[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 19:34

lekker rustgevend filmpje :)
Afbeelding

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 19:34

ik heb er al een ;) al 2 jaar :)) daarvoor een kakariki, maar die was niet house-minded, daarvoor een aga, maar die is doodgegaan :)
Tegen mij doet vogel niet luidruchtig, hij is nu lekker aan het rotzooie in zijn kooi..
Als mijn vriend thuiskomt gaat hij over de flos en krijsen enzo :=

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 20:12

@ IvysToeter: wat een heerlijk filmpje! Lekker ontspannen. Zulke filmpje zou ik ook eens moeten maken, want ik heb helemaal niets... En in het algemeen moet ik wat meer foto's maken. :D Vroeger had ik honderden foto's van de paarden, nu is dat al een pak minder! Het is nu al juni, en ik heb nog maar 1 dag gehad dit jaar dat ik foto's heb getrokken van Romeo. Vroeger had ik minstens 2 mappen met foto's per maand (dus 2 dagen per maand dat ik een shootje deed)

Van vogels weet ik helemaal niets, dus kan er niet over meepraten :Y) Heb vroeger een aantal parkieten gehad, maar we hebben het opgegeven om steeds een nieuwe te kopen nadat onze hond ze had bevrijd. Die vond het dus geweldig om tegen de kooi te gaan rammelen (kooitje hing aan een grote staander, maar de hond ging er tegenaan duwen tot het kooitje viel, en dan viel de kooi open...doeii vogeltje) :o

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 20:25

Ik lees veel over striemen, vervelend is dat zeg!
ik heb wel van die vervelende vetputten in mijn benen, die vind ik erg :P

Leuke foto's van Rafiki en andere paardjes zeg!!

Sterkte tine met je besluit, moeilijk maar zo te lezen is het einde wel aan het naderen misshcien...

Ik ga morgen mijn beestje nog lekker knuffelen en dan even werken en dan op vakantie :D

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:24

Fijn filmpje Ivystoeter :D wat wil je nog meer op een lekker koel avondje, al was dit waarschijnlijk niet in de avond?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:25

kom even zwaaien!

te drukke week op m´n werk gehad om alles bij te houden...

nu tas pakken, morgen t/m zondag naar Belgie, naar Gerard voor menles, is lang geleden, dus echt weer eens tijd om even flink bij te schaven! 8-)

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 23:13

Ik heb een Beo. Die kan echt hard gillen. gelukkig slaapt hij gewoon 's nachts en wordt hij wakker als wij wakker worden. Verder doet hij slap ouwehoeren: Jacco, hallo, doeg, jaja, uchuch, hahaha, kom maar

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 23:14

Pony's in de vlecht gezet en de hoefjes gedaan. Morgen mijn autootje volproppen en de aanhanger ophalen en de kar opladen.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 23:22

budgie heeft iets mét of tége mjn vriend :D als hij in de buurt is maakt hij kabaal :P

praten kan ie niet, helaas.

succes napie!!

ik ben aan scool bezig, maar laptop is het aan het begeven (lees; processor 95 graden.. bij 105 gaat hij uitvallen..)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 23:30

Ook ik heb mijn mankementjes zoals napie al aangeeft, iedereen heeft wel iets waar hij of zij onzeker over is. Ik zat er voorheen altijd heel erg mee, maar sinds mijn vriend ervan weet dat dat mij dwars zit en hij dit gewoon accepteerd heb ik er eigelijk amper last van.. tuurlijk schaam je je er nog wel voor.. maar heb het maar geaccepteerd dat het bij mij hoort :)

Naaltje: succes met een 2de erbij en met je school
Napie: veel plezier met je wedstrijd, ik zou graag willen kijken bij zo'n wedstrijd nu ik toch niet mee kan doen met Rivaldo. Maar krijg dit weekend de 2 shetjes erbij.

Vandaag had tum vrij en werd hij door een van de kindjes lekker gepoetst. Ik deed Rivaldo en heb hem helemaal in de glim gezet, daarna een half uurtje wezen buitenstappen.

