Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VanHuisUit schreef:'t Zou in Rijsbergen (net achter Breda) zijn Stef, is volgens mij voor jou zelfs nog beter aan te rijden.
Als we iets gaan doen is het voor alle categorieen hoor, van mini tot maxi. Je kunt bij ons ook vaardigheid rijden, hindernissen en waterbak, allemaal op hetzelfde terrein. Met puzzeltocht zou ik een paar 'doorsnij-paadjes' kunnen maken voor de 'kleintjes', dan maken die net wat minder kilometers (die paadjes kun je met paard groter dan plm 1.30 niet doorheen mennen, kijk zo heeft elk zogenaamde nadeel (kleintje) weer een voordeel (leuke paadjes!))
cyclo86 schreef:trouwe meelezer hier geen pony die klaar is voor een koets geen koets en geen ervaringmaar ik zou wel graag meerijden als er zo n dag georganiseerd wordt al was het maar om wat ervaring bij elkaar te sprokkelen lijkt me super leuk. en is net aan te rijden met enkel een auto vanuit hier als het zou mogen?
VanHuisUit schreef:Nou kom op Bicci, beetje creatief, gewoon 2x rijden dan toch? Zo'n grote afstand is het niet.
Je hebt in ieder geval genoeg oefenkilometers zeg, met jullie rit naar Delfzijl, petje af alvast!