[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 16:56

Sonjim, dat klinkt goed. Spannend nog even
VHU: heeft een heilig Pietje vandaag hahaha

Nou, ik ben wel redelijk gesloopt nu. Waren 26 kids, maar super druk. Dus ze hebben geregeld met de armen over elkaar met de mond dicht aan hun tafel gezeten. Niet leuk, maar wel noodzakelijk :+ . Wel leuk was om te horen dat de kleuterjuf mij zo goed vond en zij had gezegd mij in te schakelen voor groep 4 vandaag en groep 3 donderdag. Weer een opsteker.

En vanmiddag gebeld of ik morgen dan toch echt een groep 7 wilde doen. Dus eens zien wat ik krijg als ik aankom hahaha.

Dus zo maar even nadenken wat ik voor hun achter de hand kan hebben.
Manlief mag dan morgen met zoonlief naar gitaarles, kan ik even bijkomen voor hij naar dressuurles moet. Les met beide ponys deze keer ivm kampioenschappen komend weekend, dus weer druk.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 19:13

Piet, was lekker bezig!
Amadeus ook grrr soms haha

Leuke foto van Anton :D

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 19:29

goedeavond

@ tine is druk met invallen.. en kids met straf aan tafel :D
@ vhu heeft een heilig boontje.. piet weet dus donders goed wat wel en niet mag
@ sonjim heeft weer kijkers voor de pony
@ vhu mooi dat het zo goed gaat met ollie en mooi beoordelingen
@ ls dat heeft iedereen wel is.. gewoon lezen en reageren als je tijd en zin hebt.
@ baudyh al 6 kilo kwijt.. zit je nu ook lekkerder in je vel?
@ janouk heeft rondje storm gedaan met meneer anton.
@ ips heeft leuk nieuw paard.. hoe gaat het daar inmiddels mee?
@ bianca hoe heeft je man het gevonden op wedstrijd?

wij hebben zaterdag weer wedstrijd gehad in onstwedde.. eigenlijk moesten we met Hidde om half 10 starten maar vrijdagavond op de terug weg naar huis had de vrachtwagen een klapband en dat moest zaterdag voordat H weg kon gemaakt worden.. maar gelukkig zijn ze in onstwedde altijd erg mee werkend en konden we later starten. met Hidde in de L 188 en 180.5 punten en een 3de prijs.. om half 3 met 2 span in de M wat goed begon maar na een aantal onderdelen had het rechterpaard de kinketting los maar toch nog 191 en 188 punten en 1ste en 2de om half 7 nog met 4 span voor het eerst in het ZZ hadden we 213 en 216.. maar met 4 span in 20x60 is wel krap..

Afbeelding

gister weer met het 4 span getraind in pesse en donderdag weer kadertraining in ermelo.. vrijdag niet naar les omdat het anders echt te druk wordt want we moeten zaterdag om 8 uur starten in assen op de districs kampioenschappen dressuur.. dat betend dat de vrachtwagen om kwart over 5 van huis moet ~~}> ~~}>

butterfly gaat ook steeds beter en heeft ook zijn watertraining gehad
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:05

_/-\o_ lanouska..wauw wat een samenvatting....
Mijn man heeft de hondjes laten doen waar ze van houden !! Vind het wel grappig om te doen...maar zal niet zijn hobby worden...
Vind t lief dat hij het gedaan heeft voor ons zoontje. .lekker ff minivakantie.

Verder...nog weinig puf om overal op te reageren...sorry..k lees wel mee..

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:29

Ben er eindelijk achter hoe je een foto via de bokt - upload kunt plaatsen :o?
QH in training in een oefenwaterbak voor de impuls marathon in maart. Het gekke beest verbaast ons elke keer. Vaak negatief, maar soms ook positief *\o/*
Overigens was dit "prutslootje" in het midden zo'n 70 cm diep! De 25 inch voorwielen stonden tot de velg bovenaan in het water. De eerste keer moest ik gauw op de kussens springen :D .

Afbeelding

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 23:09

Leuke foto Gem!
Lanouska als ik jullie schema zie denk ik, moet er niet gewerkt worden hihi. Ik zou gek worden.
Knuffel voor biancaooo
Tine is heel druk, maar wel goed voor je zelfvertrouwen!

Hier ook ff druk. Morgen wordt nieuwe paardje gekeurd, dus dan meer nieuws haha. Ze is wel vreselijk lief hoor ! Det is nog wel van streek en Keshya dikke vriendinnen met Catey. Fera staat goed bij boomkamp. Eerste filmpje al binnen Fera voor de sulky in de binnenbak met 12 jarige aan de leidsels (zonder cap). ....

