Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kreeg berichtje dat hij een echte showbink was en stalbaas van hem had genoten
ben heel benieuwd hoe de hartslag meter sessies gaan verlopen!
het heeft hier wel hard gewaaid, af en toe van die enorme vlagen. Waren paar bomen omgegaan in het park. Maar vond het minder erg dan paar weken terug...
), maar ze liep dan keurig weg. Verder heel lief bij ons gelegen en niet aan de kado's gaan knabbelen of zo.
Ik wil haar niet te veel inhouden, dus schipper nu wat, beetje pompend remmen, kalmeren met mijn stem en aan het werk zetten zodat ze daar het hoofd bij moet houden. Iemand hier nog tips voor?? Na een poosje gaat het wel beter, maar het is ook een kwestie van wennen natuurlijk. Maar ik vind het af en toe wel erg spannend hoor! Ben niet zo'n held..
tenminste zo merk ik het bij mij op stal.
Geen idee of dat verstandig is

heb met stalgenootje misschien een leuke deal, kopen grote fles CB en verdelen het over twee flessen dan hebben we allebei half en het scheelt in de prijs
Wel eens aan tweespan gedacht met het paardje wat zo kijkerig is en niet van stal weg wil? Als ze met z'n tweeen zijn is het een stuk minder spannend eng en ben je met z'n tweetjes
moet je wel goede hulp hebben, dat is vaak net weer wat lastiger natuurlijk.
dapper van je trouwens!
. Wat kan een mens blij zijn met sh!tzooi
.