Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.. ga dan zeker weten met het span
wat een ellende!
moet dan nu geld overmaken van de spaar naar onze betaal rekening anders sta ik enorm rood. Vind dat dan wel zo bagger van zo'n bedrijf. Als ik genoeg omzet ergens anders draai zijn zij de eersten waar ik niets meer voor doe, ben er helemaal klaar mee
).
.. vorige keer heb ik erg genoten en het was toen ook zo mooi weer.
VanHuisUit schreef:@Lacuna las er wat overheen, dat is wel heel vervelend, je was toch net zo blij dat ze van de verzorger ook lekker aandacht kregen?

deze aankomende week heb ik heel de week vakantie, en dan daarna is het nog maar 4 weekjes slapen. En straks kunnen de shetten natuurlijk ook weer lekker op de wei, en dan is het gewoon allemaal veel minder werk en veel gemakkelijker.

. Hij krijgt het absoluut niet slecht en komt hemelsbreed een 1 km van ons huis te staan.

. Wilde eerst met Rembrand ohz gaan rijden, maar zoonlief wilde ineens rijden, en natuurlijk eerst. Dus eerst pony opgezadeld, even gelongeerd en toen kind erop. Pony reageert nog steeds (maar wel veel minder dan een jaar geleden) op de wind, maar zodra zoon in het zadel zat haast niet. Een keer ging er zo'n schokje door hem heen, dat vond zoon wel eng, maar verder geen pas verkeerd. Toen zoon er weer af was nog even licht aan het werk gezet.
Maar goed, we willen ook sparen, moet ergens vandaan komen.
tine

daarna in Bergen wat gaan eten en toen daar het bos ingeweest..... dorp doet zijn naam eer aan
wat een heuvels......

kan ze vast wennen
)

die vlek bij d'r linkeroog vind ik echt leuk