Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VanHuisUit schreef:Wil me gaan opgeven voor de 64 km in Breda / Teteringenvind het nu al spannend hahaha.
keona schreef:Wat leuk stelvio nieuw vriendje voor klava.maar dravers zijn toch al beleerd voor de wagen,dus waarom naar stan gebracht of was dat meer voor jezelf.ga je nu ook mendurance starten.en waarom klava niet voor de wagen?
Stelvio schreef:keona schreef:Wat leuk stelvio nieuw vriendje voor klava.maar dravers zijn toch al beleerd voor de wagen,dus waarom naar stan gebracht of was dat meer voor jezelf.ga je nu ook mendurance starten.en waarom klava niet voor de wagen?
Dana is nooit beleerd geweest voor de wagen, dus vandaar dat we haar naar Stan hebben gebracht. (Een draver is een ras, dus ook de paarden die niet op de baan gelopen hebben, maar wel tot dit ras behoren noem je een Draver).
Klava willen we ook zeker laten beleren, maar we hebben ervoor gekozen om Dana eerst te laten en beleren en als zij meer ervaren is Klava erbij in het tweespan te laten beleren.
Mendurance staat zeker op het verlanglijstje!
We gaan eerst endurance onder het zadel starten en ondertussen moet er nog een trekhaak onder de andere auto en een aanhanger komen om ook de koets te kunnen vervoeren naar wedstrijd.
NdV74 schreef:Even een "ego-post":
De globale afstanden staan inmiddels op de website.
Als de KNHS mee werkt (moet wat aangepast worden aan het vraagprogramma wat ik zelf niet kan), dan kan ik morgen het vraagprogramma verder invullen en indienen. En daarmee moet het mogelijk zijn dat er vanaf eind deze week (maar in elk geval uiterlijk maandag 20 april) ingeschreven kan gaan worden!