
Heb je ook die zwarte gezien op internet. meer dat idee. maar die had ie al verkocht.
maar snap hem bok lager maar zit je dan niet met de benen in de knoei (ja ik ben lnag scheel een hoop
) nou hoor het wel wat voor kleur het gaat worden dan wel zwart leer ??