hoe is het met gwin? gedraagt ze zich met de kou ook nog?
Hier trekt de lucht zelfs open zie voor het eerst in 3 dagen blauwe lucht
Ollie1
Geplaatst: 05-12-12 12:30
Soooo, wat is Beer gegroeid zeg
Hier ook weer heerlijk dressuurmatig aan de gang geweest... ik ben zo , Bruutje gaat steeds losser in het lijf en op eigen benen lopen Ik heb nu al weer zin in de dressuurles van aankomende dinsdag... want we gaan het écht snappen
@ Frensie @ Ollie fijn dat het rijden zo goed gaat.
Zo had nog is wat....Had in augustus een mooie bucas outdoor besteld, gepast.....was lekker aan de ruime kant, lekker warm. Leg ik hem van de week op te klein Nu heb ik aan iemand gevraagd of ze hem wil overnemen, maar dat wordt een twijfelgevalletje of die op haar Pown wel past.....anders heb ik een mooie blauwe bucas Freedom 300gr in de aanbieding, maat 5,6 (165).
Wel een goed teken by the way, dat Pown mooi in zijn spieren aan het ontwikkelen is
Ik vind dat Beer voldoende in de hoogte gegroeid is, nu moet hij nog wat gaan uitzwaren Gwin houdt zich redelijk rustig, maar wel dankzij de vetranquil... Hier ook zonneschijn!!!
Dingetje balen dat deken niet past maar fijn dat Pownie spieren krijgt!
Ollie1
Geplaatst: 05-12-12 13:10
@Dingetje , balen van je deken. Hier ook maat 1.65 echter zweer ik bij Horseware daar Bucas voor Brutus bij de boeg vaak te krap zit (brede Harry ) en inderdaad je moet het positief zien...het wordt ook een 'bonkie' voor de wagen @Frensie, wat fijn dat Gwinn zich redelijk rustig houdt... toch altijd lastig bij 'overactieve' diertjes om de rust er in te houden ter bevordering van de genezing
Net even met de zwaber door het huis geslingerd... zo iets....muziek lekker hard aan....
Maar dan iets minder ENTHOUSIAST
Ollie1
Geplaatst: 05-12-12 13:16
@Dingetje, ik bedenk me net dat ik nog zo'n nieuw in de verpakking Bucas borstverbreder heb liggen (daarmee maak je het borststuk van je deken breder) dan hoef je je deken niet te verkopen en kan die brede Harry van jou gewoon zijn nieuwe Bucas deken op
Het is er zo één maar dan in grijs
tallechie
Geplaatst: 05-12-12 13:21
Ollie dat plaatje kan hier ook gelden.... Ben de laatste tijd zo actief in huis bezig... ik vroeg me vanochtend af wat ik in het huishouden moest doen, want had gisteren alles al extra goed gedaan. De extra dingen moeten wel, maar dat kan ik niet met Daan er bij doen.
Geweldige foto Frensie. Beide honden zien er super uit. En actief bezig dus
Zal zo nog even aan de studie, Daan slaapt net, dus mooi even tijd voor
@ Ollie, denk helaas niet dat het de oplossing is.....hij komt vanachteren ineens een stuk te kort. De onderlengte is ineens gewoon te kort.....de deken ligt nu meer op zijn kruis dan over zijn kruis.....snap je een beetje wat ik bedoel.......wil hem wel van je overnemen als je een keer in de buurt ben....heb namelijk nu wel een 175 deken besteld (grijs) maar wie weet komt het nog is goed van pas, alleen bedenk ik me dat hij maar 1 sluiting op zijn borst heeft Beetje warrig verhaal volgens mij
Hier ook altijd 165 gehad als dekenmaat (zweetdeken) nieuwe zweetdeken is een maat 175 geworden. Inderdaad omdat ie halverwege zijn kont bleef hangen Wel was het bij mij echt omdat hij in zijn borst breder is geworden. Zo'n borstverbreder zou dus best kunnen helpen in dat geval
Ik moet nog steeds mijn nieuwe eczeemdeken laten aanpassen nu ik dit hier zo lees... Binnenkort maar eens uitzoeken! En verder heb ik weer meer hoofdpijn.. Ga hier eerst de verwarmingen uitdraaien nu iedereen om lunchpauze is volgens mij komt 't van de warmte..
