Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
van.. dat issie normaal echt nooit
Citaat:VHU: Ik heb even gereageerd in dit topic met doorverwijzing naar jou toe. Iemand die graag mee op de kar wil in omgeving rotterdam en vooral intresse in welshjes. Moest toen echt even aan jou denken. Misschien dat je dan wat vaker 2span kan rijden?
[EA-RVG] GZ: Iemand die Welsh A pony voor de kar heeft in ZH!
) tussen 11.00 - 12.00 op zijn zachtst in regio Rotterdam voor zover je daar van kunt spreken vandaag, dus toch de stoute schoenen aangetrokken, poowns op de trailer en richting Breda/Rizanta. Han is de hele dag meegeweest en het is altijd zo raar met die kinderen, op het moment dat je denkt, het interesseert ze echt niets, zijn ze opeens weer helemaal enthousiast. Hij heeft ontzettend goed meegeholpen, geen een keer gezeurd of we al klaar waren, echt helemaal top! Heeft steeds een van de pony's gedaan met opladen/uitladen, poetsen, inspannen/ uitspannen/uitstappen aan de hand. Dat is wel genieten hoor. Pony's waren ook erg goed hanteerbaar, ook top natuurlijk.
).
super 
voor tine
in de box. Bij elk geluid wat hij hoort staat hij te gillen.... voor hem dus heel goed dat we dit doen. Op trailer, er weer af, in de box, ergens anders zijn. Leren die jonge dingen enorm van. Hij is ook helemaal niet gewend in een box te staan. Bij ons is het inloopstal. Daarvoor heeft hij twee maanden bij iemand in een box gestaan (wat hij geen succes vond want hij was onhandelbaar
) en daarvoor heeft hij gewoon 2,5 jaar op de wei gestaan, dus hij is ook niets gewend.

voor dids-burka en rizanta meeting

) heb ik dan meer vertrouwen over rustige weggetjes dan door een bos wat ik nog niet zo goed ken. We zijn maar iets van 5 auto's tegengekomen heeeeeeeerlijk! Kijk dan durf ik wel met het tweespan en mijn wagen de weg op 

(meestal strookt dat wel met mijn bui
)
omdat hij met zijn buik over de grond schurkte 

, jouw fjord heeft écht iets
vind dat ook, heb weinig met fjorden, maar dids heeft zo'n sprankeltje wat 'm leutig maakt 

)
Naaltje schreef:vind dat ook, heb weinig met fjorden, maar dids heeft zo'n sprankeltje wat 'm leutig maakt
ook lekker actief geweest, leuk!!
holistisch dierenarts, interessant, met reden of niet? gewoon ''om te weten''?
11feb komt op stal de tandarts, jammer dat ik er dan niet ben anders had hij best eens bij dids mogen kijken. Niet omdat er iets is, maar omdat ik dat wel interessant vind
(al denk ik dat ze dan zowel boven als onder zijn hengsten-ruinen gevallen tandjes eruit willen trekken)
En moet eerlijk zeggen dat ik Peter op zo'n kwartiertje achter me had rijden met ook een tweespan, dus dat voelde ook wel 'veilig'. Plus natuurlijk mobiel mee.
Is compliment hoor
Moet zeggen dat als we een bak bij de poowns zouden hebben ik er ook wel eerder op zou stappen voor een half uurtje/drie kwartier, nu is dat bij ons niet te doen want voordat ik bij een veldje ben over de weg of bij veiliger fietspad ben ik al zo'n 15/20 minuten onderweg. 

ik ben namelijk buiten nogal gauw van 't buurten en 't janboerenfluitjes terwijl ook daar m'n knol gewoon niet moet bananen (krom lopen
) en vlot moet zijn.. maar op een of andere manier
)