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 06:13

Haha die gekke Fera, is blijkbaar onder de indruk. Hop voor de sulky. Fijn als ze het daar goed doet. Succes met de keuring

Lanouska, ik ben blij dat ik maar 2 paarden te trainen heb. Haha zo'n vierspan in conditie houden......echt veel werk. Ik vind Butterfly echt heel chique. Mooi model.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 07:02

Bij Boomkamp is fera wel op een goed adres. Dat komt vast goed. Neem aan dat hij een goed plekje voor der vind.
Wij hebben ook een keer een paard via hem verkocht. Die mensen zijn zo wijs met het paard.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 07:15

Het is niks voor mij een paard wegdoen. Maar nu voelde het goed zo. Iemand anders kan veel meer plezier van Fera hebben. We hebben haar een goede basis meegegeven.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 08:09

Ipsilonka, fijn dat je zo'n fijne berichten over Fera krijgt.
Gem lekkere waterbak om te oefenen.
Lanouska druk schema.

Hier vandaag 2 afspraken bij Blaize ben benieuwd en vind het raar genoeg wel spannend merk ik. eventuele koper gaat haar bij bevallen direct vanaf morgen zelf verzorgen. Dat is wel meteen een hele grote stap voor mij in de goede richting. We hebben gisteren nog een tijdje gebeld en het voelt eigenlijk gewoon goed.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 08:43

Dan ga ik voor je duimen Sonjim!
Wat fijn Ips, je hoeft niet altijd een paard te houden voor het paard. Soms zijn ze op een andere plek of met een andere baas minstens zo goed af of zelfs beter. HEb dat zelf vaak genoeg meegemaakt, als koper of als verkoper. Ik heb erg veel respect als iemand het paard van jong tot oud helemaal zelf meemaakt maar het is niet de 'enige' manier.

Zoonlief en ik pakken zo de trein voor dagje Amsterdam. Op verlanglijst van zoonlief staat al lang een rondvaart en Madame Tussaud :+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 09:03

Gem, mooie foto !
Ips, goed nieuws van Fera ! fijn ! en duim voor je keuring van het nieuwe paardje.
Vhu, veel plezier voor jou en zoon.
Tine, succes.
Sonjim, ik duim voor je ! zou mooi zijn als het klikt met Blaize.
lanouska, mooie foto's...20 x 60 lijkt me knap stuurwerk met een 4-span...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 09:26

Goeiemorgen!

Sonjim, ik moest 2 x lezen.... dacht "die pony is toch niet drachtig?" ?
Lanous heeft het druk met de peerdies!
VHU, heb je een spoordeelkaart te pakken? Die combi van trein+boot+Madam Tussaud zijn vaak in één goedkope aanbieding!
Ips, zo denk ik er ook over: een paard moet er wel béter op worden als hij de deur uit gaat. Alleen de handelspony's (meest in opdracht) werden om commerciële redenen verkocht. Ik heb wel zitten twijfelen over Fera hoor, zelfs nog even over gehad met LvG (die jij ook kent), maar zij vond (ook) dat ik me aan mijn plan moet houden.

Hier alweer 2 zieke oppaskinderen in huis...... het houdt niet op, niet vanzelf :)ddd . Ach, vriendin heeft het zwaar zat op de zorgboerderij nu haar vaste medewerkster overspannen thuis zit, zij dus 6 dagen p/w moet werken, de helft van de stagiaires ziek is en huishouden/kinderen ... /man :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 14:02

Wat een dag. ... maar snel vergeten. Helemaal gesloopt nu.

Gem heeft zieke kinderen in huis
Vhu veel plezier
Sonjim spannend

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 16:24

Zucht ff ego. Catey blijft niet hier

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 16:27

Niet goedgekeurd? -O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 16:46

Ips :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 17:03

He verdorie Ips bah -O- :(:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 18:32

Ips...dat is zonde .....balen :(:) ....niet leuk.....

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 18:37

sjit ips Balen!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 19:20

balen ips,komt fera dan ook weer terug?
alles ff een beetje meegelezen,ben nog aan het bijkomen van de DK,2 winstpunten op de teller erbij en 2 heerlijke proeven gereden.en....score word al steeds hoger *\o/* zondag maar weer eens een minimarathon crossen. :j
gekke jane....vandaag aan de dubbele longe,gaat het heel hard hagelen(moet ze maar aan wennen) gaat ze rondtollen... :oo 5x dubbele longe om haar nek....leek wel een westernpaard zo snel.... _O-

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:05

He jammer ips.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:12

Ips balen zeg.
Hier een enthousiaste kijker dus ze is nu een week op proef. Wel gewoon in mijn wei.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:46

Ja echt super balen. Fera krijgt zaterdag kijkers. Dat wachten we ff af. Anders komt ze terug inderdaad...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 22:17

@Sonjim dat is een mooi bericht, super!
@Ips dat zou echt mega balen zijn zeg... niet alleen Catey niet goed maar ook Fera weer terug... ga enorm voor je duimen dat dat niet hoeft...

Hier erg leuk dagje Amsterdam gehad. Maar wat is het daar druk zeg. Ben Rotterdam gewend en ook onze binnenstad kan druk zijn maar A'dam is nog tig-keer zo erg zeg niet normaal