Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zie voor het eerst in 3 dagen blauwe lucht
te klein
Nu heb ik aan iemand gevraagd of ze hem wil overnemen, maar dat wordt een twijfelgevalletje of die op haar Pown wel past.....anders heb ik een mooie blauwe bucas Freedom 300gr in de aanbieding, maat 5,6 (165).

) en inderdaad je moet het positief zien...het wordt ook een 'bonkie' voor de wagen
Beetje warrig verhaal volgens mij

Binnenkort maar eens uitzoeken! 
volgens mij komt 't van de warmte..
Hoe hoog is Dids eigenlijk?
Ukkepuk dus 

Maar wel van voor en zij
en als Ollie hem weer ziet na de eerste keer gezien te hebben op Zeeuwse dag van het Paard dan is het ook een metamorfose 
in deze toch altijd dure maand
en ik ben benieuwd wat voor 'Hollands welvaren' ik ga zien als ik hem weer in het écht mag bewonderen

moet zo verder tentamenn nakijken.... Tussendoor gevlucht naar stal. Blondie lange lijnen nou die was totaal vergeten hoe het werkt tja blond dus erg prettig in baggerbak :
daarna Bente goed aan het werk gehad ook in de bak. Dus mocht het winterweer toeslaan kunnen we paar dagen aanklooien. Maar ik denk dat het hier erg meevalt. Dingetje misschien heeft Polen rug even zeer gedaan? Tallechie vind het zo naar voor jullie en Daan hoop. Echt dat deze ha jullie probleem serieus neemt