[AR] [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 00:54

Afbeelding
Werd ik gisteren in het ziekenhuis wakker met een zonnige foto van mijn welshmeisjes,wat een mooi begin vd dag,kreeg erna te horen dat de wonden er netjes uitzagen en ik naar huis mocht.[/img]

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 07:21

Heerlijke foto HT. En lekker thuis bijkomen van operatie. Heel veel beterschap!

Belker

Re: [HK] De paden op, de lanen in...... rijtuigje deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 09:25

Hele mooie foto HT, sterkte met herstel.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 12:24

Afbeelding

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 15:32

HT beterschap en een mooi ontwaken met de welshjes.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 17:10

Wat een prachtige foto voor boven je bed, bank of waar je lekker aan het bijkomen bent HT :(:) heel veel sterkte. Is het nu herstellen of moet je hierna nog weer bestraling of chemo??

Bij jullie ook nog een witte wereld Tine.
Hier heerlijk eind gewandeld met m'n vriend, die woont in Den Haag, dus totaal ander buitengebied dan wat ik hier heb. Ben onderhand aardig thuis in duin / strand / en wat daar rondom zit. Had Wiske mee. Erg veel vogels gezien die ik anders zelden zie, veel puttertjes (zie ik hier wel af en toe) maar zelfs houtsnippen en geelgorzen plus zelfs een koperwiek, die had ik nog nooit gezien. Mijn zoon vindt dat ook allemaal wel prima, heeft hij het rijk alleen. Hij is onderhand bijna 19... tja dan is het wel fijn als je moeder af en toe de hort op is :P

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 22:20

Vandaag bij Nazyck geweest. Gelijk fotos in de sneeuw gemaakt.
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 22:31

Mooi Belker

Vandaag had ik de binnenbak gereserveerd. Na een week niets kunnen doen, wilde ik toch wel even rijden. Super braaf , opstappen en wegrijden. En dat na een week niets doen , in de wei wordt ook niet veel gedaan. Heel blij mee.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 07:14

@belker knapperd <3

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-21 14:21

Belker, mooi <3
Tine, lekker gereden, goed bezig !

Vanmorgen weer met de huskys gaan sleeën... <3 genoten !! Onvergetelijke winter...door magisch bos..zo gaaf..

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 14:43

Biancacoo schreef:
Belker, mooi <3
Tine, lekker gereden, goed bezig !

Vanmorgen weer met de huskys gaan sleeën... <3 genoten !! Onvergetelijke winter...door magisch bos..zo gaaf..

Dat moet echt zo gaaf zijn! Heb je nog foto's gemaakt?

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 15:22

Wat heerlijk buiten even rondje bos gewandeld,heel voorzichtig maar bij het laatste stuk een schuiver gemaakt....oeps..vinden mijn hechtingen niet zo leuk. :(
Wat een leukerd belker
Biancacoo weer heerlijk met de hussen op pad

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 15:39

Dat vraagt om wen filmpje Biancacoo, echt genieten.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 15:46

HT, lekker genoten buiten. Maar wel even schrikken met het uitglijden.
Bianca, wat zal jij de afgelopen week extra hebben genoten met je honden. Jammer dat het weer voorbij gaat. Aan de andere kant ook wel weer lekker als de sneeuw weg is.
Belker, hoe oud is Nazyck nu? Hij heeft echt een prachtig koppie

Nou, voor iedereen die het leuk vindt: geniet nog even van de sneeuw en het ijs!

fijne dag verder
Ik ga nog even aan de slag met lessen voorbereiden.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-21 18:59

Ht..oei...hopelijk niet veel pijn gedaan...
Gem..ja foto's heb ik ook een filmpje, maar ik ben niet handig genoeg om ze hier te plaatsen...wel op fb..

Man is al weer druk met de coördinatie van de strooidienst..ijzel morgen voorspeld..pas op als je de weg opmoet morgen..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 19:04

Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat. Ga maar om 7 uur van huis. Kan ik heel langzaam rijden als het glad is

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 22:45

tine10 schreef:
Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat. Ga maar om 7 uur van huis. Kan ik heel langzaam rijden als het glad is

In Drenthe zijn de basisscholen dicht morgen. Bij jou niet?

Ik heb niet geschaatst. Ook echt niks voor mij. Plus met mijn rib is dat ook geen optie. Het doet nog steeds mega zeer. Vanavond mijn laatste ibuprofen 600 maar morgen de huisarts maar weer bellen want met 3 x 600 ibu redden ik het gewoon niet. Met 3 x 600 ibu en 3 x 2 paracetamol erbij is het uit te houden maar gisteren had ik echt een slechte dag. Vandaag iets beter maar opstaan uit een stoel of je veters strikken is echt pppfffff.

