Biancacoo schreef:Rivaldo starten met je 2 span !!!! goed man, petje af voor je !!
Hihi pas in april hoor

Had me voor aankomende zondag ook met 2span ingeschreven in de hobbyklasse, maar helaas gaat die klasse niet door.
Het is een samengestelde wedstrijd en lekker dichtbij

VHU: Fijn dat het zo goed ging met 2span, vind je het dan niet jammer om je kar te verkopen?
Leuk dat je ook hebt gereageerd, het verhaal van haar klonk erg leuk en dicht bij je in de buurt.
Han al 1,50 oepsie,, ik moet maar even groeien want ben bang dat hij me snel in zal halen (ben 1,55 hihi)
Naaltje: Mooie foto

Ivy: Ik ben voor het eerst ook minder gaan doen in de winter maar zorgde wel dat ze elke dag zo ongeveer wat deden. Zo onderhoud je de boel toch even en als het wat aangenamer wordt pak je het gewoon langer op

Vandaag met rivaldo gemend. Ik ging naar buiten maar al snel twijfelde ik op de dijk bij een bepaald stukje, daar stond de wind zo hard dat ik hem maar vol in draf heb gezet om in het park te komen. (wilde eigelijk naar een grasveld om echt voltes te rijden enzo) maar daar was de wind ook mega hard dat ik maar in het park ben gaan mennen. Daar was het zowat wind stil