Gisteren gelest met Ferro in het begin hield hij weer enorm vast op rechts. Na het losrijden weer even in slofhouding gezet en daarna ging ie toch wel lekker lopen al zijn we er nog niet.
Vanmiddag even 2-span en dan moeten ze allebei even in de was. Daarna hooi halen 200 pakjes voor de winter en vanavond parcours opbouwen voor morgen en dan morgen mijn 1e 2-span wedstrijd spannend hoor !!!
Okee Ja echt jammer van Sjors Had jullie graag zien rijden op Tull en Maasdijk. Heb Remco vorig jaar op Tull wel zien rijden geloof ik.... echt zoooo zonde.....
Ik weet het niet, wilde zowiezo meedoen met de driedaagse, maar dat ligt nu in handen van rivaldo zeg maar.
Tum is heel anders, heel gevoelig, vluchtig, maar een lief karakter. Als de da er weer is wil ik zijn oog even controleren.. gisteren stond ik in het land naast hem wil zijn halster om doen ,, bijna om toen schrok hij zo erg,, want leek net dat hij het halster opeens zag ..
Wat een kl*te-examen... Het beste wat ik erover kan zeggen is dat hij afgelopen is. Wel grote kans dat ik dit examen nog een keer zal bezoeken in september met de herkansingen...
Tine, hoe gaat het nu?
Verder een hoop gelezen over onzekerheden en striemen en wel-of-niet mogen klagen. Ik heb voor mezelf voorlopig maar eens besloten dat ik tevreden ben met wie ik ben, en dat mijn "geweldige" persoonlijkheid de foutjes in mn lichaam wel oplost, en dat mijn "prachtige" lichaam de foutjes in mn persoonlijkheid weer compenseert Wat er dus eigenlijk op neerkomt dat ik absoluut niet perfect ben, maar te lui ben om er iets tegen te doen of om me eraan te irriteren, en mn vriend en mn paardjes hebben er geen last van, dus dan is het voor mij weer ok. *alleen nog ff die laatste 2 ellendige kilo's die niet los willen laten... * Nja, de theorie verschilt blijkbaar toch nog van de praktijk...
Ook nog gelezen over vogels. Ik heb vroegah ook nog een parkietje gehad. Super-vrolijk beest, tot ik hem los door de kamer liet vliegen en mn raam nog open stond... Daaaag parkietje...
Nu alles voor morgen in orde gaan maken. Ik start dressuur en vaardigheid op Wouwse Plantage, en ben er NOG zenuwachtiger voor dan voor mn examen van vanmorgen, dus dat beloofd wat! Die paarden deed ik toch voor mn ontspanning?!
Zo lief hoe jullie met me meeleven!!! Echt heel erg bedankt.
De dierenarts is net geweest en hij denkt dat hij nog iets voor Quincy kan doen, met verdoving en dan met hamertjes op de ruggenwervel. Helaas (wel een beetje dom, kost ons nu ook weer extra geld en tijd) had hij de hamers niet bij zich. Komende maandag gaan we met de trailer naar de kliniek en wordt Quincy daar behandeld.
Wordt vervolgd.
sander_lotte
Geplaatst: 18-06-10 18:14
@ Tine: wat goed dat de dierenarts nog iets wist! Hopelijk helpt die behandeling...
Jeetje, hopelijk helpt het een beetje Tine! Veel sterkte en succes.
VanHuisUit
Geplaatst: 18-06-10 19:35
Nou net van alles getypt en bijna tegen iedereen die vandaag heeft gepost aangehaald, zegt het systeem dat ik een kladje had gemaakt. Nou echt niet. Maar om alles nu weer opnieuw te doen...
Het belangrijkste is Quincy, Tine wat fijn dat er misschien iets is dat ervoor zorgt dat jullie paard nog wat langer bij jullie kan zijn!
En ik heb handschoenen overgenomen van Monique!
Iedereen op wedstrijd heel veel plezier en succes. En iedereen dit weekend voor de rest fijne paarden/pony uren. Moet zelf morgen hele dag werken maar zondag hoop ik wel tijd te hebben om te gaan mennen.
tine, hopenlijk gaat het helpen wat de DA voorstelde. ik duim voor jullie!
Mastrootje
Geplaatst: 18-06-10 20:32
Gister nog met m'n gezicht in de brandnetels beland Wil wat meer gaan sporten met Tijger, dus eergister er weer achter en hardgelopen. Ging zo goed, dus ik had gister mijn hardloopschoenen mee genomen en weer lekker naar buiten. Waren op een zijbospaadje mooi aan het draven, ging harstikke goed. Struikel ik natuurlijk in eens Echt iets voor mij. Pony was aan het halster en langeteugeltjes vast gemaakt, maar ik liet natuurlijk ondanks de val niet los. Hij schrok me behoorlijk, maar sleurde me niet echt mee. Keek me eerst aan van WAT DOE JE?! en kwam toen naar me toe gelopen en even bij me staan om te kijken wat er nou aan de hand was Lievie.
Had er nog de rest van de avond last van, kon savonds mijn oordopjes van m'n muziek niet indoen. Nu niks meer gelukkig