zo
op stal is het hooi binnen
en voor zover ikhet zag, zijn het touw-pakjes geworden ipv plastic 
gelukkig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

op stal is het hooi binnen
en voor zover ikhet zag, zijn het touw-pakjes geworden ipv plastic 
Ik heb 2 jaar geleden geprobeerd om te beginnen aan "start to run", maar ik kwam met geschaafde knieën, handen en ellebogen thuis... Iedere keer als ik ging lopen ging ik tegen de grond, ofwel door struikelen, ofwel doordat ik door mijn knieën of enkels zakte, allemaal best wel pijnlijk.
. We mogen dus nu M starten, volgende maand moeten we er meteen aan geloven
.
) Dennis schreef:Met bit is niet zo zeer wennen(ze heeft wel vaker een weekje vrij of word een weekje bitloos gereden), maar vooral met een verbouwde mond.
Was al een maandje aan het rommelen dat ze soms rechts iets vast hield, sluipt er in en was proberen het rijtechnisch eerst op te lossen (en thuis ging dat erg goed, alleen op wedstrijd met wat spanning kwam het er dubbel uit). Nu voelde ze heel anders in haar mond en kon ik op rechts gewoon contact krijgen.
Vind het goed van je dat je dat volhoud, ik zou bij de 5e nacht toch echt even in slaap vallen tussendoor. Ben echt een ochendmens, geen nachtmens. Is dat iets wat je vaker moet doen of toevallig deze 15?
en meteen volgende maand al, dat schiet op! Mooie foto's laten maken he 
Schrok me dood. Meteen laten weten wat ik daarvan vond
Hopelijk eerste en laatste keer dat ie zoiets doet. Ben altijd een seconde te laat met corrigeren, meestal is het net een seconde later dan de 2 seconde die hoort (zover ik weet) Maar hij schrok al van mijn HEEY
die was sowieso 'raak'
Eventjes de pony's gekroeld, boodschapjes gedaan en daarna voetbal gekeken.
dan 1,5 uur rijden en dan ben ik in Gorredijk. Ben benieuwd
altijd weer leuk zo'n wedstrijd
altijd leuk
volgende week zaterdag waarschijnlijk weer
moet ik weer naar friesland
.
zal uhmn half 7/kwart voor 7 zijn
.
) ga ik lekker op pad met Alwyn.
maar alsnog een seconde te laat. (Vandaar dat ik zelfs na bijna een jaar nog steeds problemen heb met dominantie
) Maar de eerste 6 maanden was helemaal een ramp. Stonden hij buiten recht overeind tegenover me omdat we zo een ruzie hadden wie iets besloot.
Of is het nou andersom.