Biancacoo
Geplaatst: 05-12-12 14:03
Frensie...Beer ziet er goed uit !! wat een grote hond is dat al geworden, met een hele lieve kop ! Bubbles is ook zo leuk !!
verder moet ik nog bijlezen..maar ik ga eerst de honden doen..en moet even stallen mesten, want de paardjes hebben binnen gestaan..
@ Aks......mijn Pown is echt een beetje een scharminkeltje geweest, maar nu is hij rond en gezond aan alle kanten....Pown had ook bijna geen billen en nu wel......dus denk dat het aan alle kanten wel een beetje meespeeld dat het niet meer zo goed past Hoe hoog is Dids eigenlijk?
Ow Pown is ook 1.38 heb geen foto's van Pown toen hij er zo slecht uit zag, maar maisie kan het je ook vertellen en als Ollie hem weer ziet na de eerste keer gezien te hebben op Zeeuwse dag van het Paard dan is het ook een metamorfose
Dids is dan wel een kleintje idd voor een Fjord(je)
Ollie1
Geplaatst: 05-12-12 15:15
@Dingetje, als hij van achter te kort is gaat zo'n borstverbreder ook niet werken en zul je toch aan een andere deken moeten... ik probeerde even mee te denken qua kostenbesparing in deze toch altijd dure maand en ik ben benieuwd wat voor 'Hollands welvaren' ik ga zien als ik hem weer in het écht mag bewonderen
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 05-12-12 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Juangi
Geplaatst: 05-12-12 15:27
@Dingetje, heb je foto's? Hier ook een die erg dun binnenkwam maar nu tonnetje rond is!
@Akshay: Beterschap met je hoofdpijn!
@Ollie: Hahaha, lekker bezig geweest dus!
@Frensie: Wat een leuke honden heb je zeg!
Jongens, jongens! Wat een sneeuw! Er lag hier een flinke dikke laag en het bleef sneeuwen! Nu schijnt het zonnetje weer! Doen jullie nog wat met Sinterklaas?
Net naar de kapper geweest en een flink stuk eraf! Rond de 30 cm!
Hier sneeuwt het ook, maar blijft nog niet liggen.
aks beterschap
wij hebben afgelopen zondag sinterklaas gevierd, hadden allemaal cadeau voor Daan gekocht en kregen zelf een chocolade letter. Bij mijn ouders vieren we dit jaar kerst, de kinderen snappen het nu toch nog niet.
Tjeetje even financiële plaatje opgemaakt ivm verandering accountant en andere regels e.d., maar wat geef je dan snel veel uit aan de dieren.
Juangi welkom nog! Ik had je nog niet verwelkomd bedenk ik me nu... Ik heb ook nog een hele lieve ridgeback, zie profiel. Goed van je dat je je haar hebt laten knippen voor het goede doel! Tallechie dieren zijn inderdaad heel duur.... pfff.... Morgen alledrie de honden enten, kunnen we de portemonnee ook weer trekken.
Net op nieuwe bijrijdpaardje gereden. Eerst in de buitenbak beetje gestapt, gedraafd en gegaloppeerd, maar bak was erg zwaar dus daarna nog stukje langs de weg. Eigenaresse op de scooter ernaast mee. Ging lekker. Hij ging me wel heel even uittesten in de bak, maar met voorwaarts rijden kunnen oplossen. Zaterdag weer!
Hier ook sneeuw..en het gaat best hard...blijft nog niet echt liggen jammer genoeg... Nu de honden zo goed gaan voor de step....zou ik best eens willen sleeën..maar daarover zal ik voorlopig nog alleen maar van kunnen dromen denk ik...
Juangi..ik heb een poosje geleden ook mijn haar laten knippen, voor kika..zeker 40 cm eraf..is wel wennen, maar staat prima.. Aks..zulke gave foto's van Didd's..en maakt mij niet uit van welke periode, hij is gewoon
Hi there. Vanaf de mobiel want laptopmoet gereanimeerd moet zo verder tentamenn nakijken.... Tussendoor gevlucht naar stal. Blondie lange lijnen nou die was totaal vergeten hoe het werkt tja blond dus erg prettig in baggerbak : daarna Bente goed aan het werk gehad ook in de bak. Dus mocht het winterweer toeslaan kunnen we paar dagen aanklooien. Maar ik denk dat het hier erg meevalt. Dingetje misschien heeft Polen rug even zeer gedaan? Tallechie vind het zo naar voor jullie en Daan hoop. Echt dat deze ha jullie probleem serieus neemt