Hier een geweldig productieve avond gehad. Huishouden, opdrachten en vooral informatie van een behulpzame bokker! Nu bedtijd!
Ollie1
Geplaatst: 11-03-12 23:54
@Akshay, goed bezig geweest vandaag , weltrusten
happytime
Geplaatst: 12-03-12 00:01
ollie: getver kikkerbilletjes... maar wel een heerlijk taart voor paul.....en die laarsjes erbij...zeer toepasselijk! simba nu ook een tuig.....zo te zien grooms zat met al de kinderen en op naar de bixi-mennen! bicci: zo eindelijk je aanhanger voor je kermit-de-kikker-mobiel,alleen aanhanger is nog niet groen???? poeltje: gaaf die 2-spanfoto"s lanouska: sterkte morgen in ziekenhuis en ik rij ook op het fietspad, maar wel netjes aan de kant,het is maar een stukje van 1,5 km maar aan het eind van de weg zou ik midden op een kruising staan ,met 2 banen naar links afbuigend en 2 rechtsafbuigend, voor een verkeerslicht,en dat doe ik sun echt niet aan(ik weet wel dat ze braaf is....maar of automobilisten dat ook zijn?????)
Ollie1
Geplaatst: 12-03-12 00:07
Ik rijd hier ook op het fietspad anders worden de vouwen uit mijn broek gereden .....de politie heeft me nog nooit aangehouden en ik geloof ook niet dat gaat gebeuren... . Zelfs mijn hond loopt los aan mijn rechterachtwiel en ik dacht oh jeh nu gaan ze mee aanhouden... maar nee hoor... al enthousiast zwaaiende werd ik gepasseerd
Bicci je was al vroeg op! Tine pfff 6 uur in de auto totaal, balen... maarja, familie moet ook af en toe bezocht worden!
Hier lekkere nacht achter de rug. Weet nog wel dat ik raar gedroomd heb, maar weet niet meer waarover, haha. Gwin heeft vandaag nog vrij vanwege de trainingsrit van afgelopen zaterdag. Misschien goed idee om mijn hoofdstellen en zadel in te vetten, dat is hard nodig. Verder ligt er een grote stapel schone was te wachten om opgeruimd te worden.... en het huis wil ook wel weer een beetje opgefrist worden. Altijd terugkomende stomme karweitjes.
Fijne dag allemaal, maak er wat moois van.
tine10
Geplaatst: 12-03-12 08:27
Goedemorgen
Biancacoo
Geplaatst: 12-03-12 08:48
Goedemorgen.. weet niet meer wie het schreef, maar met missy midden op de weg gaan rijden om het verkeer te remmen ..spoorbreedte nog geen meter en ik zit op 80 cm hoogte...dus lager dan de gemiddelde motorkap !! vind ik dat geen optie..vreselijk eng. Ollie....zo'n supergave taart !!!! echt geweldig gemaakt !! fijn dat er een tuig is voor AR, kan Simba weer voor die mooie wagen aan de slag ! poeltje, tandem henkie en sjors ziet er gaaf uit !!
ik ben zo klaarover bij school en moet dan werken, dan vanmiddag nog hoefsmid. van de week eens nadenken over een zwaarder autotje...ivm het meenemen van de husky's.. we willen graag een hondenkar voor ze ! en ik heb nu een suzuki alto...waar niets achter kan helaas.. Lanouska weer plannen voor enkelspan mennen..en projectje's liggen veilig opgeborgen...dus geen haast.
Verder...werkze voor jullie en veel plezier als je vrij bent.
Ollie1
Geplaatst: 12-03-12 09:06
Mogge,
@Biancacoo, druk dagje voor jou..ik mag nu ook weer gaan werken.. morgen krijgen we de uitslagen/gespreken van onze iq-en competentietesten... ik ben benieuwd... ik weet wel weer dat ik weinig ruimtelijk inzicht heb... kubussen herkennen 1 kant op gaat goed maar 2 kanten op ...en dat binnen een bepaald aantal seconden inzien, dat trekken mijn hersenen niet . Gelukkig heb ik dat met mennen en taarten maken niet nodigi
goh, ik had een verhaaltje getypt over vandaag, de agenda en iedereen fijne dag gewenst (al om 7:00 uur), maar kennelijk is dat niet goed terechtgekomen (rot-mobieltje grrrr!)
