Ik had een deken met halve hals voor db maar ik vind dat echt niet lekker zitten.Nu wil een vriendin van mij die wel overnemen en heb ik er mooi weer een met hele hals besteld.Vind ik toch fijner.Buiten de hals dicht en op stal sla ik ze terug.Werkt super.
@vhu. Ik ga voor zo iets nooit naar de DA maar haal er inderdaad een therapeut bij.Laarakkers is goed toch.
En de rest weet ik natuurlijk niet meer........
teveel gedronken of te spannend geweest
gebeurt nooit als ik op mijn oude brikje zit,maar nu een andere fiets en......pats (toch maar mijn oude brikje een heel nieuw achterwiel geven na 22 jaar)

wil nieuwe sneeuw!

hard en lang gewerkt (dwz vergaderd en stukken geschreven) en daarna als een speer naar stal om Bente en Blondie nog eruit te doen en te laten lopen, gevolgd door race naar en door de stad om zoonlief op te halen van muziekles en daarna nog te koken etc ...... pffff.... ben helemaal daas.... dus even niet zoveel bijdrage van mij vandaag
een pony die weer goed loopt
gaaf halster van spikkel
stoere (zomer)foto van Biancailona
en winterfoto van Dalerboy
iets met kooltjes van Avaluna
en valpartij van Happytime

of ga je expres zo vroeg, dat je hoopt in de sneeuw aan te komen?
Gezien de weersverwachting vrees ik voor mijn springles morgen. Ga dan dus ook niet smorgens op pad met trailer. Zaterdag is de bak de hele dag bezet ivm wedstrijd. Dus kan op zijn vroegst zondag pas weer wat doen.
heb nu plekje dichtbij huis gevonden waar gelukkig meer menners staan. Dat was vooral het probleem met stallen hier in de omgeving. Als je de enige menner bent kom je never nooit niet aan mennen toe want hier zijn de meeste stallen bevolkt met dressuurprikkers en die hebben het jammergenoeg meestal niet op menners...