Maar dan ben je idd behoorlijk van je padje als je er zo uit wilt zien.
tine10
Geplaatst: 18-08-11 20:34
Hoe ziek kan iemand zijn?????
Nouvel
Geplaatst: 18-08-11 20:37
weer terug van BBQ van m'n werk... gelukkig droog geworden, maar wel fris... vanmiddag goot het hier echt, ik was doorweekt toen ik terug kwam van de paardjes en ben maar gelijk onder de douche gesprongen...
tallechie, getsie, zeker geschokt!
maisie duur dagje gehad...
tine, zo'n gelbeschermer lijkt me fijner dan zo'n rubber ding, rubber kan ook gaan schuren, of anders bont misschien? misschien dat je wat kunt uitproberen, kijken wat prettiger zit? of gewoon eens wisselen voor een ander soort ketting, breder of juist smaller?
Heb zo'n rubber ding gekocht (2,50, kun je geen buil aan vallen) en dat eerst maar eens proberen.Zal straks nog gat in bontje knippen zodat hij weer om de neusriem past. Gelding lijkt me ook wel lekker zitten, maar die schijnen niet goed op de plaats te blijven zitten, tja, dan helpt het nog niets.
Ben zo goed bezig . Heb mijn tuig al gesopt (mag morgen toch niet meer mennen hahah) en de keuken/hal/zadelkamer ook. Nu nog tuig vetten en dan even op de bank hangen.
Ollie1
Geplaatst: 18-08-11 20:55
Goedenavond,
Ik ben net bijgelezen na een daagje Boxtel. Heb vandaag weer even genoeg gemend.. Bruutje was braaf en de dingen die niet goed gaan liggen meer aan het machinistjes
@VHU wat een leuk initiaitief ik ben voor @Nouvel, ik heb hier 2 pony's dus jij zou er met 1 kunnen mennen , echter wel maar 1 kar dus dan kunnen we niet tegelijk @Maisie, jammer hé dat onze lieve diertjes af en toe zoveel kosten, ze zouden zelf wat bij moeten kunnen verdienen @Askazita, wat een gave foto's. Ik vind de kleur van je wagen erg mooi staan....
Verders ben ik het even kwijt
VanHuisUit
Geplaatst: 18-08-11 21:01
't Is gewoon zielig zeg dan eet je jezelf gewoon dood 20.000 calorieen hoe krijg je dat naar binnen Maar eens kijken of ik dan naar Gilze ga, lijkt me ontzettende mooie wedstrijd. Maar ligt ook wel aan het weer, jeetje zeg, het was weer bar net zeg, arme Nouvel, helemaal natgeregend.
Die gel-dingetjes blijven meestal niet zitten Nouvel, net als die gel-singelhoezen, ook van die hopeloze dingen. Zo'n rubbertje blijft wel zitten. Kun je eventueel nog insmeren met uierzalf, blijft het lekker soepel. Maar wat jij zegt over dikkere/andere ketting/bontje kan natuurlijk ook.
Ik moet met ingang van volgende week echt minder op bokt gaan zitten zeg, dan moet ik echt weer een beetje aan het werk
PS he Ollie, leuk idee dat Nouvel dan met Sim of Bruut zou kunnen en leuk dat je het leuk lijkt. We zijn toch zo leuk in dit topic hahaha
Gaat tijdens bijlezen naar google maps en checkt hoever rijsbergen is. Een uur, nou als ik kan en een vader heb die me wil brengen/halen, ben ik van de partij. Klinkt heel gezellig en leuk en rijd ik wel met Stef mee over de kleine paadjes... Gelijk een overnachting doen met zn allen? Lijkt me nog leuker..
Verder heb ik het niet kunnen volgen.. ik kon alles onthouden totdat die vetzak ineens voor bij kwam. Nou ben ik alles kwijt, beetje jammer..
Gisteren weer heerlijk ritje gehad, vandaag alleen geaaid, ben verkouden en barst van de koppijn.. bleh..
nou, ik ben voor mezelf ook een afspraak aan het maken met de osteopaat dat is zo mogelijk nog enger dan die voor Dids
verder is het niet bijster gezellig hier, ik ga denk ik maar lekker een spelletje spelen...