Goedemorgen jullie zijn al weer snel! zag een lekkere taart voor bij komen, had hem al op fb gezien, maar deze is groter
VanHuisUit
Geplaatst: 12-03-12 09:48
sorry 4 pagina's op een dag posten als ik niet bijlees...en nu even vlot bijlezen voordat ik op pad gaat dat lukt me niet maar iedereen is vast heerlijk bezig geweest gisteren Las alleen nog over randdebielen die hard langs aanspanningen scheuren, zo zonde want het helpt voor je eigen en je paardjes vertrouwen echt niet mee....en dan kies ik inderdaad ook voor fietspad op wegen waar ze zo snel kunnen. Met Rizanta trouwens niet, die schrok totaal van geen enkel verkeer maar goed dat was een kasteel & compleet te vertrouwen paard. Dus je zag haar a. niet snel over het hoofd en b. ik heb me nog nooit zo veilig op de wagen gevoeld als bij dat paard. Daarentegen voel ik me veiliger dan ooit te paard met Bente da's dan wel weer mooi. Las ook nog dat Gwin paar daagjes vrij heeft ivm lange rit, ik heb ook geleerd met (m)endurance voor elke 10 km een dag vrij (wandelen, wei). Nu vind ik dat voor elke 10 km weer wat veel, maar de 15 km grens hou ik wel aan (dus 30 km rijden, 2 dagen vrijaf). Is ook wel afhankelijk van het weer, als het zo warm is ga ik wel uit van die 10 km. Heb geleerd dat het iets van 2 a 3 dagen voordat alle verzuring uit het lijf is / eventuele kleine dingetjes zijn hersteld na zo'n lange rit.
Maar goed mocht er een samenvatting tussendoor zijn geweest: ik ga erop mee
Zo wordt de trailer gebracht ik heb me net opgegeven voor outdoor onder het zadel Prinsenbeek 1 april (2x L1 dressuur L2 of M1 starten lukt nog niet ik kan gewoon nog niet goed genoeg op haar doorzitten is op zich jammer dat ik geen L2 kan starten, vanwege mezelf, want ze kan het denk ik wel ze loopt super op het moment maar goed M1 zou zowiezo nog wel brug te ver zijn en zo kan ze ook wat ervaring opdoen) en ik heb gisteren heeeeeeeel hard gewerkt plus met kids bezig geweest, waardoor ik vandaag heerlijk paar uurtjes voor mezelf heb. Daarbij hadden we zaterdag dus flinke rit gedaan dus het was gisteren heerlijk uitsoezelen op de wei in het zonnetje (wat eeen heeeeerlijk weer is/was het zeg!). Groetjes!
Biancacoo
Geplaatst: 12-03-12 10:11
stoer vhu dat je met Bente gaat starten onder het zadel !!!! moet nu echt aan het werk......blegh....
avaluna
Geplaatst: 12-03-12 10:24
Tjee, zoveel om op te reageren, maar ik doe een poging...
Zag heel mooie foto's van Bicci en wat lief van je schoonouders, de varkensmoddertaart mét kaplaarzen is echt geweldig, hier binnenkort communie waar ik nog taarten voor moet regelen, maar ik geloof dat Ollie erg ver weg woont , tandem lijkt me zo stoer en Hendrikje is zo leuk, VHU kan niet wachten op haar trailer, KNO , pony van zus die morgen gecastreerd wordt, belastingaangifte, pfff, zie al tegen eind april op OB, familiebezoek op drie uur afstand; alsof het al niet verschrikkelijk genoeg is, verder wel heel veel mensen die genoten hebben van het weer, tuinman die eraan komt en huishouden dat schreeuwt om aandacht, ach ja, dat went, hier hoor ik de lokroep veelal al niet meer .
Ik ben een kip kwijt.. zo gek, gisteravond geteld, vanmorgen eruit gelaten, dacht ook (onbewust) 4 stuks geteld te hebben, even schoonwater gehaald, kom terug mis een kip, is een beetje de simpele, nu mist de haan haar ook, dus er wordt wat afgeroepen, geen idee waar ze is...
kip weer terug gelukkig maar. Bente gaat onder het zadel starten stoer hoor VHU !!! Stippel gaat op vakantie !! Frensie al goed bezig geweest.
Wat een heerlijk weertje he !! Ik zit aan mn lunch. Heb het huis al gestofzuigd achter de ramen gezeemd en de was opgevouwen. Nu zo lekker door naar de pony's. Met robijn op de wei rijden denk ik.
O ja heb nog een reactie van mn werk gehad echt een **** vage brief. Snap er niets van. Ga vanmiddag of morgen nog maar eens even contact opnemen met de advocaat.
ik ben vanochtend bij de KNO arts geweest. en ik blijk een ontstoken kaakgewricht te hebben en daardoor dus last van me oren. moet dus me oren warm houden (had altijd al 2 mutsen op) het liefst nog met kruik op de oren, en stuur me kaakgewricht met vakantie. en met warmer weer moet het eigenlijk vanzelf over gaan. heb nog wel 26 april een afspraak voor een hoor test.
Smickey2011
Geplaatst: 12-03-12 13:45
Maisie voor de brief Frensie heeft het tuig al ingevet, goed bezig! Bic vakantie geboekt Avaluna kip kwijt en kip gevonden (kip speelde verstoppertje zonder 't jou te zeggen ) VHU start met Bente ohz, wat supergaaf!
Ik heb vanmorgen poging tot rijden op Mick gedaan. Hij was 'nogal' gespannen Kennelijk was er een invasie van bakkabouters in de kleine rijbak (daar had ik nog nooit met 'm gereden), dus hij was steeds bezig met achterhand onderzetten om 180 graden te kunnen draaien... gewoon pijn in de knieën van klemmen en dus niet echt genoten
Nog even aan de hand met 'm langs de hoeken gelopen, maar dat durfde hij ook niet, was kennelijk 'serious business' met die bakkabouters
Vanmiddag gaan we bij trailers kijken als Duif (=vriendlief) op tijd thuis is
EDIT: Lanouska stuurt kaakgewricht op vakantie naar warmer oorden Kreeg je geen ontstekingsremmer mee?
nee heb ik niet mee gekregen. moet vanzelf over gaan
NienSCHaap
Geplaatst: 12-03-12 14:05
Zo ik heb zoveel mogenlijk weer terug gelezen eindelijk weer tijd voor was een rare week vorige week.
@Biancacoo, Las iets over een stel idiooten met oog op met volle vaart langs je heen denderen. Ik ken dat en kan me soms ook echt aan irriteren hoe mensen soms langs je heen denderen en amper afstand houden. Gelukkig was het nog wel lekker in het bos. @Akshay, die 7 km op het strand gewandeld heeft, heerlijk wat mis ik het strand, dat hebben we niet bepaald in de buurt. @Prinsjeh die ook nog heerlijk aangespannen op pad is geweest en bij de M gegeten heeft hihi. @tallechie Die ook weer lekker op pad is geweest, dit keer zonder haar vader met een nieuwe Groom. @ Maisie, de pony's zijn gemeten en ook nog aan de slag geweest met ferro en robijn. @tallechie, Dinsdag krijgen we dus foto's van je les te zien hihi. @bicci die lekker uit geslapen heeft en nog gefeliciteerd met je oom. Leuke foto's van spikkel, krijg helemaal zin om te mennen! Bah mis het echt wil weer op de bok kunnen zitten en zelfs de leidsels in handen houden . @Frensie, die heerlijk met haar man in de tuin heeft genoten en een gave vakantie gevonden heeft. Ben benieuwd waar jullie dan heen gaan? @Poeltje die ook leuke foto's van aanspanningen geplaatsd heeft. @lanouska met spierpijn, balen, hoe is het nu? en heeft zaterdag een wedstrijd, leuk . @kiss Nee ik stop! dat zou ik niet kunnen en met mijn vriend erbij gaat dat niet gebeuren die vind dat ook maar veel te mooi, die kan zelf niet meer rijden vanwege zijn knie maar Mennen jaaa dat is prachtig. Wapse is leuk om te wonen en zeker hier in de omgeving is het prachtig kan niks anders zeggen. Staat hier best veel te koop maar dat heb je volgens mij overal wel momenteel ook. @Ollie1, je mag Brutus en Simba's ook komen brengen Die Taart is echt SUPER GAAF!