maar wat vinden jullie nou van die constructie waarbij die tweewieler direct aan het schoftje zit? Of kenden jullie dat al....ik zat echt even met grote ogen te kijken...
nathalie, ik had dat al vaker gezien. wat betreft de vrijheid van bewegen ideaal, maar voor de drukverdeleing minder. het lijkt me dat er behoorlijk wat gewicht direct op de rug kan komen.
precies Elien..dat dacht ik ook meteen...ik ben altijd overbezorgd met de tweewieler en de juiste balans..en hier heb je dus een constructie waarbij alles direct op het schoftje ligt...heel apart...
En je hebt gelijk Sandra...voor jouw vossen maak ik graag een uitzondering, zeker voor die stoere Billy
Maar afgezien daarvan, lijkt mij de drukverdeling ook niet optimaal. Met een gewoon schoftje trekt het paard met de borst, en met deze constructie lijkt de kracht meer van 1 punt op de rug te komen.
Ik wil er ook graag heengaan, maar ik heb niemand die mee wilt ben ik bang, alhoewel jij woont heel erg in de buurt, als het klopt dat je plaatsnaam, vertaald is.
Kom me hier rustig aan ook weer melden Tijdje een k*t perdiode gehad, maar inmiddels gaat alles weer redelijk naar wens.
Sinds 10 september ben ik de trotse bezitster van een jaarling tinkermerrie Lotje:
"]
En sinds vandaag ook trotse eigenaar van een Cavalier marathon wagen voor mijn shetland merrie:
Net een stukje mee gereden en ze trekt hem met 4 hoeven in haar neus heuveltje op heuveltje af, geen probleem. Het worden toch alleen maar tochten over asfalt en je kan de wagen met 1 vinger verschuiven zo licht loopt hij. Ben er helemaal gelukkig mee
Er zitten RVS lamoenen bij (gesloten). Erg sjiek lamoenen enzo worden nog beetje aangepast (kleiner gemaakt) maar hij is echt super!
Yep Sonjim, de plaatsnaam klopt vertaald. Is inderdaad vrij dicht bij jou
Wauw Evelli, mooi dame heb je zeg. Lekker stevig al Mooie marathonwagen, kan me voorstellen dat je helemaal blij bent
Morgen gaat Tosca dan eindelijk voor de wagen! Ik mag hopen dat degene die me helpt niet afbelt, maar aan het weer kan het nu niet liggen. Ik heb er zin in!
@Evelli: weet je zeker dat het een jaarling is , mooie dame, hoor! Heel mooie wagen ook, lijkt een beetje op de onze, wij hebben een Leon, waar we ook heel erg blij mee zijn!
Wat een gave merrie is het toch en wat een gave wagen, uiteraard willen we ook foto's van Keetje voor de wagen.
Marloes hopelijk bellen ze bij jou vandaag niet weer af. Ik ga maandag bellen voor definitieve afspraak om mijn pukken naar de beleermeneer te brengen.
Ze kon het wel al eerder gedaan hebben, maar dat lijkt me niet. Ze bleef heel fijn rustig, een keer even een kleine paniek, verder weer heel kalm en braaf. Eerst in de wei, daarna nog even een stukje de weg op. Daar liep ze echt op haar gemakje.
Foto's heb ik gemaakt, maar ik heb problemen met opladen Zodra ik een oplaadsite gebruik, valt de verbinding weg Dus jullie houden ze tegoed helaas...
Sonjim, waar wil jij je paarden heen brengen? Hopelijk heb je morgen een datum
Maisie, wat grappig zeg, aan de efteling! Welke koets zou je graag willen kopen?