[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:16

Hulphondjes zijn altijd welkom. Sledehonden ook maar dan in de caravan voor de deur :P

LS_fotos

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 20:57

Sonjim, ja dat is dus per hoge uitzondering dat ik dan via me hak moet lopen. Maar beter geven ze me gewoon krukken, ik ga echt gek worden. Wat als ik ga dissocieren ? Dan stomp ik letterlijk alles en iedereen aan de kant zelfs de begeleiding ik ben dan zo onwijs sterk dat ze me amper kunnen houden dan gooi en sla ik ook met me benen. Ik mag na de ingreep naar huis, maar arts zei we echt pijn geleidelijk en dan zo sarcastisch van, ownee jij hebt geen pijngrens. :’) Je zou denken mag een arts niet zeggen, maar ik en mijn artsen houden alles maar lollig en grollig anders is er helemaal niets meer aan… Bedankt voor de tip van trombose ga ik navragen. Er mag geen druk op de wond en het bot komen daar hamerden ze ook echt op.

VHU, een dier brengt ook gezelligheid. Bijna iedereen die ik ken heeft dieren zelfs de mensen die zeiden er nooit aan te beginnen. :+

Heb je een eigen B en B ? Klinkt wel gaan, vertel is. :D Fijn dat t tuigje past!

In mijn woning woon begeleid zijn dieren niet toegestaan… Ivm allergieën van eventuele mensen, nu zit er niemand met een allergie en hadden we laatst echt nood toen mocht mijn hondje per uitzondering 1 nacht bij me blijven slapen. Onwijs lekker was dat. Snap gewoon echt niet dat ze de regels niet kunnen aanpassen, beestje is alles voor me en geestelijk doet het zoveel!!

Ow mensen ik ben echt zo oververmoeid, zou het psygische deel meespelen dat ze me nu aan het inzicht dingen laten zien zijn ? Ik slaap en slaap en slaap word niet goed wakker, word vermoeid wakker en de dag duurt me veel te lang. Slaap meerdere keren op de dag.
Vanmiddag pony gewassen, kar en tuig was alweer teveel. Stalgenootje heeft Amadeus geknot. En morgen wedstrijd waar ik nu alweer spijt van heb want ik moet vroeg op... Maar voor Am is het wel ged om op vreemd terrein te zijn.
Tot zover mijn klaagbeklacht..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 06:39

LS: sterkte met alles!
Bianca's honden houden van feesten
VHU heeft passend tuigje gekocht, nu maar snel een foto plaatsen ;-). En je doet het super met je B&B. Mensen met allergien zoeken dat zelf wel uit hoor. Of ze nemen zoals ik een extra pilletje ;-)
Sonjim kan lekker rustig aan gaan doen.

Zoonlief mag als allereerste vandaag starten op de regiokampioenschappen. Spannend. Zullen Amerigo en jury een beetje meewerken?????? Vanmiddag rond 13.15 finale rijden. Dan zullen we het weten. Morgen eenzelfde soort dag, maar dan met Samoerai en iets latere starttijden. Ik ga met eigen auto heen, zodat ik tussendoor naar huis kan om te slapen.

Mensen die naar DK Noord gaan: veel plezier en succes.

Fijne dag allemaal

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 07:31

Succccces

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 08:00

Heel veel succes en plezier Tine *\o/* en zijn er nog meer DK's nu? HT was toch vorige week? Naja wie dan ook nog verder gaat veel succes :)F

Hoop dat de vermoeidheid langzamerhand weer wat beter gaat LS :(:) dit is de link naar ons B&B https://www.bedandbreakfast.nl/bed-and- ... ein/65548/ we hebben vorig jaar een ander huis gekocht en B&B was altijd al stille droom van me. Bij dit huis kon het ideaal (mensen hoeven niet door ons huis, ze verblijven in ons souterrain, zit beneden ons huis) en dus hebben we het maar doorgezet, ook omdat ik 2 jaar terug zwaar overspannen/burnout ben geweest en ik naar een andere invulling zoek/zocht van mijn werkzaam leven. Alles verbouwd (hele huis overigens :) ) en gewoon maar begonnen. Het loopt hartstikke goed, echt boven verwachting.

