[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LS_fotos

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 09:50

VanHuisUit schreef:
Heel veel succes en plezier Tine *\o/* en zijn er nog meer DK's nu? HT was toch vorige week? Naja wie dan ook nog verder gaat veel succes :)F

Hoop dat de vermoeidheid langzamerhand weer wat beter gaat LS :(:) dit is de link naar ons B&B https://www.bedandbreakfast.nl/bed-and- ... ein/65548/ we hebben vorig jaar een ander huis gekocht en B&B was altijd al stille droom van me. Bij dit huis kon het ideaal (mensen hoeven niet door ons huis, ze verblijven in ons souterrain, zit beneden ons huis) en dus hebben we het maar doorgezet, ook omdat ik 2 jaar terug zwaar overspannen/burnout ben geweest en ik naar een andere invulling zoek/zocht van mijn werkzaam leven. Alles verbouwd (hele huis overigens :) ) en gewoon maar begonnen. Het loopt hartstikke goed, echt boven verwachting.

Hier aan het wachten eigenlijk totdat ik aan de gang kan met ontbijtjes. Hondjes al uitgelaten, zit ondertussen wat boekhouding te doen. Da's hele klus. Al die bonnetjes :list:

Goede oplossing zo! Ziet er goed uit.

tine10 schreef:
Amerigo was stout. Heel erg stout. Tijdens hals strekken ineens stilstaan, achteruit en niet meer vooruit willen. Grrrr. 57%. Concurrent 60%. Vanmiddag nog finale rijden, maar ja, dat is natuurlijk kansloos.

Jammer! Maar wie weet... Die andere pony kan nu ze momentje niet hebben, en Amerigo wel. :)

tine10 schreef:
Tweede proef ging beter, scheelde maar 2 punten. Maar bij elkaar 9 punten verschil met nr 1. Morgen herkansing met Samoerai.

Ik ben helemaal gesloopt. Een week lang werken, zonder slapen tussen de middag en dan ook nog een vol weekend is iets te veel van het goede. Zometeen Samoerai nog vlechten (manlief is nu aan het wassen) en dan maar heel snel naar bed.

En zoonlief heeft een nieuwe uitdaging. Vrijdag gaan we kijken bij een shetlandpony, hij mag gaan helpen bij het zadelmak maken. Ik ben heel benieuwd, zou goed voor zijn vertrouwen kunnen zijn.

Jammer dat je net die 2 puntjes dan niet bij haar, of nog beter 3. Maar volgende keer beter. :)

tine10 schreef:
Hij is kampioen *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* 64% dus over 2 weken naar Ermelo

Gefeliciteeeerdddd!!!!!!

Maisie, je foto is een beetje klein kan het niet goed zien. Ik heb zelf een bruin schootkleed, met een zwart jasje en beige plastron. met bruin hoedje.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 16:43

Wat een rust hier...
We hebben besloten om onze caravan te verkopen..is echt een superfijn ding..maar gebruiken hem te weinig..hij is zo mooi..haha..eigenlijk jammer...maar toch maar proberen om te verkopen..en dan iets anders doen..wat we al jaren willen..haha..hopen dat het lukt.....

mooi zonnig hier {:}
hoop dat jullie iets leuks hebben kunnen doen allemaal..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:16

LS hoe leer jij Buck eigenlijk al die vrijheidsdressuur dingetjes? Heb je daar een methode voor?

Zag het op facebook voorbij komen Biancacoo... kun je de hokken niet eruit halen en voor jezelf nog gebruiken? Zo zonde zijn prachtige hokken...

Denk / hoop dat iedereen genoten heeft van deze prachtige extra dag {:}
Hier flink eind gewandeld met de honden. Helaas heeft Gretha iets verkeerds gegeten, denk gewoon te veel eendenpoep of zoiets, ze heeft al 2x alles eruit gegooid %) :roll: maar even aan de rijst...
Daarna naar Piet en met hem gelongeerd, gewandeld en nog wat aan de lange lijnen (leidsels aan beide kanten halster en proberen hem voor me uit laten lopen) hij snapt het nog niet erg maar zo af en toe leek het ergens op dus we're improving :D
Verder balen dat het fototoestel op mijn telefoon het niet doet momenteel, heb allerlei spullen die ik wil verkopen maar kan nu niets laten zien.

En nog drie foto's gekregen van Ollie, een dat ze in de bak stond met de twee andere pony's lekker eten uit een kruiwagen en een rijfoto met de oudste dochter erop en een foto met haar vaste ruitertje erop tijdens ... buitenritje, ze was super braaf **blij mee**

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:26

Caravan levert denk ik juist meer op met de hokken..hoop m binnen de sport misschien te kunnen verkopen. .
Zou mooi zijn.maar als het niet lukt...gaan we er gewoon zelf weer mee op pad...want is gewoon superhandig..maar wil iers nog handigers..
Heel mooi dat ollie het zo goed doet !!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 17:27

Jammer, Biancao, maar op naar het vervullen van een andere droomwens!

Topberichten van Ollie en Piet aan het werk!

Hier ook met de honden op pad geweest, ongelooflijk ook hoe vermoeiend zo kleine dingen kunnen zijn; mijn lijf en ik zijn totall löss kan alleen nog maar slapen, maar was heerlijk, natuurlijk!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:15

Heerlijk op pad geweest met de honden ava, genieten. ..nu maar bijkomen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:39

Ja, echt erg en dan hoef ik nog niet eens te lopen..., holt alleen allemaal achteruit, zo balen, was gewaarschuwd voor jaren revalideren en opereren en dan alleen voor behoud en niet voor verbetering, helaas...

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:16

Als het het uitje maar waard was Ava!!

Piet maakt vorderingen! Leuk zeg, heb je een foto van hem, ben wel benieuwd.
En leuke berichten over Ollie, altijd fijn om te horen dat het goed gaat!

Tine, wat knap van je zoon zeg! Gefeliciteerd!

Maisie, ik kan je foto ook niet zo goed zien omdat hij zo klein is.
Als je voor bruin gaat zou ik wel goed bekijken of het echt hetzelfde bruin is als je elders in je set hebt. Alles in 1 kleur is soms mooi, maar dan moeten het niet allemaal verschillende tinten zijn. Heb ooit eens iemand mee zien rijden in een cross, die had alles ook zo leuk in het roze, ahum.. Alle tinten roze die er zijn, van oud roze, naar paars, naar lichtroze, geen gezicht!!

Mennen ging vandaag echt heel goed!! Voor het eerst in de binnenbak, maar ze keek er nauwelijks van op. Ze had alleen wel een hele leuke Belg gezien en volgens mij was het liefde op het eerste gezicht, bléren toen die bij de bak vandaan werd gehaald, hihi..
De trailer was alleen wel een klein probleempje, heeft ze nog niet zoveel gedaan en nu ging ze dus ook absoluut de klep niet op!! Als zo'n ezel in staakstand.. :roll:
Mijn vader heeft haar een beetje aangepord met de menzweep en uiteindelijk ging ze wel. Vanaf de zijkant, maar ze stond erop. Meteen een beste hap uit het hooinet, maar ze was best gespannen. Gaan we dus nog wat mee oefenen.

Maar verder dus in de wolken met hoe goed het ging!!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:45

Ava... heel zwaar emotioneel voor jou en je gezin...ik hoop dat je wat energie krijgt van de uitstapjes en fijne momenten.
:(:) zou willen dat ik je ergens mee helpen kon.... _/-\o_
Jeskim.lekker dat t zo goed ging met mennen...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 19:46

Wat leuk, Jeskim! En idd voorjaar in de bol, ook bij de paardjes. Trailer dan maar wat vaker oppakken.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:07

Ava: heel zwaar allemaal, er is zo ontzettend veel veranderd en die vooruitzichten maken het ook erg moelijk voor jullie :(:) :(:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:27

Ah, wat lief, zeg... We zullen het wel leren, met de tijd...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 07:09

Ava :(:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 08:00

:wave: Goedemorgen Dinsdag....
wens jullie een dag met {:} ook al is t wel een Btje :brr: buiten... <<)
Hopelijk wat :9 bij de :9k of zelfs Y)(^)
fijne dag allemaal.... :)ddd :evaw:
Succes bij wat je gaat doen vandaag... +:)+

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 08:17

Dank je, Janouk x

Het is jouw weer, Biancao; ik hoop zo dat je wel iets kunt doen met de hondjes x

Trots op dochterlief die voor school de dieren doet, oud papier naar buiten sleept etc. Geweldig goede hulp van de lieverd.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:11

Ik hoop dat je wat aan ons hebt je kunt het hier altijd kwijt Ava.... :(:) heb enorm veel bewondering voor je! En voor je dochter, lieve meid +:)+

Wat leuk Jeskim je paardje gaat echt goed +:)+ en trailer ja dat is oefenen en regelmatig doen. Hooi en voer doen vaak wonderen :)) mijn fototoestel doet het momenteel niet zodra ik weer wat geld heb gespaard (dekens te koop :P ) koop ik een nieuwe mooie compact camera, gewoon los van mijn telefoon.

Brrrr wat koud vanochtend idd Biancacoo weer :brr: het was wel prachtig vanochtend mooie luchten.

LS wanneer moest jij onder het mes? Was dat vandaag niet? Zo ja heel veel sterkte!

Zo de kamers verschonen, dan naar Piet, dan gast ontvangen, dan lessen voorbereiden (heb vrijdag en zaterdag nog trainingen) en dan is de dag denk ik wel voorbij :P
Fijne dag allemaal, links- of rechtsom :(:) +:)+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:30

Nee Ava....De honden kan ik alleen maar bezighouden met een frisbee of bal..Verder niets geen trainingen. ..nek en arm moeten echt eerst beter worden..als ze dat tenminste nog worden.... :( dus...we missen het erg..zeker met deze superfijne temperatuur voor de hussen...ook zij missen de uitstapjes van 4x per week naar het bos..
maar goed....we zien wel...of t nog wat worden gaat,..in ieder geval niet vóór september 2016..... |(
vhu, succes met de lessen,. Hier vanmorgen roze en oranje lucht, schitterend idd.
super dochter heb je ava !! Erg fijn,...die verdient een dochterdag! Hahaha.... :+ net zoiets als moederdag of vaderdag...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 14:55

Echt rot voor je; ik weet hoe het voelt... Cxx

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 15:08

Ava en Bianca, ik heb zo met jullie te doen. Dan is het inderdaad heel fijn als je een zoon of dochter hebt die goed kan en wil helpen. Dat is goud waard!

Hier is het nog steeds erg koud. Net begonnen met soort sneeuw/hagel. Ik geloof nooit dat zoonlief zo nog op een pony klimt hahaha. Ik heb problemen om tractor aan de praat te krijgen, dus die staat nu maar even aan de oplader. Wilde de bak nog even slepen.

Verder nog een hele waslijst aan klussen dus ik ga snel weer verder.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 18:57

Ik vind het ook ijzig koud vandaag. Zo toe aan de lente...

Iedereen een knuffel die het kan gebruiken.

Beleef weinig eigenlijk op dit moment. Db stappen we nu bijna dagelijks in de wei. Met dubbele lijnen. Beetje slangevoltes enz. 25 min inmiddels. Maar nog altijd met de muizen. We werken toe naar beetje draf. Hij loopt nog steeds paar passen goed gevolgd door paar passen drama. Maar gaan gewoon stug door.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:01

Lastig dat de tractor het niet deed tine,
LS hoop dat je operatie goed gaat of is gegaan......heel veel sterkte..

Ava,..Vooral dat aanpassen, en eeuwig en alles voorzichtig, en eerst over na moeten denken voordat je de simpelste dingen wilt doen...is erg moeilijk te accepteren vind ik..
Maar ik vind dat ik niet moet klagen....heb nog veel geluk....en ook dat is moeilijk te accepteren....ik zou willen dat ik iets van mijn geluk aan iemand anders kado zou kunnen geven....dat zou eerlijker zijn... :(:)

moet maar klavertjes 4 gaan kweken en uitdelen denk ik..Misschien helpt dat..

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:04

Iedereen heeft wel wat, al lijkt het soms best oneerlijk verdeeld..
Sterkte Ava en Biancacoo!!

Koud vandaag inderdaad, bah!!

DB doet het weer zonder uitspattingen Baudyh? De muisjes doen zijn werk?

Gaan er nog mensen naar het rondje instructie op 17 maart in Ermelo?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:23

Ja ik ga!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 07:21

Zondag de eerste clinic voor Meneer Anton en dan wel bij Theo Timmerman. Spannend. Eens kijken hoe Meneer zich gedraagt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 07:23

En goedemorgen :D manlief moest vroeg weg ik zit dus al een uur beneden klaarwakker :D
Hondjes al uitgelaten in de stromende regen wat een pokkeweer weer.

Ga vandaag naar een tante van me die ik al jaren niet heb gezien maar heb soort actielijstje van mensen die ik weer / regelmatiger wil zien (komt nog uit mijn burnout traject) en zij staat daar ook bij. Ben benieuwd. Voor de mensen die wellicht depri zijn of met andere dingen zitten, zo'n lijstje werkte bij mij goed. Ik trok mezelf steeds meer terug, was overal veel te moe voor maar afspraak was 1x per week iemand van het lijstje of te bellen, of langs te gaan of berichtje te sturen. En zo ben ik langzamerhand uit een soort cirkel gekomen. Het echt zien / iets samen doen is dan de grootste stap (kan hier of daar whatever). En het besluit wie wel / niet is natuurlijk ook zo'n traject (sommige mensen is beter dat je die nooit meer ziet :P ).

Verder ff naar Piet maar die zal met dit weer ook weinig trek hebben buiten te staan, laat ik hem eruit, rent hij paar rondjes in de wei en daarna rent hij heel hard weer naar zijn stal =:) hij springt tussen de draadjes door. Geen idee nog hoe we dat van de zomer gaan doen. Morgen en overmorgen geen B&B gasten dat is wel even lekker eigenlijk :o :+