Citaat:
VHU: Ik heb even gereageerd in dit topic met doorverwijzing naar jou toe. Iemand die graag mee op de kar wil in omgeving rotterdam en vooral intresse in welshjes. Moest toen echt even aan jou denken. Misschien dat je dan wat vaker 2span kan rijden?
[EA-RVG] GZ: Iemand die Welsh A pony voor de kar heeft in ZH!
Super bedankt Rivaldo, ik heb direct een berichtje geplaatst, lief dat je aan me hebt gedacht!
Zo'n fijne dag gehad
De wind was volgens windfinder (ja ja, handig als je een man hebt die doet aan modelvliegen, die kijken altijd hoe de wind staat en hoe hard
) tussen 11.00 - 12.00 op zijn zachtst in regio Rotterdam voor zover je daar van kunt spreken vandaag, dus toch de stoute schoenen aangetrokken, poowns op de trailer en richting Breda/Rizanta. Han is de hele dag meegeweest en het is altijd zo raar met die kinderen, op het moment dat je denkt, het interesseert ze echt niets, zijn ze opeens weer helemaal enthousiast. Hij heeft ontzettend goed meegeholpen, geen een keer gezeurd of we al klaar waren, echt helemaal top! Heeft steeds een van de pony's gedaan met opladen/uitladen, poetsen, inspannen/ uitspannen/uitstappen aan de hand. Dat is wel genieten hoor. Pony's waren ook erg goed hanteerbaar, ook top natuurlijk.
We zijn met het tweespan mooi rondje wezen doen van zo'n 8 km. En ze deden het zo super! Mooi met elkaar oplopen, zeg maar 80% in pittig drafje gedaan, is dan zo leuk om te doen. Het waaide wel maar ze trokken zich er niets van aan (ze zijn natuurlijk altijd wel vlot
).
Daarna Han in de kantine geinstalleerd met spelletje / boekje en met Rizanta gaan rijden in de bak. Nou die trok zich dus ook nergens wat van aan en liep zo heerlijk relaxed
Pony's blijven vanavond bij Petrideko staan, gaan we (Tamara, mijn vaste groom) en ik morgen mee aan de slag in enkelspan. Kan Tamara ook weer eens lekker mennen en het is voor de pony's natuurlijk ook goed.
En we zijn via de McDrive weer teruggegaan...hoef ik ook niet meer te koken