Eigelijk wel wat van plan met tum aan de slag te gaan, maar de paarden werden omgeweid en er moesten veel dingen daar voor gebeuren, dus liep allemaal lekker uit. De mannen erin gezet en die waren blij elkaar weer te zien (Rivaldo stond vanaf maandag niet bij hem op het land ivm het medicijn wat hij gekregen had) Land is echt veel groter als de vorige en ze gingen heerlijk showen, vooral Tum laat dat erg vaak zien, met zijn staart in de lucht en gaan. Rivaldo heeft eens in de zoveel tijd dat hij op die manier zich laat zien.. wouw wat een pracht gezicht die 2 ukkies met elkaar, helemaal trots op mijn toekomstig spannetje :)

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 23:54

@ sl,ik ken jouw probleem! Ik heb tot mijn 24e altijd heel intensief geturnd, ik was toen altijd erg dun, daarna kreeg ik ineens vrouwelijke vormen en schoot ik ook de hoogte nog in. Daar heb ik flinke striemen van op mijn rug aan overgehouden, ik heb het heel erg lang heel moeilijk daarmee gehad, op mijn 16e ben ik de pil gaan slikken. In 1 jaar ben ik van 70b naar 70e gegaan, en ik ben er niet altijd even blij mee... Ik weeg nu 61 kilo en ben 1 meter 78 en ook vaak zeggen mensen tegen mij dat ik niet mag klagen, maar ik heb ook gewoon mijn onzekerheden, ik kan me denk ik wel heel goed bedenken hoe jij je voelt... Al heb ik me er ook wel een beetje bij neergelegd dat mijn striemen nooit meer weggaan.

@naaltje succes!
@poeltje, mooie foto's!
@ laura, ik kan er ook zo van genieten als mijn kinders zich samen lekker aan het uitsloven zijn:)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 23:56

Nadat ze in het grote land gezet waren en ze elkaar een tijdje niet gezien hadden Knapperds <3
Afbeelding

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 00:07

Kreeg vandaag een sms van me ma gefeliciteeerd met tum, was het helemaal vergeten :D.. hij is (vandaag, naja nu gisteren de 17de 6 jaar geworden :D)

Ik maak morgen het topic, het kaarsje is echt op hier.
Alvast een voorproefje van de hardwerkende Tum!

Afbeelding

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 07:31

Nouvel schreef:
nu tas pakken, morgen t/m zondag naar Belgie, naar Gerard voor menles, is lang geleden, dus echt weer eens tijd om even flink bij te schaven! 8-)

Heel veel plezier! Doe je Gerard de groeten van ons?

Ben erg benieuwd hoe het hem vergaat op zijn nieuwe plek.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 07:49

zozo tum werkt erg hard!

milanka, dit was in de middag

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 07:55

Wat heb je toch een mooi setje Laura!!!!

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:14

Ziet er echt leuk uit Laura :D Lijkt Tum kwa karakter ook een beetje op Rivaldo of dat helemaal niet?

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:45

@ Yuri: veel plezier op vakantie!!

@ Nouvel: Je gaat naar Gerard, bedoel je Gerard Leijten?

@ Napie: veel succes op wedstrijd!

@ Naaltje: jammer dat hij niet kan praten, is altijd best wel grappig :D Vriendin van me (Sabrina) heeft een papegaai die dus dingen zegt wat hij om zich hoort. Nu heeft die papegaai de gewoonte gekregen om voortdurend te roepen: "Sabriiiiina! Eten komen!" of "Indy, zit!!"(dat is de hond dus :o )
Of dan doet ie een piepende deur na, of begint ie liedjes te zingen, echt geweldig om te horen :Y)
Ik heb hem maar 1 keer bezig gehoord, maar ik denk toch dat je er het van op je heupen krijgt als dat beest non-stop praat :+

@ marrianne: Ja die groei van de borsten is enorm aanpassen, ik kan erover meespreken. Vroeger werd ik geplaagd dat ik zo mini borstjes had, en nu word ik geplaagd dat er een tent aan de wasdraad hangt (vooral mijn vader praat zo :o ) Maar dat stoort me eigenlijk niet meer.
Wij zijn dus blijkbaar precies even groot, alleen ben jij een beetje dunner dan mij.
Ik heb mij er wel al bij neergelegd (ofja, ik ben eraan bezig) dat ik striemen heb en zal blijven hebben, maar ik wil toch proberen dat ze zéker niet groter worden, er geen meer bijkomen en dat die wat ik heb wat minder zichtbaar worden. Dat zou ik geweldig vinden.

@ Laura: leuke foto! Ze zien er goed uit! Hoe valt Tum nu eigenlijk mee? (qua karakter, werkwilligheid, omgang met Rivaldo,...)

Toen ik vanmorgen bij Romeo was, heeft hij niet geprobeerd om te bijten :Y) (was hem ook niet aan te raden :o ) En iets nog belangrijker: hij heeft al 2 dagen niet gehoest! Maar ik ga niet te hard roepen, want waarschijnlijk is het morgen weer zover... Een collega van mijn moeder (fokt welsh a'tjes) zegt dat ik me er geen zorgen over moet maken omdat hij enkel 's morgens hoest, niet tijdens het werk en er komt geen snot uit zijn neus, enkel een beetje water. Maar ik ga het toch in de gaten houden.
Volgende week komt de smid, dan krijgt Romeo nog eens ijzertjes. De Veluwe komt aardig dichterbij *\o/* (maar we hebben nog steeds geen vervoer :\ )

Popkjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:51

b485 schreef:
Pff de laatste dagen samen met men pony beginnen aan te breken. Dit weekend gaat ze voor een maand naar een trainingsstal. Ik heb het stiekem toch een beetje moeilijk met het afscheid. (popkjen goed voor haar zorgen he!) Dat samen met zenuwen voor de operatie maakt dat ik mij belabberd voel.

TUURLIJK!!! Maak je daar maar geen zorgen over!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:55

Popkjen schreef:
b485 schreef:
Pff de laatste dagen samen met men pony beginnen aan te breken. Dit weekend gaat ze voor een maand naar een trainingsstal. Ik heb het stiekem toch een beetje moeilijk met het afscheid. (popkjen goed voor haar zorgen he!) Dat samen met zenuwen voor de operatie maakt dat ik mij belabberd voel.

TUURLIJK!!! Maak je daar maar geen zorgen over!

Die post van Babs heb ik blijkbaar helemaal overheen gelezen! :oo
Heel veel sterkte, kan me helemaal voorstellen dat het afscheid toch wel moeilijk is. :(:) Wanneer word je geopereerd?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 10:13

gefeliciteerd met Tummie! :D leuke fotos! :)

pratende papegaai lijkt me aantrekkelijker dan dat gekrijs van de mijne _O- al zegt hij afentoe wel ''dingetjes'' na :)
in piepgeluidjes. Zo kan hij niesen, ''patrick'' zeggen (is mijn vriend van ovetuigd dat hij dat bedoelt) en goedzo :')

laptop viel ds gisteren uit, dus ben toen naar bed gegaan. Takkeding..

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 10:29

murning!
Laura, wat een heerlijk tweespan heb jij, ik ben zó jaloers!

Zo mensen ik ga vandaag heel de dag op het chio vertoeven. :o

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 10:36

Ging het weekend/midweek/weekje mennen trouwens nog door, Laura? Dan kan ik misschien hier nog informeren of de menner op stal eventueel mee zou willen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 10:41

Ik ga van de zomer gezellig met Ciska een weekendje weg met de poownies :D beide met de sulky. Moeten alleen nog eventjes datum prikken :+

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 11:11

Zo leuk :D als ik dat allemaal lees vind ik het zo jammer dat ik geen eigen men pony of een verzorgmenpony heb. Dan mis je dat soort dingen toch wel.

Wel leuke foto's maken dan he :D En misschien kunnen we ergens in Juli nog is afspreken?