Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jelleee schreef:Vraagje: ik heb vandaag een proefrondje mogen rijden met een hca en mn eigen pony. Reed erg comfortabel alleen ik had redelijk wat last van de strengen die langs mn benen kwamen. Nu doen sommige bontjes er om of de strengen door de voetsteunen, werkt dat dan voldoende zodat het geen pijn meer doet? Stoeltje stond iets te ver naar achteren voor mij wellicht had dat er ook nog mee te maken?
Lori schreef:Ik heb er hier nu echt van overtuigd dat de sulky pirouette niet in evenwicht hangt. Nu klappert die in draf in de lichtogen al half zwevend maar kan dat die in slowmotion telkens de onderkant van de lichtogen raakt ook. Gaat te snel om goed te zien. Dan krijg ik mijn ene voorstuk niet goed vast (schroefdraad bout kapot) ga zien voor andere inbus bouten maar het gevolg is dat die verdraaid en al het gewicht dan op de andere terechtkomt waardoor mijn schoftje scheef trekt.
Dus hoe dat ding terug in evenwicht krijgen, voor de gene die bekend zijn met de pirouette hij hangt nu in het voorste gat (verste van de kar af) van lamoenafstelling, bankje volledig naar achteren. Finn is 93cm hoe kan ik hem beter hangen wat is logica qua die lamoeninstellingen ?