Dat vraagt natuurlijk om fotos ARhytmical!
Hier een geweldig productieve avond gehad. Huishouden, opdrachten en vooral informatie van een behulpzame bokker!

Nu bedtijd!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. Zelfs mijn hond loopt los aan mijn rechterachtwiel en ik dacht oh jeh nu gaan ze mee aanhouden... maar nee hoor... al enthousiast zwaaiende werd ik gepasseerd
. Gelukkig heb ik dat met mennen en taarten maken niet nodigi
goh, ik had een verhaaltje getypt over vandaag, de agenda en iedereen fijne dag gewenst (al om 7:00 uur), maar kennelijk is dat niet goed terechtgekomen (rot-mobieltje
grrrr!)
jullie zijn al weer snel! zag een lekkere taart voor bij komen, had hem al op fb gezien, maar deze is groter
ik heb me net opgegeven voor outdoor onder het zadel Prinsenbeek 1 april (2x L1 dressuur L2 of M1 starten lukt nog niet ik kan gewoon nog niet goed genoeg op haar doorzitten
is op zich jammer dat ik geen L2 kan starten, vanwege mezelf, want ze kan het denk ik wel ze loopt super op het moment maar goed M1 zou zowiezo nog wel brug te ver zijn en zo kan ze ook wat ervaring opdoen)
en ik heb gisteren heeeeeeeel hard gewerkt plus met kids bezig geweest, waardoor ik vandaag heerlijk paar uurtjes voor mezelf heb. Daarbij hadden we zaterdag dus flinke rit gedaan dus het was gisteren heerlijk uitsoezelen op de wei in het zonnetje (wat eeen heeeeerlijk weer is/was het zeg!).
, tandem lijkt me zo stoer en Hendrikje is zo leuk, VHU kan niet wachten op haar trailer, KNO
, pony van zus die morgen gecastreerd wordt, belastingaangifte, pfff, zie al tegen eind april op OB, familiebezoek op drie uur afstand; alsof het al niet verschrikkelijk genoeg is, verder wel heel veel mensen die genoten hebben van het weer, tuinman die eraan komt en huishouden dat schreeuwt om aandacht, ach ja, dat went, hier hoor ik de lokroep veelal al niet meer
.
voor de brief 
)
Kennelijk was er een invasie van bakkabouters in de kleine rijbak (daar had ik nog nooit met 'm gereden), dus hij was steeds bezig met achterhand onderzetten om 180 graden te kunnen draaien... gewoon pijn in de knieën van klemmen en dus niet echt genoten

Kreeg je geen ontstekingsremmer mee?
eindelijk weer tijd voor was een rare week vorige week.
hihi.
hihi.
wil weer op de bok kunnen zitten en zelfs de leidsels in handen houden
.
.
dat zou ik niet kunnen en met mijn vriend erbij gaat dat niet gebeuren die vind dat ook maar veel te mooi, die kan zelf niet meer rijden vanwege zijn knie maar Mennen
jaaa dat is prachtig.
kan niks anders zeggen.
Die Taart is echt SUPER GAAF!