Hier aan het wachten eigenlijk totdat ik aan de gang kan met ontbijtjes. Hondjes al uitgelaten, zit ondertussen wat boekhouding te doen. Da's hele klus. Al die bonnetjes :list:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 09:35

Amerigo was stout. Heel erg stout. Tijdens hals strekken ineens stilstaan, achteruit en niet meer vooruit willen. Grrrr. 57%. Concurrent 60%. Vanmiddag nog finale rijden, maar ja, dat is natuurlijk kansloos.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 09:37

Oh echt? Wat een draak is het toch af en toe }:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 09:39

Zo waardeloos, bij het losrijden zag het er zo hoopvol uit. -O- |( Maar goed, we weten dat die kans er is. }:)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 10:09

Wat een boef is Amerigo zeg!!!

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:12

Hoi allemaal!!
Heb wel wat meegelezen, maar had niet veel nieuws.

Tine, balen zeg, jammer van het proefje..

LS is erg moe, sterkte! En natuurlijk sterkte met de voet.

VHU heeft bij uitzondering viervoeters in haar B en B!!
En een nieuw en, nog belangrijker, een passend tuigje voor Pietje, maar eens kijken wat Piet er zelf van vindt.

Avaluna terug onder de steen. :wave:

Zag ook nog een vierspan voorbij komen, kan zijn dat ik die ook wel even door de deur van het KNHS centrum heb gezien, ik zat namelijk naar de welshhengsten te kijken!

Emas gaat goed! Ze snapt weer dat het niet altijd hard hoeft te gaan!! Nu zelfs af en toe wat taai dat ze niet vooruit wil, dus goed scherp houden op de stem d.m.v. even een porretje met de zweep erbij.
Ben nu bezig met nog iets meer druk nemen/houden in de hand, dan is ze wat stabieler en beter stuurbaar, ben altijd te veel geneigd om alles los te gooien..
Heb voor maandagochtend de binnenbak besproken, zal wel even wennen zijn. Natuurlijk veel kleiner qua oppervlak, dus de bochten dichter op elkaar en ook als de stelling nog niet goed is moet je daar afwenden om niet tegen het schot te knallen, haha!!
Ben ook heel benieuwd wat Emas er van vindt!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 18:17

Tweede proef ging beter, scheelde maar 2 punten. Maar bij elkaar 9 punten verschil met nr 1. Morgen herkansing met Samoerai.

Ik ben helemaal gesloopt. Een week lang werken, zonder slapen tussen de middag en dan ook nog een vol weekend is iets te veel van het goede. Zometeen Samoerai nog vlechten (manlief is nu aan het wassen) en dan maar heel snel naar bed.

En zoonlief heeft een nieuwe uitdaging. Vrijdag gaan we kijken bij een shetlandpony, hij mag gaan helpen bij het zadelmak maken. Ik ben heel benieuwd, zou goed voor zijn vertrouwen kunnen zijn.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 12:43

Zometeen finale. Vanmorgen een moeizame opstart. Zoonlief was heel erg bang. Gelukkig kon zijn juf er doorheen komen. Wat resulteerde in een fijne proef met Tot nu toe de hoogste score van de dag. Ruim 65 %.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 13:02

Wat jammer dat je zoon nu opeens zo bang was... wordt hij dan onzeker of zoiets? Wat fijn dat je dan zo'n instructrice hebt _/-\o_

Super van je paardje Jeskim. Lekker dooroefenen +:)+

Hier lekker druk in huis bezig en al flinke wandeling gedaan met de honden, wat een heerlijk weer. Wil even moed verzamelen om zo op de fiets naar Piet te gaan. Anders ga zelfs ik dichtgroeien, ben sinds ik zo weinig rij (zeg maar vanaf september) al 3 kg aangekomen :o nu mag ik best nog een kg of 2 er nog bij, maar meer vind ik zelf eigenlijk niet :o

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 15:07

Ah, jammer voor je zoon, Tine, maar super dat de juf er goed mee om kan gaan en hem erdoor weet te helpen!

Het is hier fris, maar wel lekker om te fietsen, vhu. Fijn dat ons hulphondje mee zou mogen :* .

Hoop hier ook later aangepaste soort van fiets te kunnen "krijgen", paar spiertjes die nog wat kunnen aan het werk zetten, mits het niet te belastend gaat zijn voor wat andere onderdelen, pfff, daar baal ik wel van, dat er gewoon geen vooruitgang meer in (lijkt) te zitten en dat er telkens afwegingen gemaakt moeten worden.
Verder lijk ik een heel leuke trainster gevonden te hebben die met mij en de honden aan de slag gaat; goed voor mijn koppie en dwingt mij ook mijn veilige eigen terrein te verlaten. Daar had ik de laatste tijd geen fut voor en deed het alleen als het echt niet anders kon; zal blij zijn als het lekker voorjaar is.

Geloof iedereen om ons heen; mmmm, heerlijk zonnetje!

Hier staat wel weer eens lekker de Tub aan; daar verheug ik me gigantisch op; lekker buiten; koude wind, maar in het warme water, lekker een stuk beweeglijker en licht en dan lekker om me heen kijken :) .

Mooie zondag, allemaal +:)+ :evaw:

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 15:31

Goed dat je een trainster gevonden hebt..lekker genieten in de tub straks.
Tine is ook spannend voor je zoontje. .fijn nog goed afgesloten.
Vhu fijn met honden gelopen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 15:51

Hij is kampioen *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* 64% dus over 2 weken naar Ermelo

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 17:09

Super Patrick

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 17:10

:)F Y)(^) +:)+ superleuk!

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 17:11

Wauw tine

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 17:54

Gefeliciteerd! Super knap van P! Top!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 17:56

@ tine gefeliciteerd met Patrick.. *\%/* *\%/*
toch een beetje revanche voor gisteren..

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 18:21

Tine gefeliciteerd!!!! *\o/* *\o/*

Afbeelding

Even jullie mening. Wat is een mooi menschort hierbij? Ik heb ook een bruin dressuur jasje.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 18:35

Tine, gefeliciteerd voor P!

Maisie, wauw, mooie combinatie zo....ik zou een menschort niet te druk maken qua kleur..en gewoon voor zwart gaan,...of de kleur van je wagen aanhouden :+ dan past het ook ..maar ben je wat meer overgeleverd aan de persoonlijke smaak van de jury.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:31

Net wat donkerderbruin met evt paars streepje? Dat streepje zien ze waarschijnlijk toch niet maar is wel leuk.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:05

maisie: wat voor kleur is je tuig? donker bruin of zwart? ik zou donker bruin of zwart nemen en de bies in de paarse kleur,lekker rustig beeld.kan je straks ook met een hoedje doen,donkere kleur met iets paarsigs erop.
tine: goed gedaan van je zoon.
hier kneiter van een hoofdpijn na een dagje minimarathon, hmmm reed verkeerde poort in.....en vergat na herstel een letter.....maar 2de ronde plankgas en 1 balletje, we gaan het al leren.....beetje stom van me dat ik erna weer terug ben gegaan en geholpen heb met opruimen (was half uurtje rijden met auto) nu dus echt brak! vorige week had ik inderdaad DK, mooie proeven neergezet en mijn persoonlijk record punten naar boven opgeschroeft... we gaan het al leren *\o/*
LS: mooie foto's van am. normaal ben jij de fotograaf! succes met de operatie.
en verder alles een beetje vergeten Y;(