Ik heb ook echt niks met winter ( gun het iedereen die genoten heeft) maar kom maar op met de dooi en de lente mag er achter aan.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 00:08

Afbeelding
Biancacoo hier is een leuke foto van jou 'span' ,ik vind het zo'n gave foto[/img]

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 00:37

Tine, Nazyck wordt 2 dit jasr.
Ik moet voor mijn buitenlandse paarden de paspoorten nog in NL registreren. Binnenkort maar een afspraak maken en Nazycks paspoort ophalen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-21 09:03

Ha ja Ht die vond ik ook erg gaaf. Bedankt voor het plaatsen..
Heb er ook nog gemaakt gisteren toen alle 4 m'n huskys mee waren.. maar deze is gewoon heel mooi idd. Bedankt.
Hier online lessen voor zoon..maar hij had zware buikgriep..en heeft nog wel last van zn buik...

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 14:18

Bianca gaaf zo in de sneeuw met jouw hussen.

Belker knap paard.

Er komen mooie foto's voorbij maar ben weer van alles vergeten. Wel meegelezen maar geen puf om te reageren.

Het is met de winterse omstandigheden best wat meer werk voeren en water geven en mest ruimen.
Dus besloten om een ander 5*huisje voor Lau te zoeken en dit valt niet mee, mannetje is alleen geschikt voor weidemaatje en wandelen met zijn rugprobleem, je kan hem niet belasten maar in de wei heeft hij er geen last van want speelt en rent vrolijk rond en hapt de grote baas (haflinger) lekker in zijn bil en deze vind dat nog goed ook. Straks komt Cor terug uit de opleiding dan heb ik er 5 lopen en dat wordt toch echt teveel, Mafje wordt 22, Pep 17 dus 2 in de (actieve) vut vind ik genoeg.

Hier is het nu een natte bende veel regen op een bevroren ondergrond dus een waterballet.

Nou nog het laatste stukje vloer boenen in het vakantiehuis en dan is de grote schoonmaak daar klaar en hoef alleen maar de kozijnen wat bij te tippen en kunnen de gasten weer komen.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 14:36

Nou marg1 precies op tijd klaar want volgend weekend word het 14-16 graden,tjeetje kunstmeststrooiweer is normaal pas in maart :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-21 08:53

Goedemorgen, fijne dag iedereen.
Marga druk aan de schoonmaak..net voor het lentr achtig word, en een nieuw thuis zoeken, succes, best lastig soms.
Mooi paard Belker.
Hier nu overal slush puppy ipv sneeuw op de grond...hopelijk dooit het nu snel weg...

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 16:53

Zo het vakantiehuis is schoon, nu mijn eigen huis nog :r zo geen zin meer.

Lau zetten we niet op marktplaats eerst maar kijken of het via via kan. Want als ik reageer op weidemaatje gezocht dan haken ze af als ik vertel dat hij alleen daar maar geschikt voor is i.v.m. zijn rug.

Hier is het nog glad in het bos dus de mannen hebben nog minstend een dagje vrij. Wel is de sneeuw al weg in de wei (lag ook niet zo veel) maar de sneeuwduinen zijn nog niet verdwenen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 21:21

Groot gelijk Marga. Gelukkig zijn het niet de duurste paardjes. Toen met Ber zat ik op een gegeven moment echt met mijn handen in mijn haar, waar laat je zo'n dier. Werd toen her en der wel gezegd van dan moet je haar maar laten afmaken maar daar vond ik haar gewoon veel te goed voor. Dat doe je ook niet zomaar. Maar het rottige is dat je nooit weet of mensen eerlijk naar je zijn. En of de omstandigheden daar ook niet weer veranderen. Moet zeggen dat Ber heel goed terecht is gekomen... dus het kan ook goed gaan. Cathey trouwens ook. En dat waren beide geen eenvoudige projecten.

HT voorzichtig, hoop dat je dag bij dag je krachten weer wat terug krijgt... revalidatie na alles wat jij hebt meegemaakt is vaak een kwestie van behoorlijk lange adem :(:)

Wat een leuk paard Belker :j +:)+

Hier is de verbouwing van mijn badkamer en toilet begonnen. Zag er enorm tegenop vandaag was het sloopwerk. Is wonderbaarlijk goed gegaan, alles is netjes gebeurd. Grote opluchting.