Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goed stappen is lastig he als ze zo kijkerig en/of druk zijn....

ze gooide paar keer kont wat omhoog en been naar links.... maar goed, gelukkig hield dat vrij snel op (dacht het moet niet gekker worden maar dat werd het gelukkig niet
) toen was het gewoon genieten. Het was een prachtige route en het was heel gezellig. Was hele onderneming, pony's allemaal op de vrachtwagen, menwagens mee enz. We waren met twee vierspannen en vier enkelspannen
.
)
doe mij maar lekker zonnetje
) plus dat de keren dat ze het deed was het opeens licht na behoorlijk zwaar, zaten van die plotselinge mulle stukken tussen, wilde ze net lekker aantrekken, schoot die wagen opeens achter haar aan. Denk dat ze zo iets had van WTF
ik wist ook niet zo goed wat ik ermee aanmoest, want was eerste keer dat ik dit met haar meemaakte. Toen we even stil moesten staan en ze met haar achterbeen begon te maaien heb ik een brul gegeven en daarna heeft ze niets raars meer gedaan
een winstpunt, mooie afsluiter voor 2013
fijn dat dids gedaan word in deze moeilijke tijd
Ollie is pas lekker gaan longeren mbv stalbaas
Hero vindt longeren gewoon leuk, die had direct de 'aanknop' erop zeg maar. Van de week willen we voor het eerst lange lijnen doen met Hero, vind het gewoon spannend
) dat je helemaal niets kunt doen. Wat sneu van George trouwens
maar als een poes het niet meer 'doet' zijn ze echt op he. Poezen zijn zo sterk.