Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Dames, 1 dag gemist en volgens mij zijn er weer 10 pagina's bij! Maar een lesdag ben ik altijd voor in. Zaterdag rijd ik een demoles bij adb. Maar Det is niet te genieten/niet helemaal oké. Maar ik kan mijn vinger er niet opleggen wat er nou is, erg irritant.
Mijn excuses voor dit egobericht!
) en mennen erg goed werkt (tot nu toe dan). Zit ze anders gewoon niet tegen hengstigheid aan of zoiets? Je had hiervoor toch een ruin? Merries zijn soms gewoon een beetje typisch 

Maar goed, morgen dus maar weer een buitenritje. Kan het wondje aan zijn kin nog even beetje helen. (en de plekjes op zijn neus. Reed altijd met bontje om neusriem, maar met sperriem eromheen was dat wat lastig. Ga toch maar gat knippen in bontje, zodat het er weer om past. Rembrand heeft ook een supergevoelige huid, erg lastig)
Citaat:Dat geschaard staan en dan braaf blijven wachten herken ik, dat deed Thabor bij het beleren ook. Gelukkig maar, want mijn vorige paard bleef NIET keurig staan, waardoor je dan dus ongelukken krijgt.

ben je het EK dresssuur aan het volgen onweert het daar in rotjeknor en hebben ze dus de wedstrijd stil gelegt
jij ging mennen met dids toch?

.