Nouvel
Geplaatst: 18-08-11 21:35
oke, geen geldingen dus... ik heb er geen ervaring mee, ik heb mijn leidsels in de bril, dus mijn ketting doet niks...
ollie, wat lief van je! als mijn vriend mee wil heb ik wel een kar, maar die is misschien een beetje te groot... dan moet tass maar snel een poowniekar aanschaffen en die meenemen... we kijken tegen die tijd gewoon even hoe het allemaal loopt!
VHU, van mijn kant uit het verzoek om dit wel in een weekend te plannen, anders houdt het voor mij zowiezo op. Ik ben nogal afhankelijk van anderen om ergens te komen en heb niet veel vrije dagen meer Mocht dat niet lukken/kunnen even goede vrienden uiteraard
Maar jeetje zeg, ik weet wel waar ik aan begonnen ben in dit topic, jullie kleppen wat af!
Net lekker in de regen gereden, Ab zowat op dr snufferd omdat ze nogal heftig reageerde toen ik haar in stap even bijtikte voor de stelling. Maarja, nat gras, dus hop.. daar ging ze op dr kont... Dacht even oliebol daar gaan we, maar ze krabbelde overeind en liep verder
Nouvel
Geplaatst: 18-08-11 21:40
leuk toch frensie, en leerzaam!
voor mij ook in een weekend hoor, denk dat dat voor de meesten geldt... en dan moet ik tegen die tijd nog even kijken wat er mogelijk is... maar dat zien wel dan wel, het plan is in ieder geval leuk!
Blijven slapen doe ik zowiezo niet.... Ligt niet aan jullie trouwens hoor
Wij zitten op een half uur/3 kwartier afstand en beschikken eventueel op een camping en stalling is tot op zekere hoogte ook wel te regelen
VanHuisUit
Geplaatst: 18-08-11 22:03
Het topic gaat momenteel wel erg hard nu...zit er zelf ook veel te veel op... maar denk dat als er een paar weer aan het werk zijn het wel weer wat rustiger wordt haha. Voel me net de VVV Rijsbergen maar die bestaat niet... is durpie te klein voor. Ertegenover zit het aardbeienterras http://www.hetaardbeienterras.net ook leuk voor mensen die meekomen en even ergens willen zitten. Maar bij onze stal is kantine en we regelen dan die dag natuurlijk zitplaatsen en terrasje of wat dan ook voor de aanhang. Als mensen B&B willen kan ik even vragen waar dat kan, is daar vast in de buurt wel van alles mogelijk, bijv. http://www.bedandbreakfast.nl/plaats/Rijsbergen of http://www.bedandbreakfast.nl/plaats/Rijsbergen?tab=3. Het is vlakbij plaatsje Zundert, geboortehuis van Van Gogh bijv http://www.vangoghhuis.com ook leuk voor niet paardenmensen om kijkje te nemen. Je hebt natuurlijk prachtige Breda op 10 km afstand.
Ik ben al aan t werk hoor Alleen tja, ik bok ook op t werk
VanHuisUit
Geplaatst: 18-08-11 22:12
Of ze dat in november ook nog doen / hebben weet ik niet. Denk dat je daar dan ook de meeting moet organiseren (zo zijn ze ook nog wel een keer denk ik zo, logisch lijkt me). Vind het niet erg hoor, als daar een meeting zou komen, maar dan zal iemand anders dat moeten willen organiseren. Bij onze stal zouden er ook vast wel een paar slaapplaatsen gemaakt kunnen worden hoor. Maar ik neem toch aan dat de meesten gewoon 's avonds naar huis willen gaan, ik wel in ieder geval. Het zou zeker in een weekend zijn, ik denk trouwens eerder aan een zondag, want dan is het het rustigste met verkeer als we buiten zouden gaan rijden.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 18-08-11 22:13, in het totaal 2 keer bewerkt