Sterkte Aks, vind het wel heel lief van je dat je dat doet
Tine, bij endurance heel veel wisselende ervaringen met hartslagmeters, maar het is ook wel een kwestie van mee leren omgaan. Niet te snel opgeven hoor, maar zou het wel melden bij leverancier, wellicht even bespreken hoe/wat. Dat Rembrand groot paard is zou niet moeten schelen natuurlijk. Geregel zeg met je polsen.... maar beter zo in de winter dan midden in zomerseizoen, toch? Sterkte hoe dan ook.
Maisie en Dingetje wat een ongelovelijk naar en zielig incident zeg bij die wedstrijd, vreselijk... ook van het meiske met die pony, wat een drama's.
Maisie wel leuk dat het met tweespan zo lekker liep, goed gedaan zeg maar kan me goed voorstellen dat de lol van de wedstrijd totaal weg was ....
Jeskim ook goed bezig
goed stappen is lastig he als ze zo kijkerig en/of druk zijn....
Hier hele dag op pad geweest naar Loonse en Drunense duinen. Heerlijke rit gemaakt, hebben het niet koud gehad, sterker nog had me zo warm aangekleed dat ik halverwege maar mijn menschort af heb gedaan

Tijdens de chocomek-sherry-koffy-snert-stop.
Ollie was in het begin helemaal hyper
ze gooide paar keer kont wat omhoog en been naar links.... maar goed, gelukkig hield dat vrij snel op (dacht het moet niet gekker worden maar dat werd het gelukkig niet
) toen was het gewoon genieten. Het was een prachtige route en het was heel gezellig. Was hele onderneming, pony's allemaal op de vrachtwagen, menwagens mee enz. We waren met twee vierspannen en vier enkelspannen
.
**edit**
Gelukkig maar Gem!
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 08-12-13 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt