VanHuisUit schreef:@Lacuna las er wat overheen, dat is wel heel vervelend, je was toch net zo blij dat ze van de verzorger ook lekker aandacht kregen?
ahh... Hij moet al af en toe met een roze zadeltje lopen, en nou zeg je ook nog ze tegen hem...
Hij is een echte je-weet-wel-hengst met een heel groot ego
Nouvel, ja ik zou het liefst ook alles zelf in de hand hebben. Maar het gaat op dit moment met mijzelf niet goed, en bij alle andere dingen die ik moet doen zijn mn twee jongens me gewoon teveel. En dan gaat het me niet eens om de gewone dagelijkse verzorging, voeren, mesten etc doe ik natuurlijk absoluut.
En Storm heeft natuurlijk gewoon veel aandacht nodig, hij is 2,5 en moet nog heel veel leren. En om Sun nou ook gewoon nog recht in zn oogjes te kunnen kijken dacht ik, dan zoek ik iemand die een paar daagjes puur en alleen voor hem komt, zodat hij zich niet vergeten of aan de kant geschoven voelt. 
Maar goed, ik moet maar even zien, even met de andere verzorgster kijken wat zij wil. Zij doet hem nu 1 dag in de week, maar half maart is haar stage afgelopen en wil ze heel graag terug 2 dagen in de week komen, dus dan heb ik al wat meer ruimte.
deze aankomende week heb ik heel de week vakantie, en dan daarna is het nog maar 4 weekjes slapen. En straks kunnen de shetten natuurlijk ook weer lekker op de wei, en dan is het gewoon allemaal veel minder werk en veel gemakkelijker.
Neemt niet weg dat ik er evengoed nog behoorlijk van baal, het ging allemaal zo lekker!
groetjes, lacuna