Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

al 2 jaar
daarvoor een kakariki, maar die was niet house-minded, daarvoor een aga, maar die is doodgegaan 
Vroeger had ik honderden foto's van de paarden, nu is dat al een pak minder! Het is nu al juni, en ik heb nog maar 1 dag gehad dit jaar dat ik foto's heb getrokken van Romeo. Vroeger had ik minstens 2 mappen met foto's per maand (dus 2 dagen per maand dat ik een shootje deed)
Heb vroeger een aantal parkieten gehad, maar we hebben het opgegeven om steeds een nieuwe te kopen nadat onze hond ze had bevrijd. Die vond het dus geweldig om tegen de kooi te gaan rammelen (kooitje hing aan een grote staander, maar de hond ging er tegenaan duwen tot het kooitje viel, en dan viel de kooi open...doeii vogeltje)

wat wil je nog meer op een lekker koel avondje, al was dit waarschijnlijk niet in de avond?
als hij in de buurt is maakt hij kabaal 

.. hij is (vandaag, naja nu gisteren de 17de 6 jaar geworden
)
Lijkt Tum kwa karakter ook een beetje op Rivaldo of dat helemaal niet?
Vriendin van me (Sabrina) heeft een papegaai die dus dingen zegt wat hij om zich hoort. Nu heeft die papegaai de gewoonte gekregen om voortdurend te roepen: "Sabriiiiina! Eten komen!" of "Indy, zit!!"(dat is de hond dus
)
) Maar dat stoort me eigenlijk niet meer.
(was hem ook niet aan te raden
) En iets nog belangrijker: hij heeft al 2 dagen niet gehoest! Maar ik ga niet te hard roepen, want waarschijnlijk is het morgen weer zover... Een collega van mijn moeder (fokt welsh a'tjes) zegt dat ik me er geen zorgen over moet maken omdat hij enkel 's morgens hoest, niet tijdens het werk en er komt geen snot uit zijn neus, enkel een beetje water. Maar ik ga het toch in de gaten houden.
(maar we hebben nog steeds geen vervoer
) b485 schreef:Pff de laatste dagen samen met men pony beginnen aan te breken. Dit weekend gaat ze voor een maand naar een trainingsstal. Ik heb het stiekem toch een beetje moeilijk met het afscheid. (popkjen goed voor haar zorgen he!) Dat samen met zenuwen voor de operatie maakt dat ik mij belabberd voel.
Popkjen schreef:b485 schreef:Pff de laatste dagen samen met men pony beginnen aan te breken. Dit weekend gaat ze voor een maand naar een trainingsstal. Ik heb het stiekem toch een beetje moeilijk met het afscheid. (popkjen goed voor haar zorgen he!) Dat samen met zenuwen voor de operatie maakt dat ik mij belabberd voel.
TUURLIJK!!! Maak je daar maar geen zorgen over!
Wanneer word je geopereerd?
leuke fotos! 
al zegt hij afentoe wel ''dingetjes'' na 

beide met de sulky. Moeten alleen nog eventjes datum prikken
als ik dat allemaal lees vind ik het zo jammer dat ik geen eigen men pony of een verzorgmenpony heb. Dan mis je dat soort dingen toch wel.
En misschien kunnen we ergens in Juli nog is afspreken?