VanHuisUit schreef:Heel veel succes en plezier Tineen zijn er nog meer DK's nu? HT was toch vorige week? Naja wie dan ook nog verder gaat veel succes
![]()
Hoop dat de vermoeidheid langzamerhand weer wat beter gaat LSdit is de link naar ons B&B https://www.bedandbreakfast.nl/bed-and- ... ein/65548/ we hebben vorig jaar een ander huis gekocht en B&B was altijd al stille droom van me. Bij dit huis kon het ideaal (mensen hoeven niet door ons huis, ze verblijven in ons souterrain, zit beneden ons huis) en dus hebben we het maar doorgezet, ook omdat ik 2 jaar terug zwaar overspannen/burnout ben geweest en ik naar een andere invulling zoek/zocht van mijn werkzaam leven. Alles verbouwd (hele huis overigens
) en gewoon maar begonnen. Het loopt hartstikke goed, echt boven verwachting.
Hier aan het wachten eigenlijk totdat ik aan de gang kan met ontbijtjes. Hondjes al uitgelaten, zit ondertussen wat boekhouding te doen. Da's hele klus. Al die bonnetjes
Goede oplossing zo! Ziet er goed uit.
tine10 schreef:Amerigo was stout. Heel erg stout. Tijdens hals strekken ineens stilstaan, achteruit en niet meer vooruit willen. Grrrr. 57%. Concurrent 60%. Vanmiddag nog finale rijden, maar ja, dat is natuurlijk kansloos.
Jammer! Maar wie weet... Die andere pony kan nu ze momentje niet hebben, en Amerigo wel.

tine10 schreef:Tweede proef ging beter, scheelde maar 2 punten. Maar bij elkaar 9 punten verschil met nr 1. Morgen herkansing met Samoerai.
Ik ben helemaal gesloopt. Een week lang werken, zonder slapen tussen de middag en dan ook nog een vol weekend is iets te veel van het goede. Zometeen Samoerai nog vlechten (manlief is nu aan het wassen) en dan maar heel snel naar bed.
En zoonlief heeft een nieuwe uitdaging. Vrijdag gaan we kijken bij een shetlandpony, hij mag gaan helpen bij het zadelmak maken. Ik ben heel benieuwd, zou goed voor zijn vertrouwen kunnen zijn.
Jammer dat je net die 2 puntjes dan niet bij haar, of nog beter 3. Maar volgende keer beter.

tine10 schreef:Hij is kampioen![]()
![]()
![]()
64% dus over 2 weken naar Ermelo
Gefeliciteeeerdddd!!!!!!
Maisie, je foto is een beetje klein kan het niet goed zien. Ik heb zelf een bruin schootkleed, met een zwart jasje en beige plastron. met bruin hoedje.
en zijn er nog meer DK's nu? HT was toch vorige week? Naja wie dan ook nog verder gaat veel succes
dit is de link naar ons B&B 
maar even aan de rijst...
Goedemorgen Dinsdag....
buiten...
bij de
of zelfs
mijn fototoestel doet het momenteel niet zodra ik weer wat geld heb gespaard (dekens te koop
) koop ik een nieuwe mooie compact camera, gewoon los van mijn telefoon.
dus...we missen het erg..zeker met deze superfijne temperatuur voor de hussen...ook zij missen de uitstapjes van 4x per week naar het bos..
net zoiets als moederdag of vaderdag...
hij springt tussen de draadjes door. Geen idee nog hoe we dat van de zomer gaan doen. Morgen en overmorgen geen B&B gasten dat is wel even lekker